Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke nick har du hatt?


Raksha
 Share

Har du byttet nick?   

95 stemmer

  1. 1.

    • Ja, byttet en gang.
    • Ja, byttet to eller flere ganger.
    • Nei, er fremdeles den jeg alltid har vært.


Recommended Posts

Inspirert av "når meldte du deg inn"tråden så kom jeg til å tenke på noe jeg har tenkt tidligere. Folk bytter nick, og med min gullfiskhukommelse så går det sjelden mer enn en mnd eller to før jeg har glemte hvem som het hva når. Og føles som jeg er en av de få som fremdeles har mitt orginale nick her. :aww: Så da spør jeg: Hvem var du? Har du vært den samme hele tiden?

Hilsen nysgjerrigper

Legg gjerne til grunnen til at dere byttet, vet det er litt artige historier bak noen nickbytter. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg er kjedelig og har hatt sammenavn hele tida... men jeg bytta avatar noen ganger for en tid siden i protest mot alle som bytta nick og bilde stadig vekk .

Du har jo streng tatt byttet nick fra Bones til Boner og så Bones igjen da.

Du, Pan har sørget for den absolutt beste latteren jeg noen sinne har fått her inne på sonen. Jeg holdt bokstavelig talt på å tisse på meg. Ikke diss Pan, ass. Han er kongen på det punktet.

Ikke vært her så lenge, og har ikke hatt behov for å bytte nick. Tviler også på at jeg kommer til å gjøre det noengang :)

Edit: haha, nå kom jeg på at jeg faktisk hadde et annet nick heeeeelt i starten, før vi hentet Leo, det var da samboer og jeg skulle ha profilen sammen. Men så ble det til at det ble min profil og jeg byttet nick :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at jeg kommer til å bytte nick igjen. Føler ikke at jeg har funnet noe som er "meg" enda. :P

Kalte meg wesminster da jeg meldte meg inn. (Ikke spør, jeg var 11 år da jeg lagde epostadressen med samme navn og syns vel det så kult ut.) Skiftet til -Ingvild- og tok bort bindestrekene da Ia her inne byttet nick så Ingvild ble ledig. :)

I mitt hode er du fremdeles wesminster og har labradoravatar. :aww: Trodde en stund at du het westminster, men så oppdaget jeg at det manglet en t. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at jeg kommer til å bytte nick igjen. Føler ikke at jeg har funnet noe som er "meg" enda. :P

I mitt hode er du fremdeles wesminster og har labradoravatar. :aww: Trodde en stund at du het westminster, men så oppdaget jeg at det manglet en t. :P

Du har jo streng tatt byttet nick fra Bones til Boner og så Bones igjen da. :whistle:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg het Only Blondie da jeg meldte meg inn. En periode hadde jeg 2 kontoer og den andre tror jeg at jeg het Dobs Only Blondie på. En gang ble jeg også utsatt for ufrivillig bytte og het Tena Lady eller noe slikt fordi alle kalte meg for OB :lol: Så byttet jeg til MegaMarie. Jeg fikk valget om å bare hete Marie, men det gav jeg til Marie :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg het Only Blondie da jeg meldte meg inn. En periode hadde jeg 2 kontoer og den andre tror jeg at jeg het Dobs Only Blondie på. En gang ble jeg også utsatt for ufrivillig bytte og het Tena Lady eller noe slikt fordi alle kalte meg for OB :lol: Så byttet jeg til MegaMarie. Jeg fikk valget om å bare hete Marie, men det gav jeg til Marie :ahappy:

Jeg husker deg som OnlyBlondie :lol: !!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde først mitt fulle navn, men så fant jeg ut at jeg ville være litt mer anonym, så jeg byttet til brukernavnet mitt på fronter ( :lol: ) Kreativt. Ikke at det er SÅ vanskelig å finne ut av hvem jeg er nå heller, men man må hvertfall legge litt innsats i det.

Så byttet jeg for en stund siden til det jeg har nå som er det samme jeg bruker "overalt" der jeg vil opprettholde et lite snev av anonymitet. ANER ikke hvor jeg har det fra, liker ikke bier engang :P Egentlig skulle det vært liten forbokstav :getlost:

:teehe:

Red: Og nå innser jeg at jeg ikke i det hele tatt svarte på det du spurte om! Caraas var brukernavnet mitt fra fronter, som jeg het før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har byttet tre ganger, dvs. at jeg har hatt fire forskjellige nick i løpet av min tid på sonen. :aww:

Du har jo streng tatt byttet nick fra Bones til Boner og så Bones igjen da. :whistle:

HIHIHIHIHI var nettop det jeg skulle til å påpeke :whistle:

Hvordan bytter man nick? Fikk litt lyst til å hete noe litt mer personlig enn "Bikkje1". :P

PM meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det teller, men jeg laget bruker her med Facebook-kontoen, og hadde derfor i begynnelsen mitt fulle navn som nick. En mod (husker dessverre ikke lenger hvem) var snill nok til å sende meg en PM og spørre om jeg ville skifte navn, så da skiftet jeg til Tabris. Har ikke hatt andre nick etter det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bytta en gang. Var nemlig på sonen en periode noen år tilbake. Men glemte innloggings-adresse, brukernavn og passord, så laga ny….med første brukernavnet jeg kom på. Men nå fikk jeg litt lyst til å skifte til noe mer MEG ja :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...