Gå til innhold
Hundesonen.no

Innleggsteller i Alt Mulig


Er du for og fjerne innleggstelleren i alt mulig, slik at innlegg der ikke blir telt med  

51 stemmer

  1. 1.

    • Ja (Du stemmer at innlegg i Alt Mulig IKKE skal telles)
      36
    • Nei (Du stemmer at innlegg i Alt Mulig SKAL telles)
      15


Recommended Posts

Jeg skjønner heller ikke hva det vil si i praksis... :oops:

Om vi vil ha innleggene vi skriver på alt mulig med i å telle hvor mange innlegg vi har skrevet tilsammen eller ikke. (dårlig forklart)

Det kommer på samme for meg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke hva det vil si i praksis... :oops:

Hvis jeg ikke har missforstått så vil det si at innleggstelleren under avataren ikke teller når vi poster på OT-delen. På den måten slipper vi spaming for at folk skal få flere innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi vil ha innleggene vi skriver på alt mulig med i å telle hvor mange innlegg vi har skrevet tilsammen eller ikke. (dårlig forklart)

Det kommer på samme for meg også. :)

Sånn ja! Nå skjønte jeg det! Takk! :D

Skjønner ikke helt greia på at folk skal ha flest mulig innlegg jeg da...

Hilsen meg, som har fulstendig mangel på konkurranse instingt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk og les pollen.

Er du for at innlegg i alt mulig ikke skal telles trykker du:  JA

Vil du ha det sånn som nå trykker du nei.

Hvis noen er sikre på de har trykket feil så vennligst si ifra.

Jeg trykte feil... Mener ja, trykte nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal det bli gjort på en tråd bør det være på presenter-deg-selv-tråden. Jeg kunne vært oppe i 3200 innlegg, om jeg hadde ønsket alle brukere velkommen...

Når det er sagt ser jeg ikke helt problemet med at de innleggene telles. De færreste ser vel på antall innlegg når de dømmer om hvem som er flinkest ang. hund? Syns antall innlegg bare viser litt hvor lenge en person har vært her (når det er sagt er det jo ikke akkurat alltid at innleggene viser det så veldig godt - jeg er en av dem som har vært her lengst, men de fleste som ligger over meg på lista over hvem som har flest innlegg har vært her kortere enn meg, men allikevel). I alle fall hvor aktiv en person er.

Kort oppsummert: Ja til å ikke telle innleggene på presentasjons-tråden, nei til å ikke telle innleggene på alt mulig-tråden, da vi ikke har så veldig mye spam og jeg ikke ser problemet med å la disse innleggene telles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes ikke vi trenger noe teller på alt mulig, men er litt uenig med deg Ingvild ang. presenter deg selv. For hvis folk absolutt vil ha masse poster, så er det i hvertfall en koselig måte å gjøre det på :lol:

Men er jo litt enig også da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...