simira Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Jeg har en slik en, dvs en Ford Maverick. Duken dekker godt fra frontruta, nedover sidevinduene og over bakluka. Red: skal bli utrolig deilig å bare slenge den over bilen, i stedet for å solskjerme hvert enkelt vindu! Takk, da høres det ut som passe til en Berlingo også. 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Takk, da høres det ut som passe til en Berlingo også. Og en Honda CRV. 1 Siter
Taz Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Koios er fornøyd med den nye leken sin fra Canider. 4 Siter
Anette Skrevet 19. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2014 @Krilo idag fikk vi 7 store esker med leker fra USA, blant annet en vannflaske leke/bamse. ikke fra JW men fra et annet firma - skal legge ut bilde og info snart 1 Siter
Enits Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 @Krilo idag fikk vi 7 store esker med leker fra USA, blant annet en vannflaske leke/bamse. ikke fra JW men fra et annet firma - skal legge ut bilde og info snart Oioi nye greier? Siter
Anette Skrevet 19. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2014 Oioi nye greier? veldig mye egentlig nesten absolutt alt nytt Pi har fått invie en vannflaske leke og er høyst opptatt på gulvet med å rase rundt og knirke Siter
Enits Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 veldig mye egentlig nesten absolutt alt nytt Pi har fått invie en vannflaske leke og er høyst opptatt på gulvet med å rase rundt og knirke {style_image_url}/attachicon.gif JAK_16111.jpg Da må du jo vise alt så jeg kan bruke mer penger Siter
Anette Skrevet 19. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2014 Da må du jo vise alt så jeg kan bruke mer penger Sitter og pakker opp og legger i nettbutikken 1 Siter
Enits Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Sitter og pakker opp og legger i nettbutikken Hva er poenget med bamsen med vannflaske i? Siter
Anette Skrevet 19. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2014 Hva er poenget med bamsen med vannflaske i? hverdagsleke, hjemmeleke. Pi har tiltet helt og herjet rundt her. det knitrer og er veldig gøy hilsen Pi. er en tom vannflaske og den knitrer. 1 Siter
maysofie Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Hvordan er disse i konsistens og smaklighet? Fungerer de til småspising (tygge av små biter istede for å få hele) under trening? Siter
Anette Skrevet 19. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2014 Hvordan er disse i konsistens og smaklighet? Fungerer de til småspising (tygge av små biter istede for å få hele) under trening? konsistens - kompakte smaklighet - pi og lani sier nam (se snap jeg sendte deg ) fungerer til småspising - tjaaaa, lani spiste vel av meg fingeren, spørs litt på hunden? de var greie å dele i to istedenfor å gi en del av istedenfor. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Hvilke farger får man sauedraleka med håndtak i hver ende i? De som er på bildene, eller flere fargemuligheter? Siter
Krilo Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Hva er poenget med bamsen med vannflaske i? Leke! Leo digger de og har det utrolig morsomt når han får sånn leke Da var leken bestilt samt er par gevir 1 Siter
Anette Skrevet 19. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2014 Hvilke farger får man sauedraleka med håndtak i hver ende i? De som er på bildene, eller flere fargemuligheter? Jeg er på lageret nå så skal sjekke over hvilke vi har inne. Er flere :-) 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Jeg er på lageret nå så skal sjekke over hvilke vi har inne. Er flere :-) Supert! Kunne tenkt meg en i grønn eller lilla om dere har, men skal ikke være vanskelig Må ha ny leke til Gråtasskurs! Siter
Anette Skrevet 19. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2014 Supert! Kunne tenkt meg en i grønn eller lilla om dere har, men skal ikke være vanskelig Må ha ny leke til Gråtasskurs! Plukket ut en med lilla håndtak nå :-) 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Plukket ut en med lilla håndtak nå :-) Du er super! Skal jeg skrive noe sted at jeg vil ha den i lilla? Siter
Enits Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 La inn en bestilling jeg og hente på bsbk Bergen. Skrev det i kommentar, håper det kom med 1 Siter
Anette Skrevet 19. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2014 Du er super! Skal jeg skrive noe sted at jeg vil ha den i lilla? Kan evnt I kommentar feltet om du ikke heter Frida, hvis ikke husker jeg at det er deg ;-) Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 19. August 2014 Rapporter Skrevet 19. August 2014 Kan evnt I kommentar feltet om du ikke heter Frida, hvis ikke husker jeg at det er deg ;-) Jeg heter Frida og legger inn en bestilling nå 1 Siter
Krilo Skrevet 21. August 2014 Rapporter Skrevet 21. August 2014 Det kaller jeg rask levering! Pakken var her allerede i dag Leken måtte testes og ble veldig godt mottat Og geviret er spennende, men han vet ikke helt hvordan han skal få spist det Han slikker på det, holder det, gnager litt og i skrivende stund ligger han å skuler på det 3 Siter
Symra&Pippin Skrevet 21. August 2014 Rapporter Skrevet 21. August 2014 I dag kom altså silvershaden min i posten. 3 x 4 meter var perfekt størrelse. 3 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 21. August 2014 Rapporter Skrevet 21. August 2014 Ååå, vi venter spent på leke! Siter
Recommended Posts