Gå til innhold
Hundesonen.no

Hurtta Friluftsoverall - HELT NY!

Mari
 Share

Recommended Posts

Selger en Hurtta Friluftsoverall i størrelse 253 grunnet en mega brainfart ved innkjøp. Den er helt ubrukt og kommer i innpakningen sin. I følge Hurtta passer den Bostonterrier, Norfolkterrier, Norwichterrier, Skotsk terrier, etc, iallfall ikke en 14 kilos mini bull. :lol:

10510909204_1daab82379.jpg

Ønsker 300,- pluss porto for den. Evt høystbydende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun er en frysehund og du vil ha en dress til hun kan jeg anbefale Wats on! som du finner på Facebook :)

Neida, hun har så det holder. :) Denne feilkjøpte jeg for en stund siden, har bare ikke surret meg til å fått lagt den ut før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dammit. Det er bare så surt om den blir liggende uten å bli brukt. Jaja, får bare fortsette å bumpe innimellom. :)

I følge hund som hobby sine sider passer den til silky terrier og lignende, så tror den blir for liten til Blaze, hvis ikke skulle jeg gjerne hatt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... For stor/liten til en fem kilos hund tror du? Har ikke peiling på størrelsene der, vet bare at jeg aldri kan få nok av klær til vofsene :lol:
Må selvfølgelig diskutere med samboer også da, om den skulle være passende. Er ikke sånn at vi er i manko på klær til hundene liksom :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... For stor/liten til en fem kilos hund tror du? Har ikke peiling på størrelsene der, vet bare at jeg aldri kan få nok av klær til vofsene :lol:

Må selvfølgelig diskutere med samboer også da, om den skulle være passende. Er ikke sånn at vi er i manko på klær til hundene liksom :icon_redface:

Jeg har ikke peiling dessverre. Jeg er ikke flink til å se an slikt. Men produsenten sier boston, norfolk og norwich. Hjelper det deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Spørs! Jeg kan sjekke hvilken størrelse Bamse har på sin. Han har en omtrent lik fra Hurtta, bare i rødt og svart. Hvis det er samme størrelse, så passer den hvertfall til han, og da er jeg interessert ja. Han kan jo godt ha to han kan bytte på liksom :D

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
    • Er det noen som har kompetanse når det gjelder forvask av spisebestikk og servise før man setter det inn i maskin med kort vaskesyklus (steamer). Skal man vaske med håndoppvaskmiddel først, eller bare bruke rent vann? Finner ingen spesifikk beskrivelse hos mattilsynet. Har bare hørt at det kan ødelegge maskinen. Hvis noen har en link å vise til, helst fra produsent (Miele, Hobart el.lign.) hadde det vært fint.  
    • Huken multisele eller Troll nomesele. 
    • Avstand? Om hun kjefter, ta henne bort fra ham. Eller ham bort fra henne.  Dette er en prosess som tar mye tid, så jeg tenker at det kan være hun har større behov for rom og avstand en god stund til. Å ta igjen et par år med sosialisering som skulle skjedd fra valpestadiet vil ta lang tid og mye tålmodighet tror jeg.
    • Nå har frøken Lilje, usikker omplasseringshund, bodd hos meg i 3,5 mnd. Hun begynner å bli ganske husvarm og trygg på meg, men andre hunder og fremmede mennesker som tar kontakt er skumle, så de prøver hun å skremme bort. Det er greit nok, jeg skjønner at det har vært hennes eneste forsvar så langt i livet. Men så har vi en veldig grei og trivelig nabohund som vi har gått litt turer med, og han kjefter hun voldsomt på. I begynnelsen var det helt sikkert usikkerhet, hun ville gjerne følge etter og være nær han på tur, men så snart han snudde seg og så på henne ble det skummelt = bjeffing. Men nå synes jeg nesten det bikker over i bølling fra hennes side, for nå kjefter hun på han nesten uansett hva han gjør. Han er verdens snilleste og lar henne være helt i fred, så det er absolutt ikke noen grunn til at hun skal holde på sånn. Og ikke minst er det fryktelig urettferdig at han skal få så mye kjeft for ingenting. Hva gjør man? Hun er helt klart fryktelig dårlig sosialisert og har godt av å være sammen med snille hunder, men denne oppførselen synes jeg er uakseptabel.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...