Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

De er såå kule når de står så tett inntil hverandre :D

Takk :ahappy:

Fine bilder :) Den blue merle langhårede må være en av de fineste colliene jeg har sett :wub:

Takk :) Hun er ganske nede i pels, ble barbert pga av et jerveangrep for 2 mnd siden som hun overlevde, og valper tre mnd før det igjen :P Håper kragen kommer tilbake, hun ser litt pussig ut rundt ørene synes jeg :lol:

• Like 2
Guest Yellow
Skrevet

Blue merle kortis var den som fanget mitt øye! Helt betatt, jeg. Flotte hunder resten av gjengen og. :)

Skrevet

Finingene! og skjønne skjønne Jaran :wub:

:heart:

For en fin gjeng du har ^^

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tusen takk :)

Blue merle kortis var den som fanget mitt øye! Helt betatt, jeg. Flotte hunder resten av gjengen og. :)

Enig i at hun er blikkfanger :ahappy: Takk :)

:wub: Vakre dyrene :wub:

Lyra er nydelig selv om hun er nede i pels også :wub:

Takk! Lyra synes nok det selv også :aww:

Skrevet

Det virker så utrolig harmonisk hos dere. Må jo være helt fantastisk å få vokse opp i slike omgivelser!

Hadde både kaniner og høner når jeg vokste opp jeg også, men blir liksom ikke helt det samme i Oslo som det her :P

Skrevet

Den blå langhåra var råflott! Elsker sånne mørke merle-fjes:wub:

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2

Takk, Lyra er fin :)

Flotte bilder av en nydelig gjeng

Takk: ahappy:

Fine bilder av en flott gjeng :D Lyra har begynt og få igjen en del pels ser jeg :D

Takk! Ja, jeg synes det har gått overaskende fort å få igjen pelsen faktisk! Men den kragen er sikkert den som tar tid :P

Så nydelige! :wub:

Takk :ahappy:

Jeg liker når du bruker kamera, Lill :aww:

Kjempe mange fine bilder av flokken :wub: Hvordan får du de til å stå så fint og tett i lag?

Takk :D Ehm. Lokker en og en på plass der jeg vil ha dem, så sier jeg stå. Så går jeg og tar bilde mens jeg kaster en godbit foran meg i luften :P

Det virker så utrolig harmonisk hos dere. Må jo være helt fantastisk å få vokse opp i slike omgivelser!

Hadde både kaniner og høner når jeg vokste opp jeg også, men blir liksom ikke helt det samme i Oslo som det her :P

Å tusen takk :ahappy: Vi trives veldig veldig godt her på landet. Om noen uker får vi 10 nye døgngamle kyllinger, det blir kos :D

• Like 2
Skrevet

For noen nydelige collier du har :wub:

Tuusen takk :flowers:

For en herlig gjeng hunder, kaniner høner :wub:

Flott dag i sola!

:ahappy: Ja var en veldig fin dag. De koste seg alle sammen veldig i solen!

Nydelige hunder du har, Lill! :wub: Også originalt å ikke bare se Lassiefarger (altså blå) :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk :ahappy: Jeg mangler tricolor da!

Jeg er så svak for Lyra :wub:

Jeg er så misunnelig på plassen din!

Jeg er VELDIG glad i plassen vår også! Vi har et fælt hus innvendig egentlig, gammel&trekkfult, forferdelig romløsninger, lekkasjer i rør her og der... Men denne plassen og utsikten bare veier så opp at tanken på å flytte fra det... Nei.

Nydelig :wub:

Hvordan går det forresten med hunden som var i fight med en jerv?

Takk :heart: Det er hun her :)

13113458294_88f15d2fcb_b.jpg

Hvis du ser bittelitt i det røde er det et biiittelite parti der pelsen ikke er grodd igjen enda, men ellers er hun virkelig i topp form. Stram i kroppen, umulig å sperre inne og like teit og gæren som før :aww:

Fine hundene :wub:

:D Takk :ahappy:

• Like 1