Arcticaa Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Skrevet 26. Juni 2014 Hallo, da har jeg vært på fototokt og hundebesøk. jeg var å besøkte en av mine favorittraser og tok litt bilder. en heldags med hund eller heller ikke feil for en som ikke har hund selv tenkte å dele litt her da:)og, ps: dersom noen skulle være interessert i fotobesøk så er det bare å sende melding. Hallo, ulven "hallooo, kos meg" Søte eldre damer Denne damen var jo LITT sjarmerende Dette var en eldre herremann. Og til sist, litt valpebilder! Dyktig mor 8 Siter
Snøfrost Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Skrevet 26. Juni 2014 Fine bilder av hundene. Er det Katinka du var hos? Siter
Tabris Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Skrevet 26. Juni 2014 Så nydelig - og FOR noen øyne på den første der! 1 Siter
Arcticaa Skrevet 26. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juni 2014 Fine bilder av hundene. Er det Katinka du var hos? takk! ja det stemmer Siter
Heidihj Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Skrevet 26. Juni 2014 Åh! Jeg vil være med neste gang! Grønnis er neste drøm <3 2 Siter
Kaja Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Skrevet 26. Juni 2014 Grønnlediser? Grønnlandshund? NNydelge okke som 1 Siter
Heidihj Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Skrevet 27. Juni 2014 Grønnlediser? Grønnlandshund? NNydelge okke som Grønlandshund ja Siter
Tabris Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Skrevet 27. Juni 2014 Hva er de største forskjellene på grønlandshunder og malamuter? Sånn mentalitets- og arbeidsmessig, tenker jeg. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Skrevet 27. Juni 2014 Dette var en eldre herremann. Dette ser jo helt ut som Aiko! Siter
Arcticaa Skrevet 29. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2014 Hva er de største forskjellene på grønlandshunder og malamuter? Sånn mentalitets- og arbeidsmessig, tenker jeg. mitt inntrykk,erfaring fra observasjon: GD og malamuten har en ganske liknende "nisje" når det kommer til å være en større polarhund, med god utholdenhet, generelt god pels (varierer nok mer hos GD enn malamute kanskje). De er begge kjent for å være mer utholdende enn raske. Begge er veldig tilpassningsdyktige og har en liknende "av knapp" tendens når de ikke jobber. altså kan de jobbe godt en/ flere dager, men har ikke noe imot en god restitusjon/ hviledag. gemyttmessig skal jeg ærlig innrømme at jeg også ser mye likheter også. begge raser har tore individforskjeller da ( som mange andre raser). de grønnlandshundene jeg har møtt har vært veldig opptatt av mennesket, glad i kos og kontakt, samtidig veldig ivrige til å jobbe. her kan sikkert @Heidihj skyte inn mer 1 Siter
Recommended Posts