mara Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Er ikke blant de ivrigste her inne, men lager en tråd til nye hunden vår likevel. Idag ble labbegutten vår, etter to ukers prøvetid! Han er snart 3 år gammel, veldig typisk labrador på godt og vondt. Dog litt understimulert og utrent, men utrolig vennlig, morsom, lærevillig, trygg og stødig. Gleder oss til å bli bedre kjent med han! 4 Siter
MissHeike Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Labbiser altså! Syns retrieverne sitt slående ansikt er noe av det beste på denne jord, og Labradoren med den kraftige snuten, ååh jeg dåner litt, jeg Så fin han er, sier heller ikke nei til flere bilder :Grin: Siter
mara Skrevet 7. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Skal få tatt noen fine bilder og skryte litt mer jeg Veldig koselig med HUND i hus, etter 7 år men whippets! Liker begge deler merker jeg. 1 Siter
mara Skrevet 16. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Junior har vært hos oss i seks uker, og det er her han hører hjemme! Kul type, nesten så jeg blir litt "hvorfor har ikke ALLE en labrador?" Nesten. 1 Siter
Gjest Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 nesten så jeg blir litt "hvorfor har ikke ALLE en labrador?" Nesten. i know! Siter
Poter Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Junior har vært hos oss i seks uker, og det er her han hører hjemme! Kul type, nesten så jeg blir litt "hvorfor har ikke ALLE en labrador?" Nesten. Jeg veeet! Har forresten trent redning med en fabelaktig hund fra Chas. Han var virkelig super! 1 Siter
Guest janson Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Skrevet 20. Januar 2014 Slenger meg med i gjengen her: mer bilder! Labradorer er herlige og selv fikk jeg vokse opp med halvbroren til farmoren til din. Siter
Gjest Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Skrevet 20. Januar 2014 Åh, flere bilder! For en nydelig gutt. Har gått endel tur sammen med ei tispe fra Chas, hun er helt herlig! Siter
mara Skrevet 12. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2014 Igår var han registrert på meg, og idag fikk jeg stamtavlen i posten - så endelig er han VÅR på ordentlig! For et fjes. Man må jo elske han? Begynt å trene lydighet også. Han digger det, heldigvis, for han vet ikke at jeg har konkurranseambisjoner:-D 3 Siter
mara Skrevet 15. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Dette kunne jo vært fint uten motlys..hvordan tar man egentlig fine bilder av sorte hunder? Haff. Siter
mara Skrevet 15. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Takk! Han er hvertfall søt, og har et vinnende vesen Aldri blitt så glad i en hund på så kort tid før tror jeg. 1 Siter
mara Skrevet 17. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Februar 2014 Prøver meg på en bildespam av gullet: Posere med whippet: Klatre i skråninger for å bli ennå sterkere: Chille: 2 Siter
mara Skrevet 25. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2014 Må.bade. I alt flytende... Også husker kanskje noen tråden min om at han maste i fellesdekk? (Eller egentlig ALLE bli-momenter). Blitt utrolig mye bedre nå! Junior 6 Siter
Gjest Skrevet 26. April 2014 Rapporter Skrevet 26. April 2014 Så herlig at du er så fornøyd med han! Nydelig! Siter
mushi Skrevet 27. April 2014 Rapporter Skrevet 27. April 2014 Kjempefin han er. Og så utrolig rart å ha en ordentlig hund! Siter
mara Skrevet 27. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2014 Så herlig at du er så fornøyd med han! Nydelig! Kunne ikke vært mer fornøyd med en omplassering tror jeg! Kjempefin han er. Og så utrolig rart å ha en ordentlig hund! Rart og fint! Vi har en hund, og en "annen" liksom.. Idag var vi heiagjeng på hans første LP-stevne. Håper vi er klare selv til debut i juni! 1 Siter
Recommended Posts