Krilo Skrevet 5. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2014 Såpass! Hehe Den er jo ikke tight i den forstand, men ser for meg den er tight når hun er utvokst Men da blir den kanskje litt stor som utvokst også da kanskje De skal jo sitte så tight at man nesten ikke får de over hodet men Leo får på seg siste valpe sela fra Hurtta i str 70, sitter helt perfekt i den str rundt halsen men altfor kort Siter
Enits Skrevet 5. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2014 De skal jo sitte så tight at man nesten ikke får de over hodet men Leo får på seg siste valpe sela fra Hurtta i str 70, sitter helt perfekt i den str rundt halsen men altfor kort Lumi har str 60 i hurttaselen nå, men den blir så kort så den legger seg liksom inni armhulene hennes Så da foretrekker jeg en litt stor Zero sele Siter
Krilo Skrevet 5. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2014 Lumi har str 60 i hurttaselen nå, men den blir så kort så den legger seg liksom inni armhulene hennes Så da foretrekker jeg en litt stor Zero sele Er sånn 70 str er på Leo vi kjøpte jo str over i Hurtta men den er jo innmari mye større Gleder meg til å teste ut Zero selen 1 Siter
Anette Skrevet 5. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2014 Om den sela sitter tight rundt halsen på Lumi må hun bli ei stor frøken for var S de hadde til sin og han er litt kraftigere og større enn Leo. @AnetteN har dere faktura ordning forresten? Vi holder på å ordne det, men den er ikke klar i nettbutikken. Men sender du meg PM med hva du skal ha kan jeg lage en faktura til deg 1 Siter
Krilo Skrevet 13. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2014 Kunne i hvertfall ikke hatt større enn S i zero sela har bare prøvd den på inne, men den virker å sitte tight nok i halsen og at den legger seg riktig. Så blir spennende å prøve den ut på turer 2 Siter
Anette Skrevet 14. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 Er det ikke noe nytt om den turkise treningsvesken? De er eeeenda ikke kommet. Orker du å gi et pip her inne når dere har fått lagd ball m strikkhåndtak og fått inn mer ke-hu lekene? Er ikke flink til å huske å sjekke hjemmesida Sent from my iPhone using Tapatalk Om du ønsker noen ball med strikkhåndtak sender du meg en PM? Vi får 70 baller før helga, og skal montere og lage men regner med at mesteparten blir solgt på Norwegian Open så jeg kan legge av om du vil ha en eller to Medium, Large og amerikansk fotball - med håndtak. Vi kan også legge i pipeball/dyr i medium og large. Ke-hu lekene er et sted mellom oslo og sverige for øyeblikket Siter
Garp Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 Om du ønsker noen ball med strikkhåndtak sender du meg en PM? Vi får 70 baller før helga, og skal montere og lage men regner med at mesteparten blir solgt på Norwegian Open så jeg kan legge av om du vil ha en eller to Medium, Large og amerikansk fotball - med håndtak. Vi kan også legge i pipeball/dyr i medium og large. Ke-hu lekene er et sted mellom oslo og sverige for øyeblikket Har du bilder av disse lekene? Mistenker at det er favorittlekene til lillemor du snakker om. og får dere inn de squeaker tugs også i liten utgave? De ble en superhit her i gården! Siter
Anette Skrevet 14. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 Har du bilder av disse lekene? Mistenker at det er favorittlekene til lillemor du snakker om. og får dere inn de squeaker tugs også i liten utgave? De ble en superhit her i gården! Japp, vi har det! Dette er ball med strikkhåndtak 1 Siter
Garp Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 Japp, vi har det! Dette er ball med strikkhåndtak 217.jpg Aha, det var det jeg trodde. Kjøpte baller og to sånne håndtak selv i går. Men det var av typen xl. Disse har håndtak str L? De er kongekule synes lille pyrremor, spesielt med pip i midten! Og får dere inn de squeaker toys i liten størrelse? Siter
