ceccy Skrevet 30. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juni 2015 Litt flere bilder Rød og lilla er tispene. Resten gutter. Mangler dessverre et par av gutta, men de bare la seg med ræven til så de får komme en annen gang 7 Siter
Gjest Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Skrevet 30. Juni 2015 Så søte, nå begynner de jo å se ut som ordentlige dalmatinere og! Siter
ceccy Skrevet 30. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juni 2015 Prikkene trenger seg på Ja, de blir mer og mer synlige nå Blir spennende å se hvordan tegningene blir tilslutt 1 Siter
Lunatic Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Skrevet 3. Juli 2015 Smelt! Sier ikke nei til flere bilder altså Siter
ceccy Skrevet 12. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juli 2015 Har vært lite bilder herfra den siste tiden pga hensyn til nyåpnede øyne, men her kommer et knippe Siter
Eplefe Skrevet 12. Juli 2015 Rapporter Skrevet 12. Juli 2015 Så herlige! Bladde igjennom bildene nå og samboer sine øyne ble større og større og til slutt måtte jeg spørre hva som var greien, og han sa "det... Det er ikke ETT kull, vel?" for han trodde det var forskjellige valper på hvert bilde. 3 Siter
Snøfrost Skrevet 12. Juli 2015 Rapporter Skrevet 12. Juli 2015 Begynner å se ut som dalmisvalper nå (ikke bare nyfødte pølser) Fine! 1 Siter
ceccy Skrevet 12. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juli 2015 Så herlige! Bladde igjennom bildene nå og samboer sine øyne ble større og større og til slutt måtte jeg spørre hva som var greien, og han sa "det... Det er ikke ETT kull, vel?" for han trodde det var forskjellige valper på hvert bilde. Hehe, da hadde jeg synes alvorlig synd i Era for det var vel 25 bilder tror jeg De er bare 7 stykker Tusen takk alle sammen Jeg synes jo de er helt nydelige selvfølgelig! Siter
ceccy Skrevet 13. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Sååå herlige! Lilla og svart Åpnet for besøk nå Lilla har fått navnet Running Spot's Best Hope Rød har fått navnet Running Spot's Best Journey Mørkeblå har fått navnet Running Spot's Best Minion pga at vi kaller ham for Mini til dagen De andre har jeg ikke plassert navn på enda Siter
SandyEyeCandy Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Så vakre de er i ferd med å bli! Jeg synes de har så sjelfulle, sørgmodige øyne. 1 Siter
Cattn Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Åpnet for besøk nå Lilla har fått navnet Running Spot's Best Hope Rød har fått navnet Running Spot's Best Journey Mørkeblå har fått navnet Running Spot's Best Minion pga at vi kaller ham for Mini til dagen De andre har jeg ikke plassert navn på enda OMG!!! JA! Da må jeg få komme på besøk før jeg reiser! Reiser jo om rett over en uke.. Herlige navn! Siter
ceccy Skrevet 13. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 OMG!! JA! Da må jeg få komme på besøk før jeg reiser! Reiser jo om rett over en uke.. Herlige navn! Velkomme skal du være! 1 Siter
camillen Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Skrevet 14. Juli 2015 Ååå herreguuud... Står alt bra til med alle? ? De er verdt en kjøretur på 6t en vei, ja Siter
ceccy Skrevet 15. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juli 2015 @camillen alle har det strålende ? det er bare til å komme om du vil ? Siter
Cattn Skrevet 16. Juli 2015 Rapporter Skrevet 16. Juli 2015 Var ute å koste med gjengen i dag! Vurderte på ett tidspunkt å ta alle sammen! Gosh Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Siter
ceccy Skrevet 16. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2015 Var ute å koste med gjengen i dag! Vurderte på ett tidspunkt å ta alle sammen! Gosh Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Takk for besøk og takk for hjelpen med bilder 1 Siter
Cattn Skrevet 16. Juli 2015 Rapporter Skrevet 16. Juli 2015 Takk for besøk og takk for hjelpen med bilder Bare koselig! Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Siter
Recommended Posts