Linda=D Skrevet 28. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2014 Vi har nå ti herlige hunder til omplassering på Tunge hundepensjonat. Kanskje er en av dem din drømmehund? http://firbente.wordpress.com/omplassering/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 29. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2014 Åh, ham Spot var fin altså… men det går ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 29. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2014 Åå, Zorina minnet om Laika som jeg hadde. Går dessverre ikke med flere hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 29. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2014 Kommer vel ikke som en bombe at jeg likte Rico og Dino MEN, skal ikke ha hund nå, og i alle fall ikke hannhund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 30. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2014 Spot er en av mine store favoritter. Helt fantastisk hund og jeg forstår ikke hvorfor han har stått her så lenge. Var noen innom å så på Zorina i dag. Veldig herlig hund det også. Husker veldig godt Laika som du hadde "Laikamor" <3 Hihi Renate. Det er så mange herlige hunder her at jeg blir litt sprø til tider. Tenkte å ta med Rico og Dino ut en dag for å få tatt noen bilder av dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2014 omg... Spot <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolfii Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2014 Herregud så nydelig spot er! Sitter å sikler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2014 Spot liknar jo min? Eg må jo ha to like? Ja? Feil tidspunkt. Men Flax da, herreguuuuud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolfii Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Da setter vi oss i bilen i morgen for å hente Spot! Gleder oss veldig ?? 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trixi Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Går det ann å bli søtere enn Alvin da...hærregud..og Flax..sååååå kul da.... Håper alle finner seg gode og trygge hjem Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Jeg fikk lyst på Sita! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 10. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 Åå endte dere opp med Spot Rolfii? Han var en av mine store favoritter og jeg syntes det ble trist å reise fra han og vite at han sto på kennel. Ble veldig glad da jeg hørte han ble hentet samme dagen som jeg reiste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolfii Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Ja Spot bor her hos oss på Råholt nå, sammen med Sheltien Luna og Aussien Alva. Han er en skikkelig tillitsfull kosegris, elsker å være ute, løpe i skogen, kaste ball/pinne og liker vann, men går ikke lengere enn fotfestet Han går kjempegodt sammen med Luna, hun er ekstremt trygg, rolig, sosial og stabil. Så vi håper hun kan hjelpe han med å være alene hjemme! ellers har han fått hilse på både katter og unger uten noen tegn til usikkerhet! så vi er kjempe glade for at han fikk komme til oss! Har allerede begynt å trene inn litt lydighet, og skal begynne med agility når vi har fått røntget hofter, albuer og ryggen hans! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 11. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Åååå nå ble jeg glad Da kan jeg slappe av og vite at han har det bra. Ble så knytta til hundene jeg jobbet med og spesielt Spot. Hadde han med på mange turer med min egen hund og et par andre. Han har noe spesiellt ved seg og han var jo på kennelen ganske lenge. kos dere masse og oppdater meg gjerne om dere vil innimellom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts