Meg Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 EI jeg kjenners hund hoster, og den var med oss på trening i helgen (før den begynte å hoste),,, så nå er det vel bare å vente? hm... satser på å gå klar, lov å være optimist? og om de begynner å hoste, håper jeg det er kortvarig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Frisk valp her også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Syns det er kennelhoste vært år på denne tiden jeg. Uavhengig av om folk har vært på utstilling eller ikke. Begge mine har hatt det en gang og da perioder utenfor konkurranse sesongen så smitten evt har kommet på gaten rett og slett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Ikke noe hoste her heller. Har hatt kennelhoste på Vida en gang, og da hadde hun ikke vært med inn på D4A en gang. Smitten kom i Kløftahallen, etter at noen hadde tatt den med seg dit. Akkurat nå går det lus der for å være på den sikre siden.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Bikkja er frisk. Verre med eieren ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Minstemann kastet opp nå :-/ Litt pessimistist eier her ja! Men det kan være pga tom mage, eller fordi jeg var uheldig og holdt på å drukne han i dusjen :-P krysser fingrene for det!! Ingen som hoster enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts