Toril Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2015 Flott er han!!! Hun også så klart . Og veldig deilig med sånne resultater!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 22. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2015 Åh...nå fikk jeg akutt lyst på Am.bull! Har en liten forkjærlighet for bullehunder, men vil ikke ha hunder som er så veldig store. Am.bullen er vel ikke sånne kjempestor? Hvordan er helsa på de og hvor vanlig er samkjønnsaggresjon? For det vil jeg nemlig heller ikke ha XD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 22. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2015 Åh...nå fikk jeg akutt lyst på Am.bull! Har en liten forkjærlighet for bullehunder, men vil ikke ha hunder som er så veldig store. Am.bullen er vel ikke sånne kjempestor? Hvordan er helsa på de og hvor vanlig er samkjønnsaggresjon? For det vil jeg nemlig heller ikke ha XD Selvfølgelig har du lyst på bullehund, de er jo så morsome hunder Og de kan brukes til så mye, kommer kanskje ikke til eliteklasse i LP før hunden er 2 år, men de har fine resultater i div sporter dessverre ikke så ofte i Norge som i utlandet. Her i Norge er det vel WP som står øverst som aktivitet i "rase-miljøet". Når det kommer til størrelse så er dette ikke verdens mest homogene rase. Standarden sier: Standard type: Hanner: høyde 58 – 78 cm, vekt 34 – 52 kg Tisper: høyde 53 – 63 cm, vekt 27 – 40 kg Bully type: Hanner: høyde 58 – 78 cm, vekt 36 – 56 kg Tisper: høyde 56 – 66 cm, vekt 27 – 48 kg Tispa jeg har nå veier 19 kg, og tispa jeg hadde tidligere veide 23 som voksen...så litt hummer og kanari kommer innimellom. Det samme gjelder her som for alle raser, gjør skikkelig forarbeid før en går til innkjøp av en. Noen parrer helt ukritisk og noen er innmari gode på å teste. Dog er det ett par sykdommer som bør være testet: NCL og Ichtyosis, samt de vanlige HD/AD og kjent mentalstaus... Kan lese mer på ABKN's sider. Jeg liker å lære hundene mine å akseptere andre hunder men jeg slipper jo ikke min hannhunder med andre ukjente hannhunder for lek og kos liksom. Kanskje er jeg i en særstilling da jeg driver et bittelite hundepass for kjente og kjære som jo gjør at mine hunder er godt vant med kjente og ukjente hunder plutselig bor her en periode. Det er nok sånn at det kan forekomme ganske så heftig sam.kj.aggresjon for enkelte individer, men jeg vil påstå at mye kan gjøres med godt forarbeid (som alle bør gjøre) i valpetiden. Dog er IKKE dette en hundejorde-rase. Kom på besøk og gjør opp din egen mening 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 24. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2015 Morgenstund har gull i... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 3. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 Hagekos 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 3. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 Lekre hunder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 24. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2015 App har fått nytt halsbånd og ny sele fra MAG. Må jo vise frem:Bare halsbånd:Bare sele:Og som ekte ambull må trærne klemmes:eller... 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. September 2015 Rapporter Share Skrevet 24. September 2015 Han er så sykt fin! Du legger ut alt for få bilder!! den selen var kul og! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 24. September 2015 Rapporter Share Skrevet 24. September 2015 Tøffing! Sånn sele vil Kovu ha også! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 24. September 2015 Rapporter Share Skrevet 24. September 2015 Kjekken! Gleder oss til å se dere imorgen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. September 2015 Rapporter Share Skrevet 24. September 2015 Kjekkas! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 25. September 2015 Rapporter Share Skrevet 25. September 2015 Gurimalla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 25. September 2015 Rapporter Share Skrevet 25. September 2015 Så flott han er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. September 2015 Rapporter Share Skrevet 25. September 2015 Kjempekjekk fyr! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 28. September 2015 Rapporter Share Skrevet 28. September 2015 Så kul sele! Og Appen er jo kjempefin. Bra form på han og. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 4. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Takk for alle hyggelige kommentarer...you guysSiden jeg sovna fra EFIT'n og resten av kvelden bare ble forskjelige varianter av hosting i utvalgte rom i huset, så legger jeg ut de av bildene som skulle ha vært EFIT + noen andre...Jeg spiser frokost og App passer på at jeg spiser oppSå "hages" det litt før turEndelig ute"topptur" Jeg er så fornøyd med valget om å flytte på landet. Vi har verdens beste turområderApp er også ganske fornøyd 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 4. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Dagen etter kom kjæresten på besøk. Da er det futt og fart hele tiden, og med mobilkamera så blir bildene deretter...Det blir mye rumperHvit hund og solLettere med sort hundSå søte 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2015 Flottingen! Jentene sender snutenusser! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2015 Han har så sjukt fin kropp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 13. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2015 Mimrer litt. Samme flishaug og litt over to år mellom disse bildene. Har blitt større hvertfall, men mer voksen...tja..? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 8. August 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2016 Ser jeg er innmari god på sånn updates i denne tråden... Men nå er vi hjemme fra henting og alle kan si HEI til Billie Hun er så flink og tilbyr kontakt og delvis fvf / lineføring allerede, matvrak som hun er. Lengre har vi ikke kommet, og jeg har det heller ikke så innmari travelt. Selvfølgelig fikk vi biltrøbbel på vei ned som forfulglte hele oppholdet og hjemturen så reisen og oppholdet ble ennå mer spennende enn det behøvde å være. Men vi hadde noen fantastiske dager i hundeparadis før vi var hjemme igjen til regn og storm i kasta... Noe som ikke er særlig populært når vi skal dotrene ute 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 8. August 2016 Rapporter Share Skrevet 8. August 2016 Hei Billie Så søt!! Gleder meg til å kosemose 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 8. August 2016 Rapporter Share Skrevet 8. August 2016 Har vært forelska i sånne typer ambuller så lenge jeg kan huske (fra jeg så Chance som jentunge). ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 8. August 2016 Rapporter Share Skrevet 8. August 2016 Vil se flere bilder Av alle! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 8. August 2016 Rapporter Share Skrevet 8. August 2016 Hei, Billie! Vi vil gjerne hilse på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts