Lola Pagola Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Synes ikke sport er noe gøy når vi ikke kommer på 1.plass Er derfor jeg bare synes langrenn osv er gøy, grener der Norge ofte er suverene Men er koselig å ha på i bakgrunnen uansett da, vintersport er så koselig. Takler ikke å se på annen sport, holder ikke ut 5 minutter fotball, håndball synes jeg er det mest motbydelige som finnes omtrent, de hall-lydene er helt forferdelige. Lagsport generelt er litt kjedelig synes jeg Bortsett fra staffetter i vintersport selvsagt. 2 Siter
Malinka Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Fullt hus på Flatland på første skyting, men spørs på farten i sporet resten av løpet. Og siste skyting da. 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 HUN HAR Å VINNE MEDALJE! 1 Siter
Krilo Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Deilig at Dorthe har tona seg mye ned, og virker som hun har overlatt det meste av kommenteringa til Torell også. 1 Siter
Malinka Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Da er det siste skyting på Flatland!! Og bom på siste skudd! **** Siter
Chako Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Savner trysildialekta til Ola Lunde jeg.. nå gleder jeg meg til hopp liten bakke Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Siter
Stine Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Kommentatorene irriterer meg!! De henger så ***** langt etter. Siter
Artemis Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Jeg ser på kunstløp. Er en av favorittgrenene mine under vinter-OL. Synes at det er så flott å se på! 1 Siter
Krilo Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Jeg ser på kunstløp. Er en av favorittgrenene mine under vinter-OL. Synes at det er så flott å se på! Det ser vi også på kan så og si null om det da, men det er så vakkert, og spennende egentlig å se på. Siter
Artemis Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Det ser vi også på kan så og si null om det da, men det er så vakkert, og spennende egentlig å se på. Er ingen ekspert selv akkurat, men jeg kan forstå hvorfor de snakker så mye om 15 år gamle Lipnitskaya om dagen. Wow. Synd det ikke er noe stort miljø for kunstløp i Norge om dagen, men det er jo et fremskritt at vi faktisk stiller med en kunstløper i OL for første gang på 50 år. 1 Siter
Krilo Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Er ingen ekspert selv akkurat, men jeg kan forstå hvorfor de snakker så mye om 15 år gamle Lipnitskaya om dagen. Wow. Synd det ikke er noe stort miljø for kunstløp i Norge om dagen, men det er jo et fremskritt at vi faktisk stiller med en kunstløper i OL for første gang på 50 år. Ja, hun var helt fantastisk! Helt utrolig bra av ei jente på 15! Hadde jeg vært liten i dag ville jeg lært meg kunstløp 1 Siter
Ingvild Skrevet 9. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Gleder meg til hopprennet jeg! Skal faktisk bli litt befriende å slippe å ha Scheie som kommentator for en gangs skyld. 1 Siter
Synnikken Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 JEg er som er litt antisport, tenkte se hopprennet og strikke ferdig gaven til min nevø Siter
Guest LXT Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Er ingen ekspert selv akkurat, men jeg kan forstå hvorfor de snakker så mye om 15 år gamle Lipnitskaya om dagen. Wow. Synd det ikke er noe stort miljø for kunstløp i Norge om dagen, men det er jo et fremskritt at vi faktisk stiller med en kunstløper i OL for første gang på 50 år. Det var vanvittig bra, får helt gåsehud jeg! Jeg liker også å se på kunstløp Og nå kom jeg på Tonya Harding og Nancy Kerrigan Siter
Gjest Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Så Marcus Hellner på svenska nyhetene nå. Hvorfor ser han så sur ut hele tiden?! Han så ikke akkurat happy ut på medaljepodiet... Siter
Artemis Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Bronsesøndag? Bronse til Anders Bardal i hopp! Siter
Chako Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Er bra det. Snåsamannen har jo spådd gull til Bardal under OL, så da er det bare å glede seg til stor bakke Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Siter
TullBull Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Gullmix i går, bronsedag i dag. Da tipper jeg et sølv i morgen Siter
Artemis Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Der er jaktstarten i gang for skiskytterne! Siter
Lola Pagola Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Fullt hus på de to norske guttene som har startet foreløpig Bjørndalen Siter
Artemis Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Fullt hus på storebror Bø og én bom på lillebror Bø. Heia heia! Siter
TullBull Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Kjipt å tryne og knekke skien når du er i ledelsen i OL da :/ Blir spennende å se om det blir noen nordmenn på pallen nå da! Ikke noen annen vintersport som får opp pulsen min mer enn skiskyting jaktstart tror jeg Siter
Anette Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 PSJ! norge har sjangs til å komme lengre opp så! jeg liker alt som gjør at norge komme lengre opp SOUKOP BOMMER fourcade bommer LANDER TINGER OGSÅ! ! nå får du pokker meg ikke bomme! neeeei Siter
Chako Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Idag lukter det fransk gull.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Siter
Recommended Posts