xxx12345 Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Skrevet 12. Desember 2016 Plast. Type tynn, men litt stiv. Tenk lampeskjerm (hvilket er akkurat det den skal brukes til). Trenger store ark, slik at den kan klippes i ønsket størrelse. Help! Siter
Ingidano Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Skrevet 12. Desember 2016 3 minutter siden, Line skrev: Plast. Type tynn, men litt stiv. Tenk lampeskjerm (hvilket er akkurat det den skal brukes til). Trenger store ark, slik at den kan klippes i ønsket størrelse. Help! Sånne plastmapper til laminering? Du får de i A3 i vert fall, mulig større også. Siter
xxx12345 Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Skrevet 12. Desember 2016 Akkurat nå, Ingidano skrev: Sånne plastmapper til laminering? Du får de i A3 i vert fall, mulig større også. Det var ikke så dumt forslag! Da kan jeg jo lappe sammen med lamineringsmaskinen til en viss grad også. 1 Siter
Mackenzie Skrevet 6. Januar 2017 Rapporter Skrevet 6. Januar 2017 Fjällräven Keb bukse, i varianten med kortere bein, størrelse 36/38 OG i fargen Tarmac? (Jada, her vet man hva man vil ha ) Finner ingen sted. Siter
Kokospaniel Skrevet 6. Januar 2017 Rapporter Skrevet 6. Januar 2017 Fjällräven Keb bukse, i varianten med kortere bein, størrelse 36/38 OG i fargen Tarmac? (Jada, her vet man hva man vil ha [emoji14]) Finner ingen sted.Hvis du skal evt noen du kjenner skal til Oslo med det første; prøv Fjellreven-butikken Siter
Paranomia Skrevet 11. Januar 2017 Rapporter Skrevet 11. Januar 2017 Kari Traa superundertøy? Fysisk butikk, må prøve det først Sportsbutikken her i byen hadde det ikke, det er vel Gsport. Siter
simira Skrevet 11. Januar 2017 Rapporter Skrevet 11. Januar 2017 www.prisjakt.no kan ofte svare på hvor. Masse treff på Kari Traa ihvertfall. Siter
Paranomia Skrevet 11. Januar 2017 Rapporter Skrevet 11. Januar 2017 5 minutter siden, simira skrev: www.prisjakt.no kan ofte svare på hvor. Masse treff på Kari Traa ihvertfall. Jepp, jeg har kikket der. Men der er det enten gsport eller andre nettbutikker. Siter
simira Skrevet 11. Januar 2017 Rapporter Skrevet 11. Januar 2017 Akkurat nå, Paranomia skrev: Jepp, jeg har kikket der. Men der er det enten gsport eller andre nettbutikker. Det er jo nettbutikker de dekker. Men mange av "nettbutikkene" har fysiske butikker også? Ellers kan du jo bestille via G-sport og prøve det før du kjøper. Siter
Paranomia Skrevet 11. Januar 2017 Rapporter Skrevet 11. Januar 2017 2 minutter siden, simira skrev: Det er jo nettbutikker de dekker. Men mange av "nettbutikkene" har fysiske butikker også? Ellers kan du jo bestille via G-sport og prøve det før du kjøper. Ja de har jo fri retur faktisk Da blir det gsport. Siter
Jeas_89 Skrevet 30. Januar 2017 Rapporter Skrevet 30. Januar 2017 Litt hunderelatert, men samtidig ikke.. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en hunde-gyngedyr?? I stoff, ikke tre.. Skal gi i dåpsgave til tantebarnet mitt, men klarer ikke finne det, og nå begynner det å haste.. Pent brukt eller ny spiller ingen rolle, så lenge det er en hund. Siter
Artemis Skrevet 31. Januar 2017 Rapporter Skrevet 31. Januar 2017 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike plastdingser? Evt. om de har noe spesielt navn? Da er det kanskje litt lettere å finne ut hvor de selges også. Siter
Ingidano Skrevet 31. Januar 2017 Rapporter Skrevet 31. Januar 2017 1 time siden, Artemis skrev: Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike plastdingser? Evt. om de har noe spesielt navn? Da er det kanskje litt lettere å finne ut hvor de selges også. Snorstopper. Stoff og Stil har, sikkert andre sy/håndarbeidsbutikker også. Siter
