Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens store nyttårsforsett-challenge! (Endomondo)


Hermes
 Share

Recommended Posts

  • Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takket være denne utfordringen har jeg endelig klart å komme meg i joggeskoene og ta en løpetur etter en lang orker-ikke-pause! Herlig! Og min firbeinte venn ble minst like glad

Altså, jeg syns ikke det skal tas så høytidelig, og min idé var en utfordring om flest km med "tur", uansett om man laffer rundt, går raskt, løper, rir, sykler, går på ski, eller hva.

Italienere er kicket, og utfordringen er gjort privat igjen

Posted Images

Guest Snusmumrikk

Kanskje jeg må skifte app og hive med meg på dette - har dere en ny challenge hver måned, eller går det kontinuerlig oppsamla gjennom hele året?

Begge deler :)

Jeg har blitt dårlig på å huske å slå den på... må skjerpe meg, men påskas skiturer blir nok lagt inn etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i gang igjen etter skade på motivasjonen. Beware!

Herlighet, jeg føler meg teknologisk tilbakestående nå. Hvordan i alle dager søker jeg dere/challengene opp? :|

Jeg går i menyen, "Challenges", og "My challenges", og finner den i listen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i gang igjen etter skade på motivasjonen. Beware!

Jeg går i menyen, "Challenges", og "My challenges", og finner den i listen der.

Ehm. Må en av dere legge meg til kanskje? Fordi ikke får jeg til å søke opp ting, og ikke finner jeg dere noensteder, hverken teamet ellernoe. (Ikke har jeg venner der heller, haha, fordi jeg har aldri brukt appen før.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm. Må en av dere legge meg til kanskje? Fordi ikke får jeg til å søke opp ting, og ikke finner jeg dere noensteder, hverken teamet ellernoe. (Ikke har jeg venner der heller, haha, fordi jeg har aldri brukt appen før.)

Jeg kan legge deg til hovedutfordringen som går frem til sommeren. De andre styrer jeg ikke med. Du må sende meg epostadressen din, som du er registrert på Endomondo med. Send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marjan fiksa og jeg er med på begge challengene. Det neste spørsmålet blir jo om det er helt stuerent å legge det jeg har logga på den andre appen hittil i år med, siden jeg joina førsta nå? :whistle::icon_redface:

Gått er gått, selvfølgelig er det stuerent :) Bare og overføre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Marjan fiksa og jeg er med på begge challengene. Det neste spørsmålet blir jo om det er helt stuerent å legge det jeg har logga på den andre appen hittil i år med, siden jeg joina førsta nå? :whistle::icon_redface:

Ja, selvfølgelig :) Poenget er jo å motivere hverandre til å bevege seg flere km og finne ut hvor mye vi går. Konkurransen er en morsom ekstra utfordring. Bare overfør for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt inn alt jeg har tatt opp i år. I og med at jeg så og si kun måler en og samme runde for å sjekke tid jeg bruker så har vi jo ikke så mye i forhold til resten av dere. (Enkelte av dere imponerer meg voldsomt altså!)

Men i MAI, altså! Da er vi klar for å ta opp kampen skikkelig!
(Eller ikke. Det er vel gjørmesørpehelvette her da, uten hverken sykkel eller ski-føre...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.... jeg har visst logget en del sykkelturer som transport... og brått tok man et jump opp på lista :D.

Flere det. Var inne i går å så, også sto jeg på omtrent samme som for 2 uker siden.. syklet mye i det siste og det har ikke blitt med. Det går jo ikke :P
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...