Meg Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Ja jeg er helt enig, og da blir denne type utsagn litt feil for meg "Kan ikke skjønne at det er noe problem å dosere etter øyemål enten man forer med det ene eller det andre." og jeg trodde du siterte meg. jaja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 og jeg trodde du siterte meg. jaja. Neida det var spot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 19. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Godt det ikke bare er meg som sliter med øyemål. Det er kanskje litt lettere på større hunder for da er ikke feilmarginen så stor Men når det er snakk om litt over 100gram, så er det neimen ikke lett å se Ihvertfall synes jeg at det er vanskelig, men vi er jo alle ulike. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Ikke den eneste som sliter med øyemål! Det funker ganske greit når jeg kutter opp halvfrosset, men det blir 20gr-+ bestandig, men om jeg skal dele opp ferdigtint så blir det bare møl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Tror ikke foring på øyemål har så mye med størrelse å gjøre, jeg har alltid foret på øyemål, en periode foret jeg 4 dvergpinschere slik.Jeg tar opp for 4 dager, og vet maten som er der skal fordeles på de fire dagene Så ene dagen får de kanskje litt mer, neste dag litt mindre, osv. Det går jo opp og opp i det store og hele. Har alltid gjort det slik, og for meg funker det kjempebra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts