Martine Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 6 stykker der.. En i buret pga av kutt i poten, en foran buret, en i sengen, en foran sengen og gjetter to foran døren. Du er sikker på at de lever? De puster, men ellers ser det ikke sånn ut Fine hundene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 19. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 ******* for en sleiking på terrieren! Haha Stakkars Ymse og Aqua! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 19. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Hahaha, autocorrect! Skriking*Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Omg Krutt er full av.. Krutt Den kan lage lyd, @Kaja ! @ jeg blir trøtt av å se på din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Jeg klarte ikke se mer på @Kaja sine pga lyden til Krutt, fælt å høre på Skulle nesten tro at @ har gitt sine sovemedisin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Den minste forspiste seg i dag tidlig, men han skal få være med på jobb framover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Hvem er det som har kommet hjem og ikke skrudd av kameraet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Den minste forspiste seg i dag tidlig, men han skal få være med på jobb framover Husket du å skru av kameraet før du gikk på do i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Haha! Mine er jo drittkjedelige! Jeg fikk ikke gått tur med dem før jeg dro og forventet faktisk at Fenris var litt rastløs, men neida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Husket du å skru av kameraet før du gikk på do i dag? Ja, tror det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Noen gikk på do hos deg i sta @Kaja Personen husket nå å dekke til kameraet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Noen gikk på do hos deg i sta @Kaja Personen husket nå å dekke til kameraet. Haha ja det var nok typen, han var hjemme før meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Ja, tror det Måtte Krutt på do forresten? Siden du skrev han hadde forspist seg? Jeg var veldig imponert over hvor rolig Kua og Ymse var til at Krutt holdt såpass konsert som han gjorde, de to andre var jo kjemperolige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Måtte Krutt på do forresten? Siden du skrev han hadde forspist seg? Jeg var veldig imponert over hvor rolig Kua og Ymse var til at Krutt holdt såpass konsert som han gjorde, de to andre var jo kjemperolige Ja, ikke tisse så fryktelig men bæsje måtte han Imponert selv, ikke over Kua, hun er sånn. Men Ymse! At han bare tok en dorull er nå helt greit. Han pleier å få dorullpapp å tygge på når han er alene, hadde bare glemt å legge fram så han ordnet selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 http://www.ustream.tv/channel/bella-nora Sovedyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 Haha, trodde du hadde en tredje liten hund, evt en katt, før jeg forsto det var en lekegris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 Ja, det er Gasse det, han er veldig rolig han også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 Vi streamer også i dag. Ozu er hjemme alene noen timer. Men ser ut som om han sover utenfor bildet. http://www.ustream.tv/channel/ozulive Edit: I det jeg skrev denne posten så la han seg i bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 Vi streamer også i dag. Ozu er hjemme alene noen timer. Men ser ut som om han sover utenfor bildet. http://www.ustream.tv/channel/ozulive Edit: I det jeg skrev denne posten så la han seg i bildet. Så søt sovegutt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 Så søt sovegutt Aw, takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 http://m.ustream.tv/channel/Anettehe pi sliter med å være hjemme alene. Så prøver ny vei idag. Vet ikke om jeg satte laptop en så bra men. Er på vei til frisøren nå Edit: Mente vri. Begge er løse idag for å se om pi uler mindre. Også lot jeg buret stå åpent om en ville ligge der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 http://m.ustream.tv/channel/Anettehe pi sliter med å være hjemme alene. Så prøver ny vei idag. Vet ikke om jeg satte laptop en så bra men. Er på vei til frisøren nå Edit: Mente vri. Begge er løse idag for å se om pi uler mindre. Også lot jeg buret stå åpent om en ville ligge der. Rolige enda iallefall Lani sover som en stein i hundesenga og Pi ligger rett forran kameraet og er fin filmstjerne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 Lani sover, Pi ser jeg ikke. Ozu sover opp-und-ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 Synger pi da? :-P hun kan ha gått bak hjørnet. Er på vei hjem nu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 Synger pi da? :-P hun kan ha gått bak hjørnet. Er på vei hjem nu. Nei, nå ligger de begge og sover. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts