Bellare Skrevet 28. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2016 Fleire som har bilder av Kelabura sine? Tenker å bestille eit dobbeltbur når eg får nye bilen, så tenkte det kunne vere greit og sjå litt på dei forskjellige løysingane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 28. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2016 Ikke dobbeltbur da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 28. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2016 Jeg får ikke redigert innlegget mitt men er en BMW 525 stasjonsvogn, til en Dogo Canario. Han hadde feil mål så første forsøk gikk det ikke inn i bilen. Så han måtte skråkappe hjørnene pga de greiene i taket. 2400,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 28. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2016 Flere med stasjonsvogn med terskel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 6. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2016 På 28.06.2016 at 10:12 PM, maysofie skrev: Flere med stasjonsvogn med terskel? Jepp! Skoda Fabia stasjonsvogn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts