Gå til innhold
Hundesonen.no

Innleggsteller i Alt Mulig


Er du for og fjerne innleggstelleren i alt mulig, slik at innlegg der ikke blir telt med  

51 stemmer

  1. 1.

    • Ja (Du stemmer at innlegg i Alt Mulig IKKE skal telles)
      36
    • Nei (Du stemmer at innlegg i Alt Mulig SKAL telles)
      15


Recommended Posts

Skrevet
Et annet spørsmål når vi er inne på det? Hva føler dere om at innlegg i alt mulig slettes etter en viss tid. Foreksempel 2mnd uten aktivitet? På den måten sparer vi plass.

Synes det høres fornuftig ut jeg...

Skrevet
Et annet spørsmål når vi er inne på det? Hva føler dere om at innlegg i alt mulig slettes etter en viss tid. Foreksempel 2mnd uten aktivitet? På den måten sparer vi plass.

Hmm.. Kanskje litt kjipt i sommer ferien hvis folk er borte osv..? men i hvertfall slette de uten innlegg?

Skrevet

Ja men det er ikke lov og dra opp igjen 2 måneders innlegg egentlig uansett. Og tror ingen er intressert og gå så langt tilbake og lese i ALT MULIG. På hundesnakk osv skal selvsagt innlegg bli stående.

Skrevet
Brukeren ??? Nei dette er kun snakk om innlegg i alt mulig. Tror du misforstår.

Åååå, herregud, nå tror jeg at jeg bør ta kvelden :oops: hehe. Ja, da skjønte jeg det :lol:

Skrevet

Synes godt dere kan slette 2 måneder gamle innlegg i Alt mulig..Står ikke mye der som er så interessant etter 2 måneder..

Skrevet
Et annet spørsmål når vi er inne på det? Hva føler dere om at innlegg i alt mulig slettes etter en viss tid. Foreksempel 2mnd uten aktivitet? På den måten sparer vi plass.

Det høres greit ut for meg, tviler egentlig på at folk leser 2 mnd gamle tråder i alt mulig.

Skrevet

Høres fornuftig ut å slette etter 2 mnd. Men kan ikke dere lage avstemming på sånne ting som dere vil ha endret så kan medlemmene stemme over dem? På den måten får jo dere litt å gå etter. :lol:

Skrevet
Synes godt dere kan slette 2 måneder gamle innlegg i Alt mulig..Står ikke mye der som er så interessant etter 2 måneder..

Enig. Det blir fort mange like tråder også etter hvert som flere brukere kommer siden man vil ha 'oppdateringer' på forskjellige spørsmål.

Skrevet

Jeg er enig i å slette 2 måneder gamle innlegg i "alt-mulig-tråden", men å ikke la det telle på innleggstelleren er jeg uenig i.

Jeg kan ikke se at det er så mye spam der at det burde være et problem, og hvis vi først skal ha en innleggsteller, så bør den jo være reell - altså vise hvor aktiv alle er på forumet?

Jeg skjønner ikke helt problemet egentlig, da flere innlegg absolutt ikke gir noen fordeler her - og folk flest er vel såpass oppegående at de skjønner at om noen har 14000 innlegg, så sier ikke det noe om hvor mye de kan om hund...

Må legge til at det ikke betyr så mye for meg, for min del kan hele innleggstelleren fjernes - men hvis folk synes den er morsom, synes jeg den skal beholdes for alle gruppene. :lol:

Edit: Da synes jeg faktisk det er mer meningsløst at innlegg i testforumet kommer opp på telleren - det hadde jeg ikke trodd de skulle gjøre, men men..

Skrevet

Hvis innelgg i "alt mulig" ikke teller. Kan det ikke da ende med at det blir spam i hundelinkene istedet? Folk som er opptatt av åf å stjerner vil vel prøve å oppnå det uansett. Synes det er bedre at det blir spam i "alt mulig" og "presenter deg selv" enn i hundetrådene.

Skrevet

Synes man kan beholde telleren, men slette inaktive tråder etter 2 måneder. Da mister man spampoengene etter en viss tid, og da tror jeg ikke det vil være så interessant lenger. Men jeg mener at alt mulig er en viktig del av sonen også, da...

Skrevet
Ja men det er ikke lov og dra opp igjen 2 måneders innlegg egentlig uansett. Og tror ingen er intressert og gå så langt tilbake og lese i ALT MULIG. På hundesnakk osv skal selvsagt innlegg bli stående.

Er det ikke lov å ta opp 2 måneder gamle innlegg? :-o

Skrevet
Blir det egentlig noen forskjell selv om innlegg der blir telt eller ikke..?

Man kan hindre spamming for de som er ute etter å få flest mulig innlegg. :wink:

Skrevet

Det er forsåvidt lov, men det er ikke trådstarter har det problemmet lenger.

Men i alt mulig går det jo ann.

Men det ser ut til at det blir JA til sletting av innlegg i alt mulig. Så da setter jeg på denne, noen vil sikkert få redusert post counten sin litt :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...