Artemis Skrevet 31. Januar 2017 Rapporter Skrevet 31. Januar 2017 31 minutter siden, Ingidano skrev: Snorstopper. Stoff og Stil har, sikkert andre sy/håndarbeidsbutikker også. Aaaah! Takk! Kom omsider frem til "snorklemme", men da fant jeg bare en dansk nettbutikk. 1 Siter
SFX Skrevet 10. Februar 2017 Rapporter Skrevet 10. Februar 2017 Er det noen som vet om en kan få kjøpt englevinger noe sted? Det skal brukes til en Valentines-greie, så jeg må ha fysisk butikk. Eventuelt noe annet som er veldig Valentine'ete, og ikke koster skjorta? Jeg er også på utkikk etter en fargerik tversoversløyfe med strikk, til Glam. Siter
Lillekrapyl Skrevet 10. Februar 2017 Rapporter Skrevet 10. Februar 2017 2 minutter siden, SFX skrev: Er det noen som vet om en kan få kjøpt englevinger noe sted? Det skal brukes til en Valentines-greie, så jeg må ha fysisk butikk. Eventuelt noe annet som er er veldig Valentine'ete, og ikke koster skjorta? Teknikmagasinet. Siter
SFX Skrevet 10. Februar 2017 Rapporter Skrevet 10. Februar 2017 10 minutter siden, Lillekrapyl skrev: Teknikmagasinet. Tusen takk! Siter
xxx12345 Skrevet 10. Februar 2017 Rapporter Skrevet 10. Februar 2017 Jeg har lyst på nye solbriller, da de gamle har fått noen riper. Så er saken at jeg er veldig glad i disse Gucci-brillene, og ønsker å finne noen med maken innramming (annen farge ok, men ikke brun, gul, grønn). Kanskje noen er veldig flink til å lete og kan hjelpe meg? Siter
Guest Yellow Skrevet 12. Februar 2017 Rapporter Skrevet 12. Februar 2017 Hvor får man tak i denne sekken tro? Siter
Pixie Skrevet 12. Februar 2017 Rapporter Skrevet 12. Februar 2017 Batteridrevet lampe til nattbordet? Teit plassering av vegguttak, enten senga eller nattbord er i veien for strøm. Touch-funksjon hadde vært fint, godt å bare daske til den med hånda for å få lys når alarmen ringer. Siter
Kokospaniel Skrevet 13. Februar 2017 Rapporter Skrevet 13. Februar 2017 10 timer siden, Pixie skrev: Batteridrevet lampe til nattbordet? Teit plassering av vegguttak, enten senga eller nattbord er i veien for strøm. Touch-funksjon hadde vært fint, godt å bare daske til den med hånda for å få lys når alarmen ringer. Kan slik en brukes? Evt en slik? Siter
Pixie Skrevet 13. Februar 2017 Rapporter Skrevet 13. Februar 2017 1 time siden, Kokospaniel skrev: Kan slik en brukes? Evt en slik? Skal se på den siste der, takk Siter
SFX Skrevet 22. Februar 2017 Rapporter Skrevet 22. Februar 2017 Jeg ønsker meg en trekkspillampe, men ikke til 2.200 kroner: IKEA hadde en slik modell før, men jeg finner den ikke igjen. Eventuelt om noen har andre forslag til vegglampe som lar seg manipulere i ulike retninger og som kan forlenges? Den skal skrus opp over trimmebordet, for å gi mer lys når jeg klipper særlig poter og ører på hunder, så greit at lampa kan justeres etter hvor potene er. Siter
Nemi1 Skrevet 22. Februar 2017 Rapporter Skrevet 22. Februar 2017 26 minutter siden, SFX skrev: Jeg ønsker meg en trekkspillampe, men ikke til 2.200 kroner: jeg har en lignende fra ellos, veldig praktisk http://www.ellos.no/ellos-home/vegglampe-edgar/307217?N=1z141uuZ1z141od&Ns=RankValue3|1&Nao=12&selArt=911204 Siter
SusanneL Skrevet 22. Februar 2017 Rapporter Skrevet 22. Februar 2017 Jeg har sånne frittstående led-lamper fra Ikea - funker helt utmerket til å flytte rundt, bøye og bende slik at de lyser akkurat der man vil.. Slike: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50163202/ (Ved kloklipp kan jeg da også justere dem så de lyser "underfra" så man kan se absolutt alt man vil..) Men den forutsetter såklart at man har dem stående et eller annet sted på trimmebordet eller hylle ved siden av. :-) Susanne Siter
Recommended Posts