Cavalierflat Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2013 Åå, det øverste bildet der hun står skikkelig bustevalp! Siter
Pim Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2013 Oii! Stor jente, jo! Scala veide 7 kg da hun var 12 uker gammel Men hun var vel kanskje egentlig ganske liten. Skikkelig nydelig er Prima i alle fall, og man ser tydelig på bildene at det der er en samla, blid og trygg valp! Og det med selvkontroll når de sover...jeg har ikke det jeg Jeg har en golden retriever som ruller seg rundt og sukker i halvsøvne når jeg koser på henne Siter
Sofie & Aska Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2013 Guuuud så fin! Goldenvalper altså, det er noe med dem! Siter
Siri Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2013 Vi har lekt med en irsk setter valp på 10 uker, det var gøy PS: Hun veier nå 7kg :wub: Åååå, så herlig liten dame . Fiiineste Prima . Og tusen tusen tusen takk for en kjempeSØT og god overraskelse i dag . Hadde ikke gjettet det overhodet!!! Men så moro, da... også bare for et lite navn da gitt . 1 Siter
Emilie Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2013 Deilige bilder! Gratulerer så mye med det lille nurket, Debbie. Håper og tror dere vil kose dere masse sammen 1 Siter
Debbie Skrevet 