MonicaT Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Jeg er på jakt etter en hundeseng/madrass som tåler en ivrig unghund som elsker å ødelegge ting ....... finnes det noen? Nå har jeg bare vetpet tepper på hunderommet, men det hadde vært fint med en madrass eller noe, som er mer mykt å ligge på enn disse teppene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Min erfaring er at det ikke finnes noen som tåler en ivrig unghund Det vi har gjort er å kjøpe noen billige hundesenger på Biltema eller Rusta, da er det ikke så farlig om dem får i stykker Ellers har vi brukt noen gamle dyner (bare ikke med dun, det er dumt har vi erfart ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Biabeden her overlevde en sinnsykt biteivrig Staffevalp ihvertfall Men ville heller satset på noe billige løsninger til perioden er over, rema, europris, biltema osv. Jysk har også noen billige enkeltdyner til 29kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Kurandasengene har vel tyggegaranti, men de koster endel. Om du er handy, eller kjenner noen som er det, kan du lage selv med seilduk, maljer og plastrør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Biabeden her overlevde en sinnsykt biteivrig Staffevalp ihvertfall Men ville heller satset på noe billige løsninger til perioden er over, rema, europris, biltema osv. Jysk har også noen billige enkeltdyner til 29kr Det må jeg si var en dårlig Staffevalp 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Jeg ville kjøpt biltema sin biabed etterligning. Den tåler nok ikke alt, men den tåler en del og den er billig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 2. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Kurandasengene har vel tyggegaranti, men de koster endel. Om du er handy, eller kjenner noen som er det, kan du lage selv med seilduk, maljer og plastrør. Aldri hørt om før, hvor finner jeg dette? Vi har hatt billige hundesenger der og de overlever max noen dager. For ikke å snakke om hvor kjedelig det er å plukke opp all vatten som blir strødd utover rommet. Håper han roer seg snart For noen mnd siden kjøpte vi en sånn billig seng på Ikea med madrass. Kjøpte trekk til madrassen som gjør at den tåler våte hunder og mer solid. Tanken var at det var deilig å komme opp fra gulvet og "sove i seng" Det tok dessverre ikke mange dagene før de første hullene var kommet og da var det bare å fjerne madrassen. Vi skal riktignok kjøpe ny madrass senere, men får vente til han slutter med slike pøbel streker Skal bestille litt flere leker som de kan ha der nede, det kan jo avlaste litt. Tassen blir snart 1 år, så det burde jo være håp at det verste tygge-i-stykker-oppførsel har gitt seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Hundseng i hardplast med masse billige fleectepper i 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 http://www.hundogfritid.com/kuranda-hundesenger Grandefolk som har tyggere sverger til denne senga, har ennå ikke hørt om noen som har klart å tygge den i sund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Felleskjøpet sine grønne matter/madrasser har tålt flere ivrige aussier og en ivrig labrador, så de kan jeg gå god for! Tror det er Helly Hansen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Felleskjøpet sine grønne matter/madrasser har tålt flere ivrige aussier og en ivrig labrador, så de kan jeg gå god for! Tror det er Helly Hansen. De hold ikke gnager Kelpie Var bare til å få tak i ett hjørne Selv sverger jeg til hauger av billige vetpad og fleec tepper i plastseng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Ja tror du må bruke billige ting som du kan erstatte nå til perioden går over. En plastbalje- seng med noe dyne oppi for eksempel. Her har vi bruktbutikk som selger mye pledd og dyner til en billig penge. Kan jo også høre med slekt og venner om de skal kvitte seg med slike ting som du kan få. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 12. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Drar opp igjen denne jeg. Noen flere med erfaring med kurand seng? Vi har fleece tepper og noen ødelagte vetpet tepper i plastsenger. Problemet er at de synes det er kjempe gøy å lage strimler av alle tepper. Så det blir fort dyrt og kjedelig. Det ender opp med at de ikke har noe å ligge på siden de drar ut tepper og river de i strimler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. September 2014 Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Så ikke noen pris på det, og har ingen erfaring. Men de har 1 år tyggegaranti så det er jo verdt ett forsøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts