Gå til innhold
Hundesonen.no

Hurtta Friluftsoverall - HELT NY!


Mari
 Share

Recommended Posts

Selger en Hurtta Friluftsoverall i størrelse 253 grunnet en mega brainfart ved innkjøp. Den er helt ubrukt og kommer i innpakningen sin. I følge Hurtta passer den Bostonterrier, Norfolkterrier, Norwichterrier, Skotsk terrier, etc, iallfall ikke en 14 kilos mini bull. :lol:

10510909204_1daab82379.jpg

Ønsker 300,- pluss porto for den. Evt høystbydende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun er en frysehund og du vil ha en dress til hun kan jeg anbefale Wats on! som du finner på Facebook :)

Neida, hun har så det holder. :) Denne feilkjøpte jeg for en stund siden, har bare ikke surret meg til å fått lagt den ut før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dammit. Det er bare så surt om den blir liggende uten å bli brukt. Jaja, får bare fortsette å bumpe innimellom. :)

I følge hund som hobby sine sider passer den til silky terrier og lignende, så tror den blir for liten til Blaze, hvis ikke skulle jeg gjerne hatt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... For stor/liten til en fem kilos hund tror du? Har ikke peiling på størrelsene der, vet bare at jeg aldri kan få nok av klær til vofsene :lol:
Må selvfølgelig diskutere med samboer også da, om den skulle være passende. Er ikke sånn at vi er i manko på klær til hundene liksom :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... For stor/liten til en fem kilos hund tror du? Har ikke peiling på størrelsene der, vet bare at jeg aldri kan få nok av klær til vofsene :lol:

Må selvfølgelig diskutere med samboer også da, om den skulle være passende. Er ikke sånn at vi er i manko på klær til hundene liksom :icon_redface:

Jeg har ikke peiling dessverre. Jeg er ikke flink til å se an slikt. Men produsenten sier boston, norfolk og norwich. Hjelper det deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Spørs! Jeg kan sjekke hvilken størrelse Bamse har på sin. Han har en omtrent lik fra Hurtta, bare i rødt og svart. Hvis det er samme størrelse, så passer den hvertfall til han, og da er jeg interessert ja. Han kan jo godt ha to han kan bytte på liksom :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...