Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Wohohooo! Gull til Jansrud i superG :D :D :D

Curlinggutta kjemper mot Storbritannia på tv2 zebra. Uavgjort og siste runde :| Tapt de siste 3 kampene, nå må de kline til!

Edit:

YESS! Vinn mot Storbritannia!

Kl 16 skal de spille mot Sveits, må nok vinne den for å gå videre :icon_clapping:

Nei og nei! :(
Helene Olavsen ut av bordercross bakken på båre. Trener mistenker at korsbåndet er røket!

Ånei :(
  • Like 1
  • Svar 710
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kikker litt på chatten på sumo samtidig og noen kan man le seg skakk av! Spr: Hvorfor er Marit Bjørgen vraket til stafetten?? Bjørgen er bedre enn Flatland!! Svar: Ja, men Bjørgen kan ikke s

"If you're watching cross-country skiing for the first time..." En uttalelse man neppe hadde hørt på norsk TV.

Skrevet

Hurra, fantastisk gjort av Jansrud (og faktisk også veldig bra gjort av Fannrem i går, det var ikke lette forhold akkurat). Nå ser jeg på ishockey, og det er jo stas med et mål der - selv om jeg må innrømme at ishockey kanskje er den vintersporten jeg er minst interessert i ... :P Gleder meg til stafett! Og gruer meg! Nervøs!

Skrevet

Herlig nyhet å våkne opp til :D

Jeg og gledgruer meg til stafetten... håper det har snudd for oss nå, og at Northug er tilbake i formen sin! For når han er i form kan ingen slå ham.

Skrevet

Hvis Norge fortsetter som i går så heier jeg på Sverige. :P

Har ikke gitt opp medaljehåpet helt enda, men tror gullet røk på første etappe.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som skjer .... :icon_cry: Jeg kan ikke skjønne at formen vår er så dårlig, og jeg kan egentlig heller ikke skjønne at skiene er så dårlige - jeg fatter det ikke? Det gjelder jo over hele linja? *snufs*

Skrevet

Uff, dette er bare trist å se på. Synes synd på de norske løperne som sliter så voldsomt. Norges dårligste plassering på herrestafetten i et OL er en 6. plass.

Heia Sverige!

Skrevet

Nå er det best for Sundby at det går en **** i han og bare kliner til!! Eller så heier jeg på Finland fremfor Sverige, orker ikke gå inn på FB hvis Sverige vinner idag igjen :P

Skrevet

...bare for å nevne en litt kul statistikk, så må vi tilbake til Nagano-OL i 1998 for å finne en ikke-norsk vinner i Super-G. Øvelsen stod for første gang på programmet i OL i Calgary i 1988.

Aamodt vant i OL i Alberville i 1992, i Salt Lake City i 2002 og i Torino i 2006.

Svindal vant i Vancouver i 2010.

...og Jansrud vant i Sochi i 2014. :D

Det er kun i Calgary, Lillehammer og Nagano en nordmann ikke har stått på topp i denne øvelsen.

• Like 4