Margrete Skrevet 26. September 2014 Rapporter Skrevet 26. September 2014 Mon tro om jeg ikke bør ta meg en tur på stevnet i indre i morgen 2 Siter
Guest LXT Skrevet 26. September 2014 Rapporter Skrevet 26. September 2014 Sikler på ting og tang. Lager meg must have liste Siter
Enits Skrevet 26. September 2014 Rapporter Skrevet 26. September 2014 ja du har en "liten" pakke som står klar her, kan fylle på mer jeg Må fylle på litt mer ja Siter
TrasselTrollet Skrevet 26. September 2014 Rapporter Skrevet 26. September 2014 Fick min packe idag, kampleksaken var en hit! 1 Siter
roxie88 Skrevet 26. September 2014 Rapporter Skrevet 26. September 2014 FÅr dere inn flere sånne Holl-e-roller (sånn myk ball med hull ) som draleke med strikk? Har en her som er storfavorit, men kunne gjerne tenkt meg en til :) Siter
Trillian Skrevet 26. September 2014 Rapporter Skrevet 26. September 2014 Jeg sikler på en slik ke-hu crunchy draleke men vil gjerne ha grønn eller blå, hvilke har dere igjen? Siter
Anette Skrevet 26. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2014 FÅr dere inn flere sånne Holl-e-roller (sånn myk ball med hull ) som draleke med strikk? Har en her som er storfavorit, men kunne gjerne tenkt meg en til :) Ja, det er bestilt opp veldig mange og strikkhåndtakene kom her om dagen så om en 1,5 ukes tid så vil det være mange tilgjenglig igjen Jeg sikler på en slik ke-hu crunchy draleke men vil gjerne ha grønn eller blå, hvilke har dere igjen? Hvilken størrelse? Så kan du få en status imorgen på farger Det vil komme påfyll av ke-hu leker før Norwegian Open også 1 Siter
Trillian Skrevet 27. September 2014 Rapporter Skrevet 27. September 2014 Hvilken størrelse? Så kan du få en status imorgen på farger Det vil komme påfyll av ke-hu leker før Norwegian Open også Den minste(men det er ikke sånn supernøye, tåler nok den større også) Siter
Anette Skrevet 27. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2014 Den minste(men det er ikke sånn supernøye, tåler nok den større også) Jeg har nå lagt av en med grønn pels, blå ball og lilla håndtak i minste størrelsen. Håper det var grønt/blått nok var det mest blå/grønne vi hadde igjen. 1 Siter
Trillian Skrevet 27. September 2014 Rapporter Skrevet 27. September 2014 Jeg har nå lagt av en med grønn pels, blå ball og lilla håndtak i minste størrelsen. Håper det var grønt/blått nok var det mest blå/grønne vi hadde igjen. Supert! Hvordan gjør jeg det med bestillingen? Siter
Anette Skrevet 1. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2014 Supert! Hvordan gjør jeg det med bestillingen? Kommentar på ordre så jeg vet det er deg hehe, men det løste du Nå har vi fått vetbeds på lager i 100*80cm i fargene grå, beige og brun. Vi vil også få tak i rosa etterhvert. Disse er med gummi og i god kvalitet! Kommer stadig nye ting ut i nettbutikken så er bare å følge med på draleke fronten er det bestilt opp store store hauger nå frem mot Norwegian Open, så det vil komme masse påfyll og noen nyheter 1 Siter
minstemann Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2014 Kommer stadig nye ting ut i nettbutikken så er bare å følge med på draleke fronten er det bestilt opp store store hauger nå frem mot Norwegian Open, så det vil komme masse påfyll og noen nyheter Kommer det nye ke-hu leker også til da? Siter
Anette Skrevet 1. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2014 Kommer det nye ke-hu leker også til da? Japp Har noen få ke-hu leker igjen nå, men ikke mye. Siter
Enits Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2014 Pakken kom og kuben falt virkelig i smak! Selen er alt for stor for øyeblikket så lurer på om jeg må investere i en voksesele også. Men spørsmålet er jo, blir den mye mindre i halsåpningen om jeg går ned i str? Den passer nemlig fint i halsåpningen men blir hakket for lang og stor rundt magen. Siter
minstemann Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2014 Jeg fant en ke-hu-leke som ikke var utsolgt Heldige Flink som snart får pakke i posten.. 1 Siter
Anette Skrevet 1. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2014 Pakken kom og kuben falt virkelig i smak! Selen er alt for stor for øyeblikket så lurer på om jeg må investere i en voksesele også. Men spørsmålet er jo, blir den mye mindre i halsåpningen om jeg går ned i str? Den passer nemlig fint i halsåpningen men blir hakket for lang og stor rundt magen. den går ann å stramme veldig rundt magen, jeg sender deg en film på facebook nå om hvordan Og tja.. altså Lani og Pi bruker nesten samme halsbånd og Pi har SL mens lani har S. Pi er noen cm mindre rundt halsen. så den går ikke sånn massivt ned i størrelse rundt halsen. Jeg la selene sammen og innat hverandre og da er det 2 cm forskjell på S og SL. SL var 20 cm i diamater og S var 22. når vi holder den stramt rettet ut, om det gir noen pekepinn 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2014 Er det ikke noe nytt om den turkise treningsvesken? Siter
Anette Skrevet 1. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2014 Er det ikke noe nytt om den turkise treningsvesken? Venter på en telefon ang det imorgen. Skal bestille opp enda flere til no og håper på turkise ;-) Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2014 Venter på en telefon ang det imorgen. Skal bestille opp enda flere til no og håper på turkise ;-) Yeah Hadde glemt det, så kom plutselig på det nå Siter
Debbie Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2014 Lurte på om dere hadde tenkt på treningsvester? 2 Siter
Anette Skrevet 3. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2014 Lurte på om dere hadde tenkt på treningsvester? ja, har forsåvidt det. Noe ønske til merke? har mange vi kan ta inn men ingen klare favoritter Siter
roxie88 Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2014 Ja, det er bestilt opp veldig mange og strikkhåndtakene kom her om dagen så om en 1,5 ukes tid så vil det være mange tilgjenglig igjen Det vil komme påfyll av ke-hu leker før Norwegian Open også Orker du å gi et pip her inne når dere har fått lagd ball m strikkhåndtak og fått inn mer ke-hu lekene? Er ikke flink til å huske å sjekke hjemmesida Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Anette Skrevet 3. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2014 Orker du å gi et pip her inne når dere har fått lagd ball m strikkhåndtak og fått inn mer ke-hu lekene? Er ikke flink til å huske å sjekke hjemmesida Sent from my iPhone using Tapatalk Jepp ke-hu blir shippet på mandag/tirsdag og samme med ballene med hull Siter
Ane Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2014 ja, har forsåvidt det. Noe ønske til merke? har mange vi kan ta inn men ingen klare favoritter Jeg vil ha en som er god til AG. Gjerne med et fint utseende/farge. De vanlige helt sorte/grå er så kjedelig Jeg kjenner ikke til vester, så vet ikke hvem som er bra og ikke. Siter
Krilo Skrevet 4. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2014 Funderer på å bestille den multi zero selen, flere med lapper som er fornøyde med den.. Men det var dette fargevalget da, hva skal jeg velge til han brune fyren mon tro Siter
Recommended Posts