Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

haff... er visst ikke Norges år... men håper det tar seg opp.... alle de store er ikke helt i form virker det som. Bra for andre nasjoner å få litt håp da, fordi vi kommer til å tyne dem igjen uansett!

• Svar 710
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kikker litt på chatten på sumo samtidig og noen kan man le seg skakk av! Spr: Hvorfor er Marit Bjørgen vraket til stafetten?? Bjørgen er bedre enn Flatland!! Svar: Ja, men Bjørgen kan ikke s

"If you're watching cross-country skiing for the first time..." En uttalelse man neppe hadde hørt på norsk TV.

Skrevet

Finland leder 5-1 over Norge. Da kommer kommentatoren med gullkornet "foreløpig leder vi jo denne tredje perioden 1-0". Tror han har misforstått hvordan det funker...

Skrevet

Har tro på gull i dag jeg altså, selv om første etappe ikke var veldig imponerende. Tror at Bjørgen kan avslutte bra, men vi får se hvordan de to neste etappene går først...

Edit: Skal det bli Norges første stafettap på kvinnesiden siden 2009?! :frantics:

På forhånd tippet jeg Jacobsen som Norges svakeste kort på stafetten, men Johaug tapte mye.

Skrevet

Heidi Weng er så søt :D hun snakker som en foss, når man tror hun skal slutte å snakke så kommer det ett "men" isteden.

I know! :D

Husker hun ble intervjuet en gang med litt ekstra tid til overs, og jeg responderte til en venninne etter intervjuet med "Og dere sier JEG snakker mye?" :D

Skrevet

Ai ai ai... Unner Sverige det gullet - Kalla gjorde en suveren innsats på sisteetappen!

Men femteplass på Norge... Slått av Frankrike...! Et eller annet stemmer fryktelig dårlig for nordmennene i dette OL-et altså. Greit nok at det er fint at andre nasjoner også kommer opp så det ikke blir ren norsk dominans - det blir jo litt mer spennende når det er slik - men man skulle jo tro at både form og ski var på topp nå.

Skrevet

Karma. :sleep:

TV2 fikk rettighetene, ikke NRK

Det er **** meg TV2 sin skyld ja!!

Lo godt av denne som Donald Duck & Co delte på facebook (ja, jeg leser fortsatt Donald, ok??!)

Vi kvakkulerer Charlottløk Skalla og Sverige med gull i stafett! Utrolig at skilpadder kan gå så fort!
1780626_10152316381720625_1757443591_n.j