MaritaS Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 UK er så forvirrende I FCI så heter det akita og american akita, mens i UK så heter american akita akita og akita heter japanese akita inu. Hvorfor skal de være så vanskelige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 er det ikke delt i Akita og am Akita der borte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 er det ikke delt i Akita og am Akita der borte? Jo, men am. akita heter akita Tibben var kjempesøt! Den har jo nese <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 EEEE det var tibbe uten kjønnspreg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Og de går i forskjellig grupper? Synes Shar pei var bra, lite rynker, håper det er gjengs over for rasen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Og de går i forskjellig grupper? Synes Shar pei var bra, lite rynker, håper det er gjengs over for rasen Tenker du på akita? De går begge i utility Der kom han! Han der ble BOB i fjor også jo! Jeg synes han er litt for fluffy, men ellers en kjekkass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Jeg likte tibben jeg. Begge akitarasene skal være i denne gruppen, Debbie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Står den japanske akitan bak der???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Bosten Canaan (Synd med chowen) Eurasier Kees Lhasa Stor puddel Sånn blir det for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Og der løste det seg:) dalmis eurasier koiker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Fy **** så latterlig den storpuddel-klippen er bra hunder ikke føler flauhet på samme måte som oss. Jeg syns den er hått jeg Dårlig handling av puddelen. Hvem av dem? Hvor lang tid tar det å groome en storpuddel før den skal i ringen? Det der er en fascinerende frisyre. Bading, blåsing, børsting og klipping tar ca 3-4 timer, alt ettersom hvordan pelsen så ut før du begynte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Ble 3 iallfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Eurasieren da Pen shar pei også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Fint at han plukket ut både shar peien og tibben, begge var jo sunne representanter. Det setter et godt eksempel. Men den bulldogen så ikke kjernesunn ut da.., 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Storpuddelen hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Av finalistene Eurasier Keeshond Dvergpuddel Storpuddel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Gawd, am. akita er så heftige! Skikkelig showvoffser altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Favoritt: eurasier glad hund som viste seg bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Jeg syns den er hått jeg Hvem av dem? Bading, blåsing, børsting og klipping tar ca 3-4 timer, alt ettersom hvordan pelsen så ut før du begynte Det er fjollete fordi at storpuddler er jo virkelig ekstremt elegante, med nydelige bevegelser, synes den klippen tar fokuset bort fra hunden, blir bare masse staffasje. Er jo morsomt å se på, for all del, men jeg skjønner bare ikke hvorfor man skal forstyrre utseendet såpass mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Uff. Tibben fikk nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Min favoritt er eurasier, men jeg tipper storpuddelen vinner, den ble BIS på eucanuba challenge - skal vel litt til før han ignorerer den. Jeg likte tibben også jeg, syntes den var staselig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Ja ja var vel ikke overraskende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Jeg ELSKER den puddelklippen, synes det er dritstilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 ...og igjen - jeg er dønn uenig med dommeren, jeg ville ikke plassert noen av dem faktisk - akitaen hadde dårlige bevegelser til aktia å være - puddelen har den styggeste halen jeg har sett på lenge, likte den ikke (og jeg liker vanligvis storpudlene på sånne show) - keesen - vel, den ville jeg nok plassert - men ingen av de andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Første: chi kort, kineser, italiener, mAlteser, pappis, York Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts