Gå til innhold
Hundesonen.no

Snapchat :)


ida
 Share

Recommended Posts

  • Svar 577
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

NEI, IKKE VÆR FORSIKTIG MED PUPPEBILDER OG SÅNT!

Sendte han snap tilbake av ett målebånd som.Viste 4 cm, sluttet da!

Jeg har nå fått flere snaps enn jeg har gjort siden jeg fikk snapchat for tre måneder siden. Livet mitt kommer aldri til å bli det samme igjen!

Posted Images

@SFX

Fant dette på google support.

" Hvis du har bedt om en nedlasting fra Google Play og den ikke starter på enheten, kan du prøve følgende fremgangsmåte:

  • Enheten må være koblet til en trådløst eller en mobilnettverk - vennligst ikke bruk USB eller andre fysiske forbindelser (kontakte tjenesteleverandøren hvis du ikke er tilkoblet) .
  • Prøv nedlastingen med både trådløst nettverk og mobilnettverk, og sørg for at det ikke er noen brannmurer som blokkerer tilgang til porter som er påkrevd for Google Play (TCP og UDP 5228).
  • Sørg for at enheten er logget på Google Talk ved å følge disse trinnene:
    1. Gå til enhetens app launcher, og trykk på Talk app .
    2. Hvis du allerede er logget på Google Talk, trykker du på Meny og deretter på Logg av.
    3. Launch Snakk igjen for å logge inn
  • Kontroller at enheten har minst 20 megabytes med plass tilgjengelig for installasjon. Avinstaller eventuelt eksisterende apper, eller flytt dem til SD-kortet.
    • Hvis du skal flytte apper til SD-kortet, går du til Meny > Apper > Administrer apper > velg en kvalifisert app > velg Flytt til SD-kort (hvis tilgjengelig – vær oppmerksom på at ikke alle apper kan flyttes til SD-kort).
  • Be om nedlastingen på nytt ved å bruke Google Play-appen på enheten din.

Lykkes etter forsøk disse trinnene, kontakt vår support team , og vi vil gjerne undersøke nærmere. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du også! :heart: Og jeg merker veldig at du har en apporterende hund, majoriteten av snappene er sånn: "Ka du har, Eine?" og Eine med noe nytt og gøyalt i munnen. :D:wub:

Haha, ja, det er flere øyeblikk gjennom dagen hvor han henter noe. Favoritten er ullsokkene mine og kattelekene ;) Men jeg la ut en sparkefilm, da! Men eventyrstemme, jeg? :lol: Takk!

Kunne noen oppdatert den alfabetiske lista?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane - Anemoren90
AnetteH - Anettebuind
Annegru - Anneul
Aya – ingvildhajum

Bananen – paneane

BareLinn - onmyown87

Bie - Caroli

Castella - aurtit

Cattn - Cattncat

Christine - gaffel92

ElleBelle - Bjerkeisk

Emilie - emilick

Enits - Enits1985
Frida og fuglehundene – vikingenfrida

førstegangs - i.l (siste bokstav er en liten L, ikke stor i)

Hapzen - helenefs

Henriette - Hennie88

ida – Skautroll

Ingvild- inbost

ingvildoline - ingvildoline

IW - julie_ss

Jankaa - jankii
JeanetteH – kelpietalli

Kaja - Kzsh

Khela – kjaabekk

Krilo - krileo

Krutsi - PM henne

laikamor – laikamor

Lica - treene

Lill – flyflax

LilleZara - kathrine.hana

LinL - linnhoi

Lola Pagola - lolapagola

Malinka - merekst

Maria - maridu

MaritaS - Snurrehaler

Martine – Martihskj

maysofie – maysofie

Michellus - Michellus

Nemi - niiinav

Nirm – mekol

Ozzy - Ponzzy

Paranomia- tineso

Poter – Loneogeine

PsychoLynx – Psycholynx

Puddellover - Crixzo

Raksha – Lunilupin

roxie88 - clashytrashy
SandyEyeCandy – SandyEyeCandy

Sham - Sham86

SiriEveline – sirieveline

soelvd – soelvd

SoppenCamilla – soppencamilla

Strøssel - Stroessel

Susselussa - susanneim

Synnøve - Synnikken

Tavi - emblissify

Taz - msfelurian

Tinkie - Tinschkie

TommyAK – mementommy

Turbogutten - amandan.k

Wachita - Wachita

Wednesday - laddams (liten L på starten)
Whoopsis – Ertesuppe

Yodel - yodeloo

Sånn. :aww:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SFX

Fant dette på google support.

" Hvis du har bedt om en nedlasting fra Google Play og den ikke starter på enheten, kan du prøve følgende fremgangsmåte:

  • Enheten må være koblet til en trådløst eller en mobilnettverk - vennligst ikke bruk USB eller andre fysiske forbindelser (kontakte tjenesteleverandøren hvis du ikke er tilkoblet) .
  • Prøv nedlastingen med både trådløst nettverk og mobilnettverk, og sørg for at det ikke er noen brannmurer som blokkerer tilgang til porter som er påkrevd for Google Play (TCP og UDP 5228).
  • Sørg for at enheten er logget på Google Talk ved å følge disse trinnene:
    1. Gå til enhetens app launcher, og trykk på Talk app .
    2. Hvis du allerede er logget på Google Talk, trykker du på Meny og deretter på Logg av.
    3. Launch Snakk igjen for å logge inn
  • Kontroller at enheten har minst 20 megabytes med plass tilgjengelig for installasjon. Avinstaller eventuelt eksisterende apper, eller flytt dem til SD-kortet.
    • Hvis du skal flytte apper til SD-kortet, går du til Meny > Apper > Administrer apper > velg en kvalifisert app > velg Flytt til SD-kort (hvis tilgjengelig – vær oppmerksom på at ikke alle apper kan flyttes til SD-kort).
  • Be om nedlastingen på nytt ved å bruke Google Play-appen på enheten din.

Lykkes etter forsøk disse trinnene, kontakt vår support team , og vi vil gjerne undersøke nærmere. "

Takk for tips, jeg skal se på det på et tidspunkt jeg har mer tålmodighet - og bedre dekning, for akkurat nå har jeg nesten ingenting på telefonen, men Netcom har visst issues i området i kveld.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips er da å finne jeanette eller gå og stalke noen på nærmeste skole :lol:

LOL, ja, jeg tenkte akkurat at jeg trenger et tenåringsavkom som skjønner alt sånn.

Inntil jeg innså at jeg er for ung til å tenke sånn. Jeg er 32, ikke 72.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, det er flere øyeblikk gjennom dagen hvor han henter noe. Favoritten er ullsokkene mine og kattelekene ;) Men jeg la ut en sparkefilm, da! Men eventyrstemme, jeg? :lol: Takk!

Vi diskuterer hver gang jeg får snapp av deg hva slags dialekt du egentlig prater? Fin er den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, ja, jeg tenkte akkurat at jeg trenger et tenåringsavkom som skjønner alt sånn.

Inntil jeg innså at jeg er for ung til å tenke sånn. Jeg er 32, ikke 72.

:lol:

Man trenger ikke å være gammel for å ikke henge med :aww:

Jeg vedder på at hybelboeren min trenger knapt et par år på seg før faren blir slått innenfor den tekniske verden :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men men..når jeg får en snap får jeg nesten ikke til å se den jo? Bare et like blunk så er den borte?

Også må du holde fingeren på skjermen helt til snappen forsvinner ;) jeg skjønte ikke det med en gang, så jeg syns snapchat var skikkelig teit :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...