LinL Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Skrevet 30. Mai 2014 Hihi. http://www.vg.no/forbruker/reise/luftfart/hundebaesj-tvang-fly-til-noedlanding/a/10131519/ Siter
Shlush Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Skrevet 30. Mai 2014 Ganske klønette å gå tom for papir da :-P hvor mye bærsj var det liksom? Siter
Gjest Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Skrevet 30. Mai 2014 Fatter ikke hvordan det går an, alle flytoaletter har plenty av toalett og tørkepapir, flyvertinnene har servietter og man har spyposer i alle seter. Iallefall hos de flyselskapene jeg flyr med Ikke minst søppelposer. Å "nødlande" (i dette tilfellet en diversjon) koster utrolig mye penger, så her antar jeg det er mer enn bare "vi hadde ikke nok papir til å fjerne det" bak saken. Siter
Symra&Pippin Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Skrevet 30. Mai 2014 Fatter ikke hvordan det går an, alle flytoaletter har plenty av toalett og tørkepapir, flyvertinnene har servietter og man har spyposer i alle seter. Iallefall hos de flyselskapene jeg flyr med Ikke minst søppelposer. Å "nødlande" (i dette tilfellet en diversjon) koster utrolig mye penger, så her antar jeg det er mer enn bare "vi hadde ikke nok papir til å fjerne det" bak saken. Høres veldig rart ut ja. Hive kabelen i do og vaske med vann? Det må vel finnes noe vaskeutstyr i et fly? Siter
Gjest Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Skrevet 30. Mai 2014 Høres veldig rart ut ja. Hive kabelen i do og vaske med vann? Det må vel finnes noe vaskeutstyr i et fly? Ja, for å ta en sammenlikning, jeg fløy Stockholm-Tromsø (direkterute) for et par uker siden - med en 13åring som var veldig flysyk. Ved takeoff og landing var det veldig turbulent og spyet stod ut av kjeften på han. Mor og flyvertinnene løp skytteltrafikk mellom galley, toalett og gutten, og når det stod på som verst kunne han jo ikke gå på do så de hadde poser han spydde i som ble tømt på toalettet.... Null behov for å lande før tiden, men SAS er kanskje bedre utstyrt enn amerikanske innenriks-fly... Siter
Lola Pagola Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Skrevet 30. Mai 2014 Idiotisk... kunne da bare brukt et skjerf eller noe hvis det sto så dårlig til.... må da ha vært noe ombord som man kunne brukt liksom 1 Siter
KristinR Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Skrevet 31. Mai 2014 Hvordan er det mulig at en hund kan drite i midtgangen tre ganger? Hunder skal da ikke være løse inne i kabinen? 1 Siter
simira Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Skrevet 31. Mai 2014 Hvordan er det mulig at en hund kan drite i midtgangen tre ganger? Hunder skal da ikke være løse inne i kabinen? Servicehunder i USA har ganske mye rettigheter... Siter
Aslan Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Skrevet 31. Mai 2014 Hvordan er det mulig at en hund kan drite i midtgangen tre ganger? Hunder skal da ikke være løse inne i kabinen? Kan ha vært servicehund, når min er med på flyet er han bare i bånd, får ikke plass til bur til 20 kg hund i kabinen ihvertfall Da sitter han mellom føttene mine eller på fotplassen til setet vedsiden av om det er tomt, men i bånd Siter
Recommended Posts