Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundebæsj tvang fly til nødlanding


LinL
 Share

Recommended Posts

Fatter ikke hvordan det går an, alle flytoaletter har plenty av toalett og tørkepapir, flyvertinnene har servietter og man har spyposer i alle seter. Iallefall hos de flyselskapene jeg flyr med :P Ikke minst søppelposer.

Å "nødlande" (i dette tilfellet en diversjon) koster utrolig mye penger, så her antar jeg det er mer enn bare "vi hadde ikke nok papir til å fjerne det" bak saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvordan det går an, alle flytoaletter har plenty av toalett og tørkepapir, flyvertinnene har servietter og man har spyposer i alle seter. Iallefall hos de flyselskapene jeg flyr med :P Ikke minst søppelposer.

Å "nødlande" (i dette tilfellet en diversjon) koster utrolig mye penger, så her antar jeg det er mer enn bare "vi hadde ikke nok papir til å fjerne det" bak saken.

Høres veldig rart ut ja. Hive kabelen i do og vaske med vann? Det må vel finnes noe vaskeutstyr i et fly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig rart ut ja. Hive kabelen i do og vaske med vann? Det må vel finnes noe vaskeutstyr i et fly?

Ja, for å ta en sammenlikning, jeg fløy Stockholm-Tromsø (direkterute) for et par uker siden - med en 13åring som var veldig flysyk. Ved takeoff og landing var det veldig turbulent og spyet stod ut av kjeften på han. Mor og flyvertinnene løp skytteltrafikk mellom galley, toalett og gutten, og når det stod på som verst kunne han jo ikke gå på do så de hadde poser han spydde i som ble tømt på toalettet.... Null behov for å lande før tiden, men SAS er kanskje bedre utstyrt enn amerikanske innenriks-fly...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig at en hund kan drite i midtgangen tre ganger? Hunder skal da ikke være løse inne i kabinen? :o

Kan ha vært servicehund, når min er med på flyet er han bare i bånd, får ikke plass til bur til 20 kg hund i kabinen ihvertfall :) Da sitter han mellom føttene mine eller på fotplassen til setet vedsiden av om det er tomt, men i bånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...