Sona Skrevet 19. Mai 2018 Rapporter Skrevet 19. Mai 2018 Har alle arvet fargen til pappan? Hvor mange farger kommer rasen i egentlig? Trist å miste så mange valper da! 1 Siter
Ozzy Skrevet 19. Mai 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2018 Akkurat nå, Sona skrev: Har alle arvet fargen til pappan? Hvor mange farger kommer rasen i egentlig? Trist å miste så mange valper da! Alle er mørk brindle, men ser ut til at se blir noe lysere enn Damir. " Alle fargenyanser av brindlet tillates (fra varm mørkebrun til blond eller blekgrå). Alle nyanser av brun (fra rødbrun til sandfarget) tillates. Hvite markeringer i brystet, nakke/strupe, frambena og tærne på bakbena tillates, men bør vøre minimale." Ja, det er veldig trist, men desverre ikke unormalt, er nok naturens måte og ordne opp. 14 valper er mange og fø på for mor! 4 av de dødfødte hadde død lenge før fødsel. 1 Siter
Ozzy Skrevet 20. Mai 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mai 2018 1 time siden, Midas skrev: Gratulerer til pappan! Så søte små ? De er veldig søte! Tror jeg vil slite med å ikke stjele noen Siter
Ozzy Skrevet 25. Mai 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2018 Valpespam! (Evt pølsespam ) 7 Siter
Ozzy Skrevet 26. Mai 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2018 3 timer siden, mushi skrev: Hanne nr 2 ? Ja, han er fin Siter
Ozzy Skrevet 26. Mai 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2018 1 time siden, jma skrev: liker hodet på den første hannen. Synes alle er fine jeg favoritten er nok rød tispe Blir veldig spennende å se hvordan de utvikler seg! Siter
Ozzy Skrevet 27. Juni 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2018 Besøkte valpene i helgen. Ikke så gode bilder, men det ble bare sånn da jeg først tok frem kameraet når de var trøtte, og sola ødela en del. Dessverre ble den ene valpen syk for noen uker siden, og måtte til slutt avlives. Mørkeblå, som fikk navnet Howling Mon's Cobra, er sendt til obduksjon, så forhåpentligvis får vi svar på hva det var. De syv andre er over 6 uker nå, og jeg ble ekstremt forelsket i alle og enhver. Hadde vi ikke hatt nok med våre, hadde jeg ikke nølt med å ta en! Var utrolig gøy å treffe de, og bli litt kjent med personlighetene til hver enkelt valp. Gleder meg til å se hva det vil bli av disse når de blir store. 6 Siter
Ozzy Skrevet 27. Juni 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2018 2 timer siden, mushi skrev: Mopsegutteeeeen Jaaa Siter
Ozzy Skrevet 10. Oktober 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2018 Lenge siden det har vært oppdatert noe her. Slenger ut noen mobilbilder av dyra, Iraia har blitt to år, og Damir er snart fem og et halvt. Damirbarna spirer og gror også, de varierer veldig i vekt. Har ikke nye bilder av alle, men fem av de ihvertfall. Gleder meg veldig til å møte noen igjen på dogs4all 5 Siter
mushi Skrevet 10. Oktober 2018 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2018 Herregud, de valpene er i en rar alder. 1 Siter
Ozzy Skrevet 10. Oktober 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2018 11 minutter siden, mushi skrev: Herregud, de valpene er i en rar alder. 5,5 mnd er en morsom alder vekstmessig 1 Siter
Sprettballen Skrevet 11. Oktober 2018 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2018 På 10.10.2018 at 8:43 AM, Ozzy skrev: Når rumpa vokser og framparten ikke henger helt med 3 Siter
jma Skrevet 12. Oktober 2018 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2018 Tenk at hun har blitt to år allerede, tiden går så fort! Hun ser veldig bra ut Siter
Woola Skrevet 12. Oktober 2018 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2018 Denne her har en av de fineste brindletegningene jeg noensinne har sett på en brindlehund! Helt fantastisk. Ser ut som en glidelås eller noe akkurat i midten. Så skjønn ❤️❤️ Siter
Ozzy Skrevet 12. Oktober 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2018 43 minutter siden, jma skrev: Tenk at hun har blitt to år allerede, tiden går så fort! Hun ser veldig bra ut Ja tiden flyr! Takk 17 minutter siden, Woola skrev: Denne her har en av de fineste brindletegningene jeg noensinne har sett på en brindlehund! Helt fantastisk. Ser ut som en glidelås eller noe akkurat i midten. Så skjønn ❤️❤️ Han er veldig spesiell. Både i tegninger, men mest personlighet. Siter
Recommended Posts