Gå til innhold
Hundesonen.no

Innleggsteller i Alt Mulig


Er du for og fjerne innleggstelleren i alt mulig, slik at innlegg der ikke blir telt med  

51 stemmer

  1. 1.

    • Ja (Du stemmer at innlegg i Alt Mulig IKKE skal telles)
      36
    • Nei (Du stemmer at innlegg i Alt Mulig SKAL telles)
      15


Recommended Posts

Skrevet

Eh, her spørres det først om innlegg skal telles, og så om innleggsteller skal fjernes, jeg tror jeg trykket feil jeg også! Jeg mente altså at telleren burde fjernes...

Skrevet

God ide...

Nå vet ikke jeg om jeg skulle trykke ja eller nei hvis jeg ville ha det bort. Det endte med at jeg trykket nei.

Skrevet
Hva betyr det sånn i praksis da? Vet ikke hva en sånn teller er jeg da... :oops:

Jeg skjønner heller ikke hva det vil si i praksis... :oops:

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hva det vil si i praksis... :oops:

Om vi vil ha innleggene vi skriver på alt mulig med i å telle hvor mange innlegg vi har skrevet tilsammen eller ikke. (dårlig forklart)

Det kommer på samme for meg også. :)

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hva det vil si i praksis... :oops:

Hvis jeg ikke har missforstått så vil det si at innleggstelleren under avataren ikke teller når vi poster på OT-delen. På den måten slipper vi spaming for at folk skal få flere innlegg...

Skrevet

Om vi vil ha innleggene vi skriver på alt mulig med i å telle hvor mange innlegg vi har skrevet tilsammen eller ikke. (dårlig forklart)

Det kommer på samme for meg også. :)

Sånn ja! Nå skjønte jeg det! Takk! :D

Skjønner ikke helt greia på at folk skal ha flest mulig innlegg jeg da...

Hilsen meg, som har fulstendig mangel på konkurranse instingt... :wink:

Skrevet

Husk og les pollen.

Er du for at innlegg i alt mulig ikke skal telles trykker du: JA

Vil du ha det sånn som nå trykker du nei.

Hvis noen er sikre på de har trykket feil så vennligst si ifra.

Skrevet
Husk og les pollen.

Er du for at innlegg i alt mulig ikke skal telles trykker du:  JA

Vil du ha det sånn som nå trykker du nei.

Hvis noen er sikre på de har trykket feil så vennligst si ifra.

Jeg trykte feil... Mener ja, trykte nei

Skrevet

Nei dette blir bare rot

nå sier jeg feil til dere.

jeg sletter pollen og lager en mer forklarende.

Stem på nytt er meg som er rotete idag. Beklager Beklager :)

Skrevet

Ja, skal det bli gjort på en tråd bør det være på presenter-deg-selv-tråden. Jeg kunne vært oppe i 3200 innlegg, om jeg hadde ønsket alle brukere velkommen...

Når det er sagt ser jeg ikke helt problemet med at de innleggene telles. De færreste ser vel på antall innlegg når de dømmer om hvem som er flinkest ang. hund? Syns antall innlegg bare viser litt hvor lenge en person har vært her (når det er sagt er det jo ikke akkurat alltid at innleggene viser det så veldig godt - jeg er en av dem som har vært her lengst, men de fleste som ligger over meg på lista over hvem som har flest innlegg har vært her kortere enn meg, men allikevel). I alle fall hvor aktiv en person er.

Kort oppsummert: Ja til å ikke telle innleggene på presentasjons-tråden, nei til å ikke telle innleggene på alt mulig-tråden, da vi ikke har så veldig mye spam og jeg ikke ser problemet med å la disse innleggene telles.

Skrevet

Ja, synes ikke vi trenger noe teller på alt mulig, men er litt uenig med deg Ingvild ang. presenter deg selv. For hvis folk absolutt vil ha masse poster, så er det i hvertfall en koselig måte å gjøre det på :lol:

Men er jo litt enig også da.. :)

Skrevet

Jeg er litt usikker på den velkomst tråden.

Det er som du sier en koselig måte og hilse nye velkomne på. Men det er også en grei måte og "sanke" ett innlegg med og bare skrive "Velkommen"

Skrevet

dere ikke slutte og telle poeng på presentasjons tråden også?

Det gjør ikke akkurat et menneske til "hundeekspert" og ønske noen velkommen:)

Skrevet

Skjønner ikke helt vitsen med å "sanke" poeng her på sonen! Man oppnår jo ingen goder med å gjøre det likevel. Kan dere ikke likegodt fjerne hele "stjernesystemet" da??

Skrevet

Synes det er litt morsomt og kunne se hvor mange innlegg man har skrevet et sted jeg. Men kan sikkert lage en avstemning om og fjerne stjerner og hvis det er stemning for det.

Skrevet

Et annet spørsmål når vi er inne på det? Hva føler dere om at innlegg i alt mulig slettes etter en viss tid. Foreksempel 2mnd uten aktivitet? På den måten sparer vi plass.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...