bianka Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Jeg har hundene mine i senga om natta. Problemet er at med en gang jeg legger meg ned i senga så vasker hundene seg sånn i laaaang tid når jeg vil sove. Hele madrassen hopper jo opp og ned siden de er så urolige med å vaske seg. De må jo få lov til å vaske seg og gjør ingenting ulovelig så hva gjør jeg? Jeg har hunder med mye pels og lang pels som steller den og vasker seg "der nede" og vasker seg overalt og da som oftest om kvelden i senga når jeg skal sove. Jeg aner ikke hvor lenge de holder på siden jeg ikke ser på klokka i mørket men føler de holder på i evigheter. Det er ikke lett å sove når madrassen spretter opp og ned. He he he. Men det er så koselig å ha hundene der i senga om natta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Jeg er kanskje slem, men jeg sier nei til dem hvis de skulle begynne med voldsom vasking. De pleier ikke det da, men de kan heller vaske seg når jeg har sovnet eller når som helst ellers på døgnet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Mine kan gjøre sånt på dagen, om natten sover vi og så enkelt er det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Når mine ligger i senga (eller i hundesenga på soverommet) så får de rett og slett bare beskjed om å droppe vaskinga :-) Jeg orker ikke å høre på slafsinga og humpe rundt i senga fordi de skal ta ballevask altså, den kan de ta tidligere på kvelden når de er på stua ;-) Nå prøver ingen av mine å vaske seg lengre på soverommet, de vet at når det er sovetid så er det vaskeforbud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Mine får også beskjed om å droppe intimvasken. Det kan de gjøre mange andre timer i løpet av et døgn. Gah. Jeg kjenner at hundene skal ut av seng og soverom snart uansett. Alltid vært motstander av hund i senga, men har hatt mine svake øyeblikk og er nå screwed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Da jeg hadde hund i sengen så ble dem tippet ned på gulvet hver gang dem prøvde på å vaske seg. Det ble fort slutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Sier bare nei/kutt ut. Også sover vi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Er det noe i madrassen som trigger ballevask? Ozu sover ikke i senga, men får av og til lov og komme opp for litt kos. Det synes han er kjempestas, og etter en kort stund med kos og nærhet, så er det å slenge seg rundt og begynne med ballevask. Hver. Eneste. Gang. Kommer de bedre til pga madrassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Her får dem et spark i bakhodet hvis dem begynner, orker ikke det når jeg skal sove. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Her får dem et spark i bakhodet hvis dem begynner, orker ikke det når jeg skal sove. Brutal du er Her er det bare den ene som har en slik trang. Da får hun en dytt i siden og beskjed om å kutte ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Brutal du er Her er det bare den ene som har en slik trang. Da får hun en dytt i siden og beskjed om å kutte ut. Det er som regel Trym som gjør det, og han burde lært etter 5 år at det ikke er lov, derav brutaliteten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Det er som regel Trym som gjør det, og han burde lært etter 5 år at det ikke er lov, derav brutaliteten Freya er 8 - hun har fremdeles ikke lært 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Jeg sover sammen med dyret hver natt, han sover både over og under dyna, og om han vasker seg så merker jeg det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Jeg dulter borti/sier nei. Det er den mest irriterende lyden jeg vet om, så sånt får han gjøre om dagen om han vil sove i senga. Så slem er jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Fytti grisen, der kom jeg på hvor ekkel Alice er å høre på Tisper slafser kanskje, men ikke i nærheten av hva hun gjør. Hun blir direkte ekkel å høre på etter en stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Jeg har gitt opp, og lar han nå bare vaske seg ferdig Men når han er ferdig med seg selv, begynner han på meg, og DA blir jeg streng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 "Vil du gje dæ hæl****a, æ ska SØV førr fan!" Så er det husfred en natt til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Jeg sier nei. Fungerer ikke det, så får han en liten dult. Om han prøver seg igjen etter det så tar jeg tak i han, drar han helt inntil meg og holder han fast til vi begge sovner Edit; Så egentlig er jeg helt sikker på at Milo gjør det kun for å få sove i armkroken, han er nemlig verst de nettene jeg vil ha han til å sove ved føttene mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernesol Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Jeg er kanskje for snill, for jeg hører på til bikkjus er ferdig med ballevasken... På gulvet riktignok, men fortsatt på soverommet. Han bruker å ta intimvasken rett før han legger seg GODT til rette og sover dypt, og jeg vil heller ha 3 min ballevask enn 10 min pesing og urolighet mens han prøver å legge seg bedre til :-PMå nok ut av soverommet snart, ja ;-)Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Jeg sier bare nei, da slutter de og det er stille, vanskeligere enn det et det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albin Albinsen Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Albin vasker rumpehullet sitt når vi skal sove, han. Slafs slafs! Samboeren blir fortere irritert over det enn jeg blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2014 Har også hunder i sengen, men slikking er det nulltoleranse på. Og det er det veldig klar over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2014 Min gutt i senga så skal han ligge så lang han er å spoone, å vaske meg i nedre del av ansiktet.. Så sovner vi tilslutt da. Han er grei nok, er verre med katta som kommer å tråkker rundt med en gang man slenger dyna over seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2014 Mine hunder får ikke være i senga de stakkar. Ikke engang på soverommet... Kjæresten er ikke helt enig i at det skal være en vedvarende praksis om vi på et tidspunkt bor under samme tak, det er visst kos med hund i senga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts