Gå til innhold
Hundesonen.no

Mangler bare 16 liker for å vinne kickbike! :-)


Crush
 Share

Recommended Posts

Desperat! :P

Har samlet 260 liker siden i går kveld, og nå er innspurten! Mangler 16 likes for å vinne meg en kickbike, kan du hjelpe? :-)
Alt du trenger er å gå inn HER (Eiker Dyreklinikk sin facebookside) og trykke liker på bildet mitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk folks! :-)

Den skulle vært over i går, klokken 12. Så litt over 12 skrev dyreklinikken at konkurransen var avsluttet, og vinneren ville bli kontaktet snart.
Men, så har de skrevet to forskjellige datoer på når konkurransen var ferdig. Så de sletta den posten og skrev en ny en, om at den vil fortsette til i morgen klokken 12, som Anette skrev. Surt, menmen, sånn er det :-)

Jeg leder med 100 liker, men ting kan fort snu seg :-)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan en bare stemme en gang...? :innocent:

Haha, ja, dessverre :fear:

få menn og gubber til å stemme også ;-)

Den holdninga liker vi! :jump:

Er en som er litt dårlig taper der da- Kommenterte på bildet mitt om jeg hadde sendt PM til alle vennene mine eller, noe i den duren. Jeg svarte ikke, men fant hans bilde, og trykte liker. Lol :w00t:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde han kjefte på hu med de fire lappene også :-P

Jaa, han klagde på at det var enkelt for de med 1000+++ venner og som hadde delt bildet 19 ganger. Men hun har jo delt bildet flere ganger enn meg :P Hadde lyst til å lirke av meg en kommentar, meen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...