AnnChristin Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Jeg holdt på å spørre @SoppenCamilla om smoothie oppskriften på den andre tråden, men jeg innser at der vil den jo forsvinne for alle som er interresert i den, og jeg fant ingen annen smoothie tråd så da startet jeg en Jeg elsker nemlig smoothie, syntes det er å så godt, og det tar jo to sekunder å lage en (i hodet mitt virker det slik hvertfall), men, som oftest e r det liksom jordbær/banan miksen og juice, og det er jo kjedelig! Fem om dagen er jo kjempelett med smoothie har jeg skjønt, men så er jeg usikker da, om det vil smake for mye grønnsaker, eller om man kan legge grønnsaker oppi uten at man strengt tatt merker det! Så, hva er den favorittsmoothie oppskrift(er)? 1 Siter
sham Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Denne skal jeg følge med på. Jeg elsker smoothie, men blir ofte det samme dessverre. Siter
soelvd Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Her lages det én smoothie: jordbær + eplejuice. Namnam Siter
Benedicte Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Åh, jeg vil se bilder også! Lager kun de jeg syns SER gode ut Siter
Fillerya Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Jeg pleier også å bare bruke en oppskrift; en pose med frosne skogbær, en banan og eplejuice. Siter
Whoopsis Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Vi har juicepresse og blender, og så utrolig mye godt og gøy man kan lage! Da er det også kjempelett å legge til grønnsaker, i går lagde jeg en med spinat, brokkoli, ingefær, ananas og eple. Nam! Går mye i gulrot + appelsin også, mye bedre enn vanlig appelsinjuice. Men da er man jo avhengig av den juicemaskinen også, så kanskje ikke helt relevant. Siter
Hundelykke Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Her skal jeg følge med :-D Siter
SoppenCamilla Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Min: Jeg lager en stoooor porsjon, for jeg har enten da en kopp til frokost, og en kopp med meg på jobb, eller en kopp før trening og en etter. Ca 2-2,5 bananer (helst frosne) Ca en halv boks stor naturell joghurt En spiseskje peanøttsmør Litt mørk sjokolade (trenger ikke mer enn 2-4 ruter) To skjeer proteinpulver med vaniljesmak (hvis man ikke har det, så bruk vaniljejoghurt istedet) Instant espressopulver! Det er viktig. Vet ikke hvor mye, jeg heller bare rett fra boksen, men kanskje rundt 2 ss? Ser ut som sjokolademilkshake. Lover, jeg har MASSE energi, HELE dagen! Har kutta ut å ikke spise frokost og bare drikke kaffe, for med denne så får jeg i meg koffein og næring samtidig! Siter
bernertryne Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 ****, favoritten min er også frossenjordbær + en bannan Siter
antonia Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Fryste bær+ en boks ananas! Fantastisk godt! (Jordbær+bringebær+ananas er best;)) Siter
idastef Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Mandler, blåbær, banan, yoghurt naturell, honning og eplejuice. Blend nøttene først! Usannsynlig godt Siter
Aya Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Kommer litt an på hva jeg skal ha den til ... Er det bare for kos, eller er det for energi? En god enkel en er blåbær, bringebær, lime og eplejuice. En frokostvariant er banan, skogsbærblanding, litt havregryn, litt kanel, yoghurt (eller biola!) - da holder jeg meg mett veldig lenge. Har også lyst til å kjøpe proteinpulver og putte i, for jeg er avhengig av å spise gode frokoster og spise mindre brød, og da måtte jo det være helt ypperlig? Siter
AussieAllTheWay Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Skrevet 17. Januar 2014 Åååå her skal jeg følge med! I går kom det en kjekk liten smoothie maskin i posten til meg. Den lager rett i en flaske man skrur lokk med tut på *håper på mange sunne oppskrifter* Siter
Wednesday Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 Nå nettopp lagde jeg en med pærer fra hagen min ( ), fryste jordbær, banan, melk og appelsinjuice. Juicen hev jeg i bare fordi jeg hadde så lite melk! Den ble god! Ellers pleier jeg å bruke banan, melk, jordbær, bjørnebær, bringebær og blåbær i forskjellige variasjoner. En gang prøvde jeg med naturell yoghurt, men det syntes jeg smakte høgg. Skal prøve Aya sin frokostvariant! Siter
Wachita Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 Når jeg jobba på cafè lagde vi smoothie hver dag! Min favoritt ble eple, mango og kirsebær sammen med banan, eplejuice og youghurt! Super godt!Ellers er jordbær og mango veldig godt. Skogsbær smoothie var populær, gjerne med litt mango for at den ikke skulle være så syrlig.Jordbær og banan.Eple, mango og jordbærEr så vanvittig mye man kan lage! Siter
Wachita Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Skrevet 26. Januar 2014 Hva brukte dere å blande med (for å spørre helt teit) på kafeen din? En eller annen variant med yoghurt? Ja, vi brukte youghurt, sånn som man før kjøpt på vanlig dagligvare, så kan man velge smak selv! Brukte og juice, enten appelsin eller eple, alt etter smak og behag! (: Siter
Fillerya Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 Har kjøpt meg juicer! Herlighet så fantastisk Nå har jeg iallefall ingen unnskyldning for å ikke få i meg 5 om dagen. Lagde meg min første juice nå med gulrot, eple, ingefær og lime Siter
Recommended Posts