Anette Skrevet 14. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 Aha, det var det jeg trodde. Kjøpte baller og to sånne håndtak selv i går. Men det var av typen xl. Disse har håndtak str L? De er kongekule synes lille pyrremor, spesielt med pip i midten! Og får dere inn de squeaker toys i liten størrelse? Ja håndtakene på bildet er i L, du har pm om et par minutter ang squeker tugs Siter
roxie88 Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 De er eeeenda ikke kommet. Om du ønsker noen ball med strikkhåndtak sender du meg en PM? Vi får 70 baller før helga, og skal montere og lage men regner med at mesteparten blir solgt på Norwegian Open så jeg kan legge av om du vil ha en eller to Medium, Large og amerikansk fotball - med håndtak. Vi kan også legge i pipeball/dyr i medium og large. Ke-hu lekene er et sted mellom oslo og sverige for øyeblikket Sendte deg PM Siter
Wachita Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 Er det bare hos meg det ikke er mulig å komme inn på nettsiden deres? I safari blir siden helt hvit, og i firefox kommer det opp at tilkoblingen ble avbrutt. Siter
Anette Skrevet 14. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 Er det bare hos meg det ikke er mulig å komme inn på nettsiden deres? I safari blir siden helt hvit, og i firefox kommer det opp at tilkoblingen ble avbrutt. hmm, fungerer fint i chrome,safari og firefox her! http://www.downforeveryoneorjustme.com/canider.no Siter
Wachita Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 hmm, fungerer fint i chrome,safari og firefox her! http://www.downforeveryoneorjustme.com/canider.no Hmm, jaja, da får vi vente litt ;P Siter
Anette Skrevet 14. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 Igår satte vi opp stativer til NO med leker, og enda venter vi på mer leker i posten 2 Siter
roxie88 Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 Igår satte vi opp stativer til NO med leker, og enda venter vi på mer leker i posten Weeeh, jeg er "glad" jeg ikke skal til NO - hadde brukt opp alle penga og mer til Elsker utvalget deres , Canider = 1 Siter
Ane Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 Japp, vi har det! Dette er ball med strikkhåndtak {style_image_url}/attachicon.gif 217.jpg Har dere slik i grønn og lilla? Siter
Anette Skrevet 14. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 Har dere slik i grønn og lilla? ballene er på en bil mellom brussel og Oslo, men jeg antar vi kanskje har grønn og lilla når det kommer frem vet mer om et par dager Siter
Ane Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 ballene er på en bil mellom brussel og Oslo, men jeg antar vi kanskje har grønn og lilla når det kommer frem vet mer om et par dager Altså grønn Ball med lilla stikk eller omvendt Ok. Har dere stikk med kong i enden? Siter
Anette Skrevet 14. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 Altså grønn Ball med lilla stikk eller omvendt Ok. Har dere stikk med kong i enden? strikk med kong? Vi har draleke med strikk, sau og kong ball på, og vi har tau med kong ball på ja Siter
Ane Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 strikk med kong? Vi har draleke med strikk, sau og kong ball på, og vi har tau med kong ball på ja En sånn kong kong. Slik man tar godis i I enden av tau eller tau med strikk. Man må gjerne lage slike selv? Siter
Anette Skrevet 14. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2014 En sånn kong kong. Slik man tar godis i I enden av tau eller tau med strikk. Man må gjerne lage slike selv? hmm, nei slik har vi ikke men det går nok og lage det til 1 Siter
Hundeliv Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Er det ekte skinn på de hvite belønningskobbelene? Siter
Anette Skrevet 15. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Er det ekte skinn på de hvite belønningskobbelene? Ja, vi har belønningskobbel med sau, og fake. Har også med klips istedenfor halvstrup med sau. 1 Siter
minstemann Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Veldig fornøyd med både leken og treningsbaggen Tror det fort blir noen flere av de ke-hu lekene, de virket veldig solide slik at de varer en stund... 1 Siter
Recommended Posts