Artemis Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Ser ut til at lommeruskene er livlige og i god form i alle fall! Fortsatt god bedring til Smula! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SynneWoll Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Så bra hun er bedre! Masse god bedring til Smula, satser på hun er frisk snart 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Så hyggelig med gode nyheter! Heia Smulemor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Så hyggelig med gode nyheter! Heia Smulemor Kan du være valpevakt neste mandag? Den 16.? Skal på avslutning med elevene noen timer på dagtid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 For en glupsk gjeng! Nok til å gjøre enhver sjanglete! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Godt å høre at hun er på bedringens vei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Får håpe Smula bare fortsetter å bli bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Kan du være valpevakt neste mandag? Den 16.? Skal på avslutning med elevene noen timer på dagtid. Det burde gå fint! Da har jeg forhåpentligvis levert oppgava til og med 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Håper Smula har fått tilbake kraft og styrke nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 5. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 I går så tenkte jeg at jeg måtte til veterinær igjen i dag - nå er saken en annen! Våknet av valpene i natt, Smula var borte. Hun sto ved verandadøra og måtte ut og tisse hun. Travet rundt i hagen og gjorde sitt fornødne, ikke slepe seg rundt. Nå i morres det samme, selv om jeg ser hun strever bittelitt med å komme seg på beina. Når hun først er på beina så beveger hun seg normalt igjen. Inne går hun og setter seg i kassa, og gumler i seg en hel boks med mat uten noe form for overtalelse. Nå ligger hun mett og avslappet med sine søte små 24 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Så bra, Line! Håper du slipper å bekymre deg mer for Smula nå, og bare kan nyte det å ha valpekull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Åh, det var gode nyheter. Jeg har vært skikkelig bekymra for dere. Nå blir ting bra, så du og Smulemor kan kose dere med småsmulene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Håper det går rette veien nå . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Hurra!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 5. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Nå håper jeg bare hun møter meg i døra når jeg kommer hjem i ettermiddag 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Så bra! Kanskje hun rett og slett bare har vært skikkelig, skikkelig sliten Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Om de ikke finner noe feil på blodprøver så ville jeg vurdert en tur til fysi/kiro. Som kiro-veterinæren jeg går til sier: veldig mange tisper går med skjevheter i bekken og låsninger etter drektighet/fødsel. Så greit å ha i bakhode med tanke på om sjanglingen vedvarer. Begge mine tisper har hatt dette ved gjennomgang etter drektighet/fødsel. Jeg har tatt det etter levering for å sjekke at de er i god stand til å begynne jobbe og trenes hard fysisk igjen. De har ikke gitt noen signaler utover. "Dårligere" fysisk form etter drektighet/valper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 5. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Hun har jo vært gjennom en tøff påkjenning. Selv om fødselen gikk veldig greit så fikk hun jo 6 ganske store valper, og hun måtte få litt hjelp til den første. Dyreklinikken har jo rehab-avdeling men ikke tilknyttet noen kiro, bare fysio. Jeg har fått navn på en annen kiro, og tenker han skal få se på henne når hun nærmer seg litt mer normale tilstander igjen. Rehab-avd hos vet har jo vanntredemølle og basseng - men jeg tror ikke hun er så innmari gira på svømming hehe. Men vi løser det etterhvert, nå er hun i alle fall mye sterkere og mer opplagt igjen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Åh, det er så godt å høre at Smula er bedre Håper det fortsetter å gå veien! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Så bra at Smula er bedre, nå må dere kose dere resten av valpetiden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Gode nyheter liker vi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Frisk og fin Smule,med fornøyde brødrasp Det liker vi! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Godt å lese at Smula er blitt litt bedre, har vært bekymret for henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Så godt å høre at Smulemor er bedre! Måtte det vare så du kan kose deg med valpetiden uten for mange bekymringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 5. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Hjemme fra jobb, og selv om hun ikke kom og møtte meg i døra så kom hun ut av kassen og fikk kos på fanget Hun stuller og steller med valpene, har spist godt med mat og tørrfisk og dentastix 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts