Gå til innhold
Hundesonen.no

10 hunder trenger gode hjem


Recommended Posts

Spot er en av mine store favoritter. Helt fantastisk hund og jeg forstår ikke hvorfor han har stått her så lenge.
Var noen innom å så på Zorina i dag. Veldig herlig hund det også. Husker veldig godt Laika som du hadde "Laikamor" <3

Hihi Renate. Det er så mange herlige hunder her at jeg blir litt sprø til tider. Tenkte å ta med Rico og Dino ut en dag for å få tatt noen bilder av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :)

Spot bor her hos oss på Råholt nå, sammen med Sheltien Luna og Aussien Alva. Han er en skikkelig tillitsfull kosegris, elsker å være ute, løpe i skogen, kaste ball/pinne og liker vann, men går ikke lengere enn fotfestet :P Han går kjempegodt sammen med Luna, hun er ekstremt trygg, rolig, sosial og stabil. Så vi håper hun kan hjelpe han med å være alene hjemme! :) ellers har han fått hilse på både katter og unger uten noen tegn til usikkerhet! :) så vi er kjempe glade for at han fikk komme til oss! Har allerede begynt å trene inn litt lydighet, og skal begynne med agility når vi har fått røntget hofter, albuer og ryggen hans! :)

post-13322-0-20638900-1402477458_thumb.j

post-13322-0-63687900-1402478106_thumb.j

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå nå ble jeg glad :D Da kan jeg slappe av og vite at han har det bra. Ble så knytta til hundene jeg jobbet med og spesielt Spot. Hadde han med på mange turer med min egen hund og et par andre. Han har noe spesiellt ved seg og han var jo på kennelen ganske lenge.

kos dere masse og oppdater meg gjerne om dere vil innimellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...