Gjest Skrevet 6. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2014 Kan være interessert, men sist jeg hadde noe med kaninskinn så ble bare pelsen ødelagt med en gang pga hunden min sitt sikkel Er det sånn type kaninpels? At den er superfluffy og digg når man får den, to runder med sikkel-produserende kjeft = stiv og ekkel pels som er helt dau og stinker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 6. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2014 Kan være interessert, men sist jeg hadde noe med kaninskinn så ble bare pelsen ødelagt med en gang pga hunden min sitt sikkel Er det sånn type kaninpels? At den er superfluffy og digg når man får den, to runder med sikkel-produserende kjeft = stiv og ekkel pels som er helt dau og stinker Vel, det er jo pels Men pelsen er garvet og tåler en del fukt. Vil tro at om du skyller den forsiktig i kaldt/lunket vann og børster den opp og tørker så blir den ganske grei etterpå. Men som sagt, det er pels, det er organisk materiale og oppfører seg deretter Det som er viktig er at den blir tørket etter bruk, ikke blir liggende og råtne i en fuktig bil, bukselomme etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 6. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2014 Jeg har en ganske ny kaninleke så trenger ingen ny etterpå, men det er sikkert flere enn meg som liker håndtak med lengde på (har en hund som elsker å jakte), og gjerne med strikk Isåfall bestiller jeg den gangen jeg trenger ny Strikk må jeg innrømme at jeg ikke aner hvordan jeg skal lage det, så det blir nok ikke med det første. Men har fått noen hint om litt lengre løkker, så det skal jeg lage 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2014 Jeg skulle gjerne hatt en sånn en i miniversjon! Som passer til en papillon på 2,5-3 kg. Den trenger ikke så sterkt bånd i midten selvsagt. Og bør helst være ganske nett. Mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2014 (endret) Slettet. Kan heller bli en egen tråd. Endret 7. Januar 2014 av KristinR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 7. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2014 Jeg skulle gjerne hatt en sånn en i miniversjon! Som passer til en papillon på 2,5-3 kg. Den trenger ikke så sterkt bånd i midten selvsagt. Og bør helst være ganske nett. Mulig? Det skal vi nok få til Venter på mer nylonbånd, men de bør være her i slutten av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2014 Spennende Du får gi lyd når du får mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2014 Tror Mini også har lyst på en miniversjon:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2014 Det skal vi nok få til Venter på mer nylonbånd, men de bør være her i slutten av uka Fant forøvrig en Kong (Kickeroo) leke til katt på butikken idag, kanskje du kan lage noe ala dem? http://www.kongcompany.com/en-uk/products/for-cats/cat-kickeroo/ de var type 5 - 15cm i lengden ca med "halen". Bare slenger ut forslag jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 7. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2014 Fant forøvrig en Kong (Kickeroo) leke til katt på butikken idag, kanskje du kan lage noe ala dem? http://www.kongcompany.com/en-uk/products/for-cats/cat-kickeroo/ de var type 5 - 15cm i lengden ca med "halen". Bare slenger ut forslag jeg Kjempeflott med tips, greit å finne måter å bruke "avskjær" på Har bestilt catnip nå, så da skal vi se hva det blir etterhvert. Kjekt å ha noe å bruke tiden på @Mini : skal få lagd noen mini- (høhø) leker 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg er interessert når du får lagd flere. Litt reklame på AN hjelper på det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 10. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg er interessert når du får lagd flere. Litt reklame på AN hjelper på det meste Skal oppdatere tråden når jeg får lagd flere, satser på det blir i løpet av helga Har også bestilt tynnere nylonbånd, så da blir det kanskje minihundleker neste helg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Har du skrevet noe om fraktpris? :-) Jeg vil nok ha en når du får laget nye! skal brukes til stor dalmatiner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 10. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Har du skrevet noe om fraktpris? :-) Jeg vil nok ha en når du får laget nye! skal brukes til stor dalmatiner Frakta blir 19,- for de størrelsene jeg har lagd hittil i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Frakta blir 19,- for de størrelsene jeg har lagd hittil i allefall Ah :-D Da så! ikke ille pris det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Anbefales Til og med dvergpinscheren ble vill jo, første gang samboer har fått ha drakamp med henne.. Hun leker ikke med noe til vanlig, ingenting. Eller ingenting annet enn kongler. EDIT: Og der har vi hatt første "uenighet" mellom hundene. Den kaninleken ville de begge ha. Jeg tror vi må sette oss på liste til en til jeg. Gjerne en med lenger tau? Men egentlig ikke så veldig nøye, da jeg godt kan feste eget tau i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 10. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Ah :-D Da så! ikke ille pris det. Nei, jeg ble overrasket selv, faktisk Anbefales Til og med dvergpinscheren ble vill jo, første gang samboer har fått ha drakamp med henne.. Hun leker ikke med noe til vanlig, ingenting. Eller ingenting annet enn kongler. EDIT: Og der har vi hatt første "uenighet" mellom hundene. Den kaninleken ville de begge ha. Jeg tror vi må sette oss på liste til en til jeg. Gjerne en med lenger tau? Men egentlig ikke så veldig nøye, da jeg godt kan feste eget tau i den. Så bra de falt i smak Jeg har tenkt å lage neste runde med litt lengre løkke, virker som det er det som folk foretrekker. (jeg tenkte meg ikke helt om da jeg lagde de første, kan være greit å ha litt avstand mellom hånd og spinngærn hund ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg har tenkt å lage neste runde med litt lengre løkke, virker som det er det som folk foretrekker. (jeg tenkte meg ikke helt om da jeg lagde de første, kan være greit å ha litt avstand mellom hånd og spinngærn hund ) Det gikk overraskende bra her faktisk! Mocca henger like gjerne i løkka nærmest hånda mi på andre leker, men på kaninleka skulle hun bare henge i skinnet. Så da ble det ingen skader 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg er også interessert. Gjerne også i en liten katteleke, men spørs litt på pris på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 10. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg er også interessert. Gjerne også i en liten katteleke, men spørs litt på pris på den Venter på catnip, men jeg kommer til å lage noen katteleker straks jeg får den 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Send meg pm med info når du har lagt leken da :-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Jeg er også intr i kattelekene!! Men spørs vel her om bikkjene bare spiser dem opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Jeg vil også gjerne ha PM om minileke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 13. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2014 Sydd hele helga, og har en leke til overs. Har på oppfordring fra flere lagd lengre håndtak denne gangen. Viltgrått skinn, blått håndtak. Ca 53 cm lang, selve håndtaket er 37 cam langt. Pris 300,- pluss porto. (19,-) Venter på litt smalere bånd slik at jeg får lagd noen minileker, samt catnip til katteleker. Satser på det er her i løpet av uka. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 13. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2014 Jeg betalte i dag :-) Vi gleder oss på ny leke! takk :-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts