Gå til innhold
Hundesonen.no

Yasmine Dalido - en bepelset blomst...

Recommended Posts

Skrevet

:lol: :lol: Jeg tipper jeg vet hva svaret er.. Jeg er nemlig veldig vant med at "vanlige" folk ikke helt skjønne humoren min eller assosisasjonene mine :P

Jeg skjønte den jeg, men nå vet jeg ikke lenger om det egentlig var så positivt... :icon_redface::lol:

• Like 1
  • Svar 621
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, da var det liksom klart da - jeg blir tohundseier i starten av neste år om Mattilsynet ikke krøller det til med andre importregler igjen. Allerede i sommer så jeg denne annonsen og tenkte at s

Har vokst litt til...

Den kan snart fly!!!!

Posted Images

Skrevet

:lol: :lol: Jeg tipper jeg vet hva svaret er.. Jeg er nemlig veldig vant med at "vanlige" folk ikke helt skjønne humoren min eller assosisasjonene mine :P

Jeg synes assosiasjonen var knallbra, jeg, men siden jeg er svært lite bevandret i p-pillenes verden, så... er jeg unnskyldt? :D

Skrevet

"Pilla" enkelt og greit :P

:lol: En venninne av meg hadde ei ulvehundtispe som het Pilla - og da vi var I Portugal fikk vi høre at det betydde noe helt annet på portugisisk enn på norsk :lol: :lol:.

Skrevet

Pepilla (p-pilla, bare med annet trykk i uttalelsen)

Diane (også et p-pille merke)

Tøsa

Dåsa

Aquevitt/ vitti (livets vann fra løten)

:lol: :lol:

Skrevet

Ellers så er det jo moro om du skal rope høyr på begge Fri, Willy! (frivillig) eller Willy og Billie! (Villig og billig) :aww:

*Fniser høyt*

• Like 1
Skrevet

Bilder??

Jeg drømte om dere i natt. Dere blir med i NM og VINNER i sporten- finn narkoman på kortest tid på vidda. HURRA :GrinBlue:

Hahahahahahhaa :D. Jeg satser på at du har litt rett i drømmen da.... i alle fall at hun blir VINNER av ett eller annet *fnis*.

• Like 1
  • 2 weeks later...
Skrevet

Å herregud.. jeg elsker sånn oppdretter-nerder som tar seg bryderiet å finne frem en pytteliten nissehatt og så ta bildet av den lille håpefulle iført nisselue :wub:

Er så spent på hun der altså Siri! Så deilig med prosjekter man kan følge med på her!

• Like 4
Skrevet

Å herregud.. jeg elsker sånn oppdretter-nerder som tar seg bryderiet å finne frem en pytteliten nissehatt og så ta bildet av den lille håpefulle iført nisselue :wub:

Er så spent på hun der altså Siri! Så deilig med prosjekter man kan følge med på her!

Jeg også :). Også har hun tatt seg tid oppi all julefeiringen.... skjønt - det var lenge siden forrige bilder da *ler*.

Jeg er også veldig veldig spent, må jeg innrømme :).

1532096_685483084829448_1947568352_o.jpg

• Like 6
Skrevet

Jeg synes hun bør hete Fluffy - evt. Fløffi. Fluffy Flower, oh yes (ref. trådtittel). :lama: Veldig spennende med nytt framtidshåp! Lykke til med henne :)

:lol: Du - si det med sånn trøndersk l, da... Fløffy Flower liksom - med tjukk l... :lol:

Og takk - hun har store sko å fylle, den lille :)

Skrevet

Hun burde ha et skikkelig Vi Menn-pike navn. Natasha, Tatjana, Liana, Guro, ja, jeg vet ikke. Men seriøst, det hadde vært priceless med det kennelnavnet. :D

Eller Plumbo. :P

Excuse me?!?! :lol:

Har ingen gode navneforslag - men sniker i tråden :shifty::shifty:

Skrevet

Excuse me?!?! :lol:

Har ingen gode navneforslag - men sniker i tråden :shifty::shifty:

:lol: Men du skriver med i inni der da vøtt - det blir jo noe helt annet :D. :Reindear: