WelshenNemi Skrevet 8. August 2016 Rapporter Share Skrevet 8. August 2016 Så herlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. August 2016 Rapporter Share Skrevet 8. August 2016 Flere bilder! Gratulerer, hun var ikke litt søt engang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. August 2016 Rapporter Share Skrevet 8. August 2016 Ååå så søt og så herlig navn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 8. August 2016 Rapporter Share Skrevet 8. August 2016 Pitte litte granne søt da Fra Bingen hun og? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 9. August 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2016 20 timer siden, WelshenNemi skrev: Så herlig Takk 19 timer siden, Stine skrev: Flere bilder! Gratulerer, hun var ikke litt søt engang Ja hun er ganske så søt Kommer fler bilder må bare skjønne hvrfor "bøtta" blurer bildene mine når jeg resizer de... 22 timer siden, Yellow skrev: Har vært forelska i sånne typer ambuller så lenge jeg kan huske (fra jeg så Chance som jentunge). ? Ambuller...fineste og teiteste dyra. Må bare elske de Som en oppdretter sier;...like chocolat - you cant just have one *ProudHeroes* 21 timer siden, Kristiin skrev: Vil se flere bilder Av alle! Kommer kommer 21 timer siden, Bananen skrev: Hei, Billie! Vi vil gjerne hilse på. Dere kan komme når som helst 19 timer siden, Ozzy skrev: Ååå så søt og så herlig navn Takk takk! Søte små må ha søte navn 19 timer siden, Justisia skrev: Pitte litte granne søt da Fra Bingen hun og? Takk takk! LItt betent tema dette med hvor hun er fra så tror vi ikke snakker mer om det 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 9. August 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2016 (endret) Må vel ta en runde med teipen...flying ears Endret 9. August 2016 av LØJ *føye til tekst 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 9. August 2016 Rapporter Share Skrevet 9. August 2016 Åååååh, masse grattis med nytt nurk! Så søt! Du må jo poste mye mer bilder! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 9. August 2016 Rapporter Share Skrevet 9. August 2016 1 time siden, jma skrev: Åååååh, masse grattis med nytt nurk! Så søt! Du må jo poste mye mer bilder! Kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg til å ta med kameraet i de store skoger. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 10. August 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. August 2016 13 timer siden, Bananen skrev: Kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg til å ta med kameraet i de store skoger. Det kameraet er hjertelig velkommen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 11. August 2016 Rapporter Share Skrevet 11. August 2016 Nuuuuudelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 11. August 2016 Rapporter Share Skrevet 11. August 2016 På 9.8.2016 at 10:30 AM, LØJ skrev: Takk takk! LItt betent tema dette med hvor hun er fra så tror vi ikke snakker mer om det Nå ble jeg ikke nysgjerrig i det heletatt Nydelig er hun! Begge faktisk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 11. August 2016 Rapporter Share Skrevet 11. August 2016 Smelt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 30. April 2017 Rapporter Share Skrevet 30. April 2017 Hvordan går det her da @LØJ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 1. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2017 Æhh...ja det var...altså..ehemm..nei du skjønner Etter at ambull-klubben tok en 180 (selvfølgelig etter at jeg slutta i styret) og bestemte seg for å legge seg på en linje som ikke er forenlig med den virkelige verden. Og at miljøet har fulgt på og har blitt helt føkka så blir det ingen updates her. Jeg kan ikke lengre stole på folk og dette er tross alt et offenlig fora der hvemsomhelst kan lese... Veldig synd det har blitt sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 19. November 2017 Rapporter Share Skrevet 19. November 2017 Mere bilder av kjekkasen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts