Mardina Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Jeg trodde Meesha heller ville ødelegge lampen på gulvet enn madrassen..... Gikk nesten å ventet på det.... Det hadde nok min gjort, hvis han hadde gått inn for å ødelegge noe..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Nina og lill, dere må jo legge inn link! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Bare søke opp PerfectImage collies Nå er det stengt av igjen da, for nå er jeg hjemme igjen Men de nå vet jeg faktisk at de sover og bråker ikke på noen ting annet enn vår bil når vi kommer hjem Edit; Blir dette rett? http://www.ustream.tv/channel/perfectimage-collies Edit 2; Kanskje jeg skal streame valpefødsler 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Vår er perfectimage collies og de er alene med broadcast nå! Spent på hva de egentlig gjør og hvor mye ivy kjrfter. Du er off air, her skull jeg snike på collien og greier!! *skuffa* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Du er off air, her skull jeg snike på collien og greier! *skuffa* De gjorde ingen verdens ting, det var mer eller mindre en time med dette Skal si ifra neste gang jeg slår på, kanskje mer action litt tidligere på dagen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Nina og lill, dere må jo legge inn link! Sent from my iPhone using Tapatalk Får ikke til på telefon, men søk opp ninaogmaya Tror det er helt stille, har i hvert fall ikke hørt noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Får ikke til på telefon, men søk opp ninaogmaya Tror det er helt stille, har i hvert fall ikke hørt noe. Ja, gjorde det Var ikke så lat som jeg egentlig ville være. Haha Var stille og ingen hund isted Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 De gjorde ingen verdens ting, det var mer eller mindre en time med dette Skal si ifra neste gang jeg slår på, kanskje mer action litt tidligere på dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Ja, gjorde det Var ikke så lat som jeg egentlig ville være. Haha Var stille og ingen hund isted Sent from my iPhone using Tapatalk Om ca en halvtime kommer samboer hjem, vet ikke om han husker å skru av kamera så da kan det bli action. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Om ca en halvtime kommer samboer hjem, vet ikke om han husker å skru av kamera så da kan det bli action. Oooooh! Si at han er en slik som liker å gå naken alene hjemme :D hahahah Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Oooooh! Si at han er en slik som liker å gå naken alene hjemme :D hahahah Sent from my iPhone using Tapatalk Haha, mannen her skifter alltid på badet når han kommer hjem fra jobb Han husket desverre å slå av kamera 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 @ingvildoline signerer helt og holdent det Bones skriver! Fikk vondt i hjertet av Meesha i buret, og det var så godt å se ham dagen etter! Ja, han pøblet, men nå høres det ut som at dere har begynt å finne ut av det og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Da har jeg fiksa webcam faktisk haha! Jobber mandag, så må bare lære opp gubben i ustream også setter jeg det oppe før jeg drar! Alt Lupin bøller med finner jeg i senga, så burde bli nok underholdning der haha! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 http://www.ustream.tv/channel/aniria Jeg skal i butikken! Samboeren er på andre siden av huset og bygger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dicte Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 http://www.ustream.tv/channel/aniria Jeg skal i butikken! Samboeren er på andre siden av huset og bygger Så koselig hundegård! De er veldig rolige nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 De fikk melon før jeg dro! :-) Og takk, den er ny så venter på gress så blir den flott :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 http://www.ustream.tv/channel/aniria Jeg skal i butikken! Samboeren er på andre siden av huset og bygger Trodde først filmen hadde hengt seg opp fordi det var så stille men så så jeg en av de bevege litt på seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Er så varmt, så de er ganske rolige Skal rydde litt i huset og er ut og inn så den skal å stå på litt til! Skal få slengt inn alle lekene til dem bl.a! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Hva bruker dere til å filme med? Jeg har laget en profil å tenkte å bruke kameraet på Ipaden, men står at jeg må ha Adobe Flash player og det får jeg ikke lastet ned.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Hva bruker dere til å filme med? Jeg har laget en profil å tenkte å bruke kameraet på Ipaden, men står at jeg må ha Adobe Flash player og det får jeg ikke lastet ned.. Webcam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Jeg tror jeg fikk det til Kan noen gå inn å se om linken funker? http://www.ustream.tv/broadcasterpage/18294537 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Der er det bikkjer ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Hurra, så gøy! Kommer ikke til å få gjort noe på jobb i morgen, blir bare sittende å stirre på jentene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Jentene er live fram til kvart over 4! Skulle latt lyset stått på da, det ble litt for mørkt uten :/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Der var det ikke mye action! Noe blaffrende gardiner, men lite hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts