Gå til innhold
Hundesonen.no

Drammen Hundefestival 2014


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mange soniser er bra. Fuglehunden her kan ikke stå for fem øre!

skrev 00000 på pi sine jeg på alle utstillingene jeg meldte hun på som ureg. Også riktig navn på foreldre. Var aldri noe spm

Shooot.... jeg er et nek . Lille frøken fryd er jo ikke gammel nok til å delta på valpeshow før etter 1. april, hun... jeg har aldri påberopt meg å være god til å regne.. .

Jeg skal gå LP klasse 1 på lørdagen hadde jeg tenkt :)

Håper jeg rekker og få det med meg :D

Shooot.... jeg er et nek :lol:. Lille frøken fryd er jo ikke gammel nok til å delta på valpeshow før etter 1. april, hun... jeg har aldri påberopt meg å være god til å regne.. :aww:.

Snufs :icon_cry:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, når jeg skal melde på valpen, så kommer det opp

Identifikasjon:

Registreringsbevis/stamtavle må vises på utstillingen

Hva gjør jeg da? jeg har jo ikke fått stamtavlen på han enda..

Valpeshow er jo uoffisielt så skjønner ikke helt hva de skal med stamtavle? Må vel holde med vaksinasjonskort/pass med mikrochip-nummeret på tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpeshow er jo uoffisielt så skjønner ikke helt hva de skal med stamtavle? Må vel holde med vaksinasjonskort/pass med mikrochip-nummeret på tenker jeg.

Ja, jeg må si jeg stussa litt på det :S. Det står to forskjellige steder på påmeldings siden at stamtavle må fremises på utstillingen...

Jeg har jo alle nødvendige papirer på ham, unntatt stamtavlen, den får jeg nok snart, men jeg kan jo ikke garantere at jeg har den før 8.Mars. Skal skal ikke? Hmmm......Jeg får vel aldri pappa til å kjøre igjen om det blir en bomtur pga manglende stamtavle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg må si jeg stussa litt på det :S. Jeg har jo alle nødvendige papirer på ham, unntatt stamtavlen, den får jeg nok snart, men jeg kan jo ikke garantere at jeg har den før 8.Mars. Skal skal ikke? Hmmm

Jeg får vel aldri pappa til å kjøre igjen om det blir en bomtur pga manglende stamtavle :P

Meld på du! Har vært på mange valpeshow og aldri måtte vise fram noen stamtavle. Vaksinasjonskort eller pass derimot, er lurt å ha med seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld på du! Har vært på mange valpeshow og aldri måtte vise fram noen stamtavle. Vaksinasjonskort eller pass derimot, er lurt å ha med seg :-)

Jeg ser at påmeldingen går ut i morgen, det blir klokka 00.00 i morgen det da? Tenkte å ringe arrangøren å høre jeg, for jeg har ikke mulighet til å satse på noe som kanskje er en bomtur.

Har såååå lyst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, når jeg skal melde på valpen, så kommer det opp

Identifikasjon:

Registreringsbevis/stamtavle må vises på utstillingen

Hva gjør jeg da? jeg har jo ikke fått stamtavlen på han enda..

når jeg meldte på ureg stod det bare at jeg måtte vise det ja. har ehm.. aldri måtte vise det frem eller hatt det med da :blink: og etterhvert når hun ble regget valgte jeg alltid CHIP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke velge å identifisere med chip? Det kan man ihvertfall på voksen :)

Nei det står ikke noen valgmuligheter, det eneste som står under 'identifisering' er at man må ha med registreringsbevis/stamtavle..

Snodige greier, er dette noe nytt? Kan ikke huske at det var slik før.. Ureg er ureg liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde alle soniser ha en pin, en bestemt farge på kobbel, sløyfe på hundens hale, rose på jakka (!) eller evt andre kjennetegn for at vi som ikke har vært på treff eller noe skal kunne kjenne dere igjen... :P:ahappy:. Partyhatt ville eventuelt også fungere greit :sorcerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde alle soniser ha en pin, en bestemt farge på kobbel, sløyfe på hundens hale, rose på jakka (!) eller evt andre kjennetegn for at vi som ikke har vært på treff eller noe skal kunne kjenne dere igjen... :P  :ahappy:. Partyhatt ville eventuelt også fungere greit :sorcerer:  

Hehe det hadde vært riktig så underholdende :P

Men vi hadde faktisk en hvordan ser du ut i virkeligheten tråd der folk posta bilder av seg selv. Det kan jo være nyttig :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...