Aslan Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Sov lenge og brukte litt tid på å huske EFIT. Kl 11 satt jeg og spiste frokost mens jeg ser på Pointless Bonusbilde 1130 - Thorvald på vei til sykehjemmet, ikke helt overbevist over at han må ja på seg potesokker (siden han kommer opp i møbler der må han vaskes og gå med potesokker dit) Kl 12 sitter vi hos en bruker som tilfeldigvis er fra Finnmark. Hadde selv lapphund for mange år siden og blir overlykkelig av å se Thorvald hver gang vi kommer. "lapinkoira, suomenlapinkoira" klarte han å si etter en stund i dag Det er det finske navnet på lapphund Kl 13, fortsatt på sykehjemmet, venter litt på at noen brukere skal spise ferdig, Thorvald stresser ikke Kl 14, har fått rota meg hjem og slappa av litt, titter ut av vinduet på finværet (og lite vind for en gangs skyld), og finner ut at jeg måååå ut! Tok litt tid å komme seg avgårde, var inneparkert, men kl 15 har vi begynt å gå Kl 16 har vi vært på toppen, lokalisert geocachen som lå der og signert den, og har akkurat starta på nedturen Litt knall og fall på nedturen, så kl 17 er jeg på butikken en tur Kl 18 ser jeg på the simpsons med en sovende Thorvald på føttene Kl 19 ser jeg på bilder fra Floridaferien pga Floridatråden her på sonen Kl 20 ser jeg på en episode Broadchurch Kl 2130 så jeg på Twilight, glemte å ta bilde kl 21, men syns dette passa Kl 22 har jeg rivd meg løs fra Twilight og er på vei inn til Trondheim for å hente samboer som har vært på kveldsvakt. Vi har fått 1 mm snøøøøøø! Kl 23 koser vi oss i sofaen med Would I Lie to You 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 For et fint vær dere har! Og så herlig å se Thorvald på besøk på sykehjemmet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Åååh, fine Thorvald Også så kul.tvløsning og med lys bak! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 For en koselig lørdag! (Blir så misunnelig av å se de koselige lørdagene dere andre soniser har hatt, ettersom min bestod av fyllesjuke og bærehjelp ifb flytting. ) Og så snålt å se et så snøfritt Trøndelag i februar... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Det er noe helt eget med Thorvald, altså. Kuleste sonen-hunden! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Det er så flott med besøkshunder altså! Tenk å få en sånn god bamse på besøk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Så ut som en koselig dag, akkurat slik lørdager skal være Thorvald 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Enig med resten, Thorvald 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 For et fint vær dere har! Og så herlig å se Thorvald på besøk på sykehjemmet Fint? Skulle heller hatt en halvmeter snø ass Neida, det er kjekt at det ikke er glatt, men skulle gjerne hatt litt mindre av den ****** vinden. Har ikke vært mange timer med under 10 sekundmeter vind denne vinteren Takk Ja, han koser seg han. Masse oppmerksomhet og frolic Åååh, fine Thorvald Også så kul.tvløsning og med lys bak! Takk Og ja, liker den TV'en! Samsung er det, men modellnavnet kan jeg ikke. Syns de var veldig rart med lysene først, men nå liker jeg det For en koselig lørdag! (Blir så misunnelig av å se de koselige lørdagene dere andre soniser har hatt, ettersom min bestod av fyllesjuke og bærehjelp ifb flytting. ) Og så snålt å se et så snøfritt Trøndelag i februar... Haha Du, er nok av lørdager og søndager som er lite spennende her og, uten at jeg trenger å være fyllesyk engang Ja, det er helt rart vær her. Det stemmer ikke! Det er noe helt eget med Thorvald, altså. Kuleste sonen-hunden! Aww, takk Det er så flott med besøkshunder altså! Tenk å få en sånn god bamse på besøk Ja, ååh, jeg håper vi får fortsette lenge med dette Og håper jeg får besøk av lapphund når jeg blir gammel og grå, så kan jeg sitte og være søt og si "suomenlapinkoira" Så ut som en koselig dag, akkurat slik lørdager skal være Thorvald Jaa Enig med resten, Thorvald Aw 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Oi, den frokosten så god ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Thorvald er så flink! Helten min Så ut som en veldig ålreit lørdag da! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Thorvald er så flink! Helten min Så ut som en veldig ålreit lørdag da! Ja, passe aktiv og artig lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Thorvald Jeg er hans største fan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts