Nirm Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Jobbuke, så da deles den opp i to. Så her har det vært slikt: Mandag: Spaghetti med saus og burger Tirsdag: Rester fra fryseren Onsdag: Rester fra fryseren Torsdag: Rester fra fryseren Så får man tenke ut hva det skal være fredag - søndag (handler fredager for helgen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Idag: kylling i pita Imorgen: hjemmelaget kebab Resten vi har handlet inn til: Wok, chilli con carne, laks (skal prøve i folie med grønnsaker for første gang). Det var vel det vi handlet inn til idag tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Idag: kylling i pita Imorgen: hjemmelaget kebab Resten vi har handlet inn til: Wok, chilli con carne, laks (skal prøve i folie med grønnsaker for første gang). Det var vel det vi handlet inn til idag tror jeg Det er godt det! Skal ha det i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Uken så langt: Mandag: Bønner, salat, quinoa (taco-style). Tirsdag: Pai med spinat og fetaost. Salat ved siden av. Onsdag: Pairester. Her planlegges det svært lite, men frys og kjøleskap fylles gjerne opp med diverse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Note to self:Ikke les denne tråden 00.30 etter du har lagt deg.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Mandag: Potetmos og pølse Tirsdag: Lapskaus Onsdag: Koteletter i brun saus Torsdag: Rester Fredag: Ut å spise tenker jeg Lørdag: Skal mannen få lage middag til meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Jeg har ikke peiling på hele uken men i morgen skal jeg spise ertesuppe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2014 Idag: Spaghetti og kjøttsaus (med mye kjøtt) og enkel salat i morgen: kylling/kalkunpølse, mos og grønnsaker. fredag: rester av skinkestek, poteter og surkål lørdag: Litt usikker men antagelig frossenpizza eller noe siden det blir festligheter på fredag.. søndag: noe med kyllingfilet, ikke helt bestemt enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2014 Blir ikke noe mer middag på meg før søndag, begynner tidlig på jobb hver dag (dvs varierer mellom 14 og 16 en gang). Da orker jeg ikke middag før det. På mandag lagde jeg ratatouille med linser og reker Høres rart ut, men var godt. Hadde så innmari lyst på reker nemlig. Skal huske å handle inn og lage meg ordentlig middag på søndag! Har en spinat og kikertcurry jeg er innmari glad i, tror jeg skal lage den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2014 Mandag: Brødskiver med pålegg. Tirsdag: Fullkornspasta, ost, ketchup og krydder Onsdag: Laks m/ stekt løk og sopp, og kokte gulrøtter. Torsdag: Et eller annet med kylling og pinjekjerner teeenker jeg.. Steke kylling og riste pinjekjerner og finne noe som frister attåt. Om jeg orker å lage noe etter jobb da. Fredag: Hjem til pizzaen til mamma Lørdag & Søndag er uvisst, mamma som står for maten dene helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2014 Mandag: Kjøpepizza Tirsdag: Kanelboller Onsdag: Fisk i folie m/ grønnsaker Torsdag: Fiskeboller i hvit hjemmelaget saus. Fredag: Pastaform Al Forno m/ hvitløksbaguetter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2014 I gå; pasta med rømme og pølsebiter Idag: seibiff med potet, saus, stekt løk og gulrøtter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 29. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2014 skalvisjå. I dag og i går var det elgstek. I morgen tenker jeg spagetti av no slag. Må huske å ta opp kjøttdeig. Fredag: Grøt Lørdag: spise ute Søndag: koldbord Mandag: rester Tirsdag: rester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finefant Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2014 Idag: wok torsdag: hjemmelaget pizza m/kylling fredag: taco lørdag: spise ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Nåværende uke: Mandag: Pasta Torsdag: Pizza Onsdag: Fiskegrateng Torsdag: Pita Fredag: Løvstek Lørdag: Taco Søndag: Torsk Neste uke: Mandag: Chicken wings Tirsdag: Pølse m/potetmos Onsdag: Spaghetti m/kjøttsaus Torsdag: Fiskegrateng Fredag: Kyllingfilet Lørdag: Taco Søndag: Tikka masala Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Mandag - torsdag: En take away sushi, ellers mystery box matlaging (bruke hva man har. ) Fredag: Suppe med Peanutty Parsnip and Carrot Soup Lørdag: Masa Masala burger med portobellosopp og hasselbakt potet Søndag: Risnudler med curried red lentils saus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Fredag: kylling i pitabrød med salater og dressing Lørdag: fersk logg og spekemat, roastbeef, eggerøre og potetsalat Søndag: svinesnitzel og fløtegratinertepoteter Mandag: middag på jobb Tirsdag: middag på jobb Onsdag: pølsebiter og macaroni gratinert i ovn Torsdag: noe kylling fra frysern og enten pasta eller indisk saus til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Uka som har vært: Mandag: Halvstekte, grove baguetter med roastbeef, perletomater, agurk, rødløk, majones og et dryss pepper. Så enkelt (og sikkert en god frokost for noen), men noe av det beste jeg vet. Tirsdag: Kyllingwok med nudler. Onsdag: Gryterett med ris. Torsdag: Laks med ovnsbakte poteter med urter og rødløk. Fredag: Kyllingvinger med salat. Lørdag: Hjemmelaget lasagne. I morgen, søndag: Tikka masala. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Fryktelig dårlig på å planlegge middag, men. Lørdag, i dag: Blomkål, brokkoli, gulrøtter, chili, pasta, hvitløk, champinon (som jeg ikke kan stave!) og kyllingpølser gratinert i form. Søndag: Middag hos mamma og pappa eller rester fra i dag. Mandag: Rester fra i dag. Tirsdag: Middag på jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2014 Kålgryte Søndag/mandag spaghetti med kjøttsaus Tirsdag/onsdag kyllingwok Torsdag Taco/fajitas fredag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2014 Denne uken er litt full, så da lager jeg bare middager vi kan ha over flere dager. Søndag: kylling i form Mandag: klar kjøttsuppe med løksaus og poteter Tirsdag: resten av gårsdagens suppe Onsdag: Mac n' cheese, men jeg syns det kjapt blir litt kjipt, så jeg stapper den full av grønnsaker Torsdag: resten av gårsdagens mac Fredag handles det for neste uke, så så langt er ikke planlagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karianski Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2014 Denne uka har vært litt spesiell: Mandag: Lam med hasselbackpoteter (spiste borte) Tirsdag: Toro thai suppe Onsdag. Kyllingvinger og pommesfrites Torsdag: Pizza (spiste borte) Fredag: Taco (spiste borte) Lørdag: Hjemmelaget pizza Søndag: Pai med kylling, bacon og brokkoli Planen for denne uka er: Mandag: Hjemmelaget tikka masala (evn pai rester, må se an når jeg kommer hjem og hvor sulten jeg er. Legger forhåpentligvis kyllingen i marinade i dag) Tirsdag: Tikka masala rester Onsdag: Pizzarester Torsdag: Spagetti og kjøttdeig Fredag: Spiser på jobbfest Hmmm.. Denne uka var det brått vanskelig å bestemme seg. Siden planen er pai i dag og da blir det mye rester og det blir garantert mye rester av tikka masalaen også. Men greit å fryse ned og ha en gang man har dårlig tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2014 I dag ble det kylling med salat tirsdag: kålruletter Onsdag: Taco Torsdag: Pastasalat med kylling Fredag: wok med nudler, grønnsaker og kjøtt. Mannen ville ha kålruletter i morgen men jeg sa egentlig nææææh. Har aldri laget det og heller aldri smakt det og helt ærlig så høres det jo ikke gått ut med KÅLRULETTER?! Så han sa han skulle lage det på fredag. Nå har jeg googlet litt og sett og dette tror jeg at jeg skal få til. Såååå jeg prøver med på kålruletter i morgen og håper mannen blir overasket når han kommer hjem! Men dere som har laget dette: Tenkte å koke de i ovnen i ildfas form til slutt. Det står at det skal kokes i kraft. Så da bruker jeg kjøttbuljong men det er jo 1 terning per 5dl vann. Skal det være så mye vann i den ildfaste formen at dette dekker over kålrulettene eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts