mushi Skrevet 28. August 2017 Rapporter Skrevet 28. August 2017 Blir gøy når hun blir litt eldre å se utseende! [emoji16] Hun er 10 mnd nå? Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Siter
Ozzy Skrevet 28. August 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2017 36 minutter siden, mushi skrev: Blir gøy når hun blir litt eldre å se utseende! Hun er 10 mnd nå? Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Ja tror hun blir kraftig. Alltid gøy å se hvordan disse svære utvikler seg 10mnd ja, straks 11! Siter
Ozzy Skrevet 29. August 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2017 18 timer siden, LØJ skrev: Supersøt Takk 1 Siter
Ozzy Skrevet 4. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2017 Iraia har trådd inn i puberteten og har fått løpetid. Løpetiden kom og den søte jenta dro så nå har jeg en liten dritt som selges til høystbydende. FML, hilsen Iraia. Neida, så ille er det ikke. Men hun er forferdelig masete og er aldri fornøyd. Skikkelig diva, som tenåringsjenter flest Damir tar det veldig bra, enn så lenge ihvertfall. Hun har på truse når de er sammen (med oss selvfølgelig) og ellers er de mye fra hverandre. Damir spiser og maser ikke noe egentlig, han sover helst foran døra inn til hu men utenom det så er det bare hvis han finner litt søl at han blir litt rar meen vi er på dag tre eller fire så det kan vel fort snu. 5 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 3. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2017 Staselig hund! Fine bilder Siter
Ozzy Skrevet 4. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2017 På 3.10.2017 at 9:26 AM, Djervekvinnen skrev: Staselig hund! Fine bilder Takk På 3.10.2017 at 9:33 AM, mushi skrev: Batgirl batgirl Siter
Ozzy Skrevet 5. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2017 14 timer siden, Mentha skrev: så vakker ho er Tusen takk Er selvfølgelig helt enig 1 Siter
Ozzy Skrevet 7. Januar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2018 Idag er det jaggu meg et år siden samboeren landet på flyplassen med denne lille saken Vokst en smule 10 Siter
mushi Skrevet 7. Januar 2018 Rapporter Skrevet 7. Januar 2018 Gratulerer med dagen, Iraia![emoji173]️[emoji16][emoji173]️Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 1 Siter
Raksha Skrevet 7. Januar 2018 Rapporter Skrevet 7. Januar 2018 Vokst bittelitt! Hvordan går det med dem nå? Fungerer de sammen? Siter
Ozzy Skrevet 7. Januar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2018 Akkurat nå, Raksha skrev: Vokst bittelitt! Hvordan går det med dem nå? Fungerer de sammen? Det går greit, samboeren går tur med begge to uten problemer og er aldri noe tull når de er sammen før/etter tur. Men de har ikke vært mye sammen inne, hun er en dritt om dagen så greit å ikke utfordre skjebnen. Siter
Raksha Skrevet 7. Januar 2018 Rapporter Skrevet 7. Januar 2018 4 minutes ago, Ozzy said: Det går greit, samboeren går tur med begge to uten problemer og er aldri noe tull når de er sammen før/etter tur. Men de har ikke vært mye sammen inne, hun er en dritt om dagen så greit å ikke utfordre skjebnen. Godt å høre det går bedre Høres ut som en god plan det der. 1 Siter
WelshenNemi Skrevet 7. Januar 2018 Rapporter Skrevet 7. Januar 2018 Gratulerer med dagen, og godt det går bedre Siter
Poter Skrevet 7. Januar 2018 Rapporter Skrevet 7. Januar 2018 Gratulerer med dagen til lille retrieveren! Siter
Ozzy Skrevet 8. Januar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2018 22 timer siden, WelshenNemi skrev: Gratulerer med dagen, og godt det går bedre 21 timer siden, Poter skrev: Gratulerer med dagen til lille retrieveren! Takk 2 timer siden, mara skrev: Hun er fin! Helt enig selvfølgelig Siter
Ozzy Skrevet 10. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 (endret) Damir og jeg har begynt litt med søk og har vært på flere helgekurs siste halvåret. Damir er vanskelig å motivere, og gjør bare det han synes er gøy men det meste innen søk er gøy synes han! ELSKER romsøk og begynner å bli veldig god på å finne og markere på bjørkelukt, både selvstendig i rom og ved objektsøk. Synes finsøk er litt kjedeligere men han gjør det bra! Gjør hu mor veldig stolt En gjeng bilder, dessverre dårlig kvalitet. Endret 10. Februar 2018 av Ozzy 10 Siter
Ozzy Skrevet 10. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 43 minutter siden, mushi skrev: Flinke dere er Ja, han imponerer stadig! Siter
mushi Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 1 time siden, Ozzy skrev: Ja, han imponerer stadig! Bikkja er født med kunnskap til å bruke nesa, det er stort sett du som må lære hvordan du skal utnytte det! Siter
Recommended Posts