Elisabeth00 Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Nå har jeg laget en for februar : http://www.endomondo.com/challenges/14053488 Virker linken? Jeg kommer ikke inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Jeg kommer ikke inn. Kan du prøve nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Access denied fikk jeg nå. Kanskje den bare er åpen for venner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Access denied fikk jeg nå. Kanskje den bare er åpen for venner?Ja, det kan stemme. Prøvde å endre det nå: http://www.endomondo.com/challenges/14053488 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Funker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Funker her også Skal en uke til Spania i feb, så da ramler jeg nok ganske langt ned, men moro lell 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Jeg kjemper for å klare topp 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Joinet den også jeg, selv om det blir lite action i februar, med flytting, englandstur og mye jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Siden 2ne utfordra, så måtte jeg vel bare bli med, jeg også . Men med fersk valp i huset blir det neppe noen lange turer på oss den måneden og jeg kjenner bare tanken på det sliter litt i konkurranseinstinktet . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 2ne inviterte, ikke utfordra, så konkurranseinstinktet ditt kan bare slappe av, Siri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Sånn som dere vandrer har jeg vel ikke sjangs på den nye utfordfringen heller, men konkurranseinstinktet mitt klarer ikke å la vær... Jeg er med! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 2ne inviterte, ikke utfordra, så konkurranseinstinktet ditt kan bare slappe av, Siri Same shit, different wrapping . Konkurranseinstinktet er der uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Hvor er den nye utfordringen? Link?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Same shit, different wrapping . Konkurranseinstinktet er der uansett Men du trenger ikke å blande meg opp i det *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Hvor er den nye utfordringen? Link?? Langt ned på forrige side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Men du trenger ikke å blande meg opp i det *ler* Men siden du inviterte, så er det din skyld 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2014 Siden 2ne utfordra, så måtte jeg vel bare bli med, jeg også . Men med fersk valp i huset blir det neppe noen lange turer på oss den måneden og jeg kjenner bare tanken på det sliter litt i konkurranseinstinktet . Men tenk så mange småturer du må ut - valp må ut og tisse og spiser masse snø, hjem og hvile en time, valp må ut og tisse all snøen ut og spiser ny snø, hjem og hvile tre kvarter, valp må forsyne seg ut og tisse igjen! Vi har hatt noen sløve dager, og så et par dager hos pappa hvor jentene løp løs på tomta mens jeg hjalp ham å gjøre alt han fremdeles ikke klarer eller får lov til etter operasjonen. Men nå er vi hjemme og kan bevege oss litt igjen, og jeg har etter dagens tur gjenerobret min 27. plass som jeg mistet i mellomtiden. I og med at 27 er et lykketall, kan jeg godt trives med å forbli der og holde stand mot alle de som truer oss bakfra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2014 Men tenk så mange småturer du må ut - valp må ut og tisse og spiser masse snø, hjem og hvile en time, valp må ut og tisse all snøen ut og spiser ny snø, hjem og hvile tre kvarter, valp må forsyne seg ut og tisse igjen! Vi har hatt noen sløve dager, og så et par dager hos pappa hvor jentene løp løs på tomta mens jeg hjalp ham å gjøre alt han fremdeles ikke klarer eller får lov til etter operasjonen. Men nå er vi hjemme og kan bevege oss litt igjen, og jeg har etter dagens tur gjenerobret min 27. plass som jeg mistet i mellomtiden. I og med at 27 er et lykketall, kan jeg godt trives med å forbli der og holde stand mot alle de som truer oss bakfra... Ja, vi får vel samle på småmeter i tida framover antar jeg *ler*. Forresten - jeg tok en skjermdump av den dagen jeg faktisk lå som nr 2 på liste.... Det skjer neppe igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2014 Hurra. Gjenerobret 10 plassen! Blir vel snart dyttet ned regner jeg med.. Målet mitt er topp 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2014 Næææ...... gidder ikke å styre med en hver måned nei - ikke husker jeg telefonen heller........ vi holder oss utenfor vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2014 Næææ... gidder ikke å styre med en hver måned nei - ikke husker jeg telefonen heller.... vi holder oss utenfor vi Det er ikke så veldig mye styr å takke ja til invitasjonen Det er verre å huske telefonen, jeg tenkte at en månedsutfordring hjalp jeg Det viktigste er tydeligvis å vinne, ikke delta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2014 Det viktigste er tydeligvis å vinne, ikke delta Åff cårs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2014 Det viktigste er tydeligvis å vinne, ikke delta Jepp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2014 Hvem er disse italienerne på de to første plassene? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 26. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2014 Hvem er disse italienerne på de to første plassene? Det er nok noen som har funnet challengen og melder seg på alt de finner for å vinne flest mulige challenger Kanskje den burde stengs så man må bli invitert for å være med? De fleste fra sonen som vil være med er jo med allerede, så nye som vil bli med kan jo sende en PM? Det er vel greit det når det ikke blir så mange nye som i starten? Moroa blir litt borte når folk som ikke er her på sonen blir med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts