Mumle Mu Skrevet 5. August 2014 Rapporter Share Skrevet 5. August 2014 17 zoier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. August 2014 Rapporter Share Skrevet 5. August 2014 22 briarder + en valp Dvs - det blir vel en voksen i minus da jeg ikke får stilt Willy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 5. August 2014 Rapporter Share Skrevet 5. August 2014 16 beardiser og 8 løwchen og det ser ut til at de ikke kræsjer denne gangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 5. August 2014 Rapporter Share Skrevet 5. August 2014 18 japser Trodde det skulle være færre pga Finland helgen før. Men dette blir spennende 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 6. August 2014 Rapporter Share Skrevet 6. August 2014 18 wheatens, må nok være pga. Wds her og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 6. August 2014 Rapporter Share Skrevet 6. August 2014 @Kiyomi og jeg skal dit for å heie på en av gutta fra det siste kullet hennes! I tillegg skal jeg shoppe til valpekullet mitt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 @Kiyomi og jeg skal dit for å heie på en av gutta fra det siste kullet hennes! I tillegg skal jeg shoppe til valpekullet mitt! Jeg gleder meg vanvittig til å heie på han. Og blir småstresset bare av å tenke på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Jeg gleder meg vanvittig til å heie på han. Og blir småstresset bare av å tenke på det. Med unntak av D4A, så har aldri vært på utstilling uten å stille hund etter at Aiko blei 4 mnd. Blir helt magisk å bare ta stolen på ryggen og ikke trenge å tenke på NOE annet!! (Hvis noen spør meg om å stille hund, så sier jeg nei!) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Jeg og Mocca kommer nok, men bare for å se og shoppe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Jeg "stiller" datterbarn igjen Med dachs. Lånehund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Er det noen som kjører forbi Røa og har plass til meg, Tia og Pim? Bilen min er dessverre i Tønsberg den helgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Er det noen som kjører forbi Røa og har plass til meg, Tia og Pim? Bilen min er dessverre i Tønsberg den helgen! Hvilken dag skal du? Skal muligens på lørdag iallefall? Hadde tenkt å kjøre buss men om jeg tar bilen så kjører jeg forbi deg hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Jeg kommer søndag! Men ikke for å stille hund, jeg skal dirigere dere rundt på parkeringplassen tiidlig på morran Si kodeord "hundesonen" så fikser jeg smuud parkeringsplass Jeg bare tulla altså sånn i tilfelle noen så sitt snitt til å få bra plass her nå Men ikke kjeft så fælt da, han som organiserer parkeringsgruppa sa vi måtte belage oss på mye kjeft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Hvilken dag skal du? Skal muligens på lørdag iallefall? Hadde tenkt å kjøre buss men om jeg tar bilen så kjører jeg forbi deg hehe Vi skal lørdag! Om du tar bilen så hadde det vært heelt magisk! Har så utrolig lite lyst til å dra med meg bur + to gale hunder gjennom byen på bussen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Vi skal lørdag! Om du tar bilen så hadde det vært heelt magisk! Har så utrolig lite lyst til å dra med meg bur + to gale hunder gjennom byen på bussen Kan du ikke sende meg en melding på face så avtaler vi videre der? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelina Skrevet 11. August 2014 Rapporter Share Skrevet 11. August 2014 Link til program? Der antallet av alle rasene står. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 11. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2014 http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=141009 programmet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 14. August 2014 Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 Noen som har et ekstra nr til meg på lørdag? Skal innom og få tilbake dvd-ene mine fra Yodel og se om det er noen uimotståelige tilbud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 14. August 2014 Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 Woho, @Caroline og @Maria skal i ringen, UTEN å stille hund! Jeg noterer meg også ett stk briardvalp og ett stk pulivalp. @Siri og @Mud, er dette noe dere kjenner til? Har jeg nevnt at jeg gleder meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 14. August 2014 Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 Woho, @Caroline og @Maria skal i ringen, UTEN å stille hund! Jeg noterer meg også ett stk briardvalp og ett stk pulivalp. @Siri og @Mud, er dette noe dere kjenner til? Har jeg nevnt at jeg gleder meg? Må dessverre skuffe altså... Jeg kan ikke vedkjenne meg den briardvalpen som er påmeldt. Unge frk Yasmine skal ikke stilles der, hun . Det skal ikke Willersen heller da, dessverre, skjønt han ER påmeldt. Jeg blir nok bare tilskuer i år Edit: men om jeg kommer meg opp i otta og drar nedover, så blir Yasmine med som selskapsdame i det minste 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 14. August 2014 Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 Må dessverre skuffe altså... Jeg kan ikke vedkjenne meg den briardvalpen som er påmeldt. Unge frk Yasmine skal ikke stilles der, hun . Det skal ikke Willersen heller da, dessverre, skjønt han ER påmeldt. Jeg blir nok bare tilskuer i år Edit: men om jeg kommer meg opp i otta og drar nedover, så blir Yasmine med som selskapsdame i det minste Skal vi møtes på lørdag? Får du bøkene i bilen, så kan jo jeg gå og hente dem Tror dessverre stolene mine er på beste vestkant mens vestkantfruen er i trøndelagen, men kaffe og vaffel kan jeg hente til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 14. August 2014 Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 Woho, @Caroline og @Maria skal i ringen, UTEN å stille hund! Jeg noterer meg også ett stk briardvalp og ett stk pulivalp. @Siri og @Mud, er dette noe dere kjenner til? Har jeg nevnt at jeg gleder meg? Begynner nesten å bli vant til det der nå, altså. Grugleder meg til første aspirantarbeid. Spent på hva vi får inn i ringen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 14. August 2014 Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 Begynner nesten å bli vant til det der nå, altså. Grugleder meg til første aspirantarbeid. Spent på hva vi får inn i ringen. Ja, men du er jo ikke vant til å være dommer(aspirant), derav min begeistring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. August 2014 Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Woho, @Caroline og @Maria skal i ringen, UTEN å stille hund! Jeg noterer meg også ett stk briardvalp og ett stk pulivalp. @Siri og @Mud, er dette noe dere kjenner til? Har jeg nevnt at jeg gleder meg? Nico er for ung Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 15. August 2014 Rapporter Share Skrevet 15. August 2014 Nico er for ung Jeg som hadde tenkt til å bruke opp alt restegarnet mitt for å lage heiadusk og alt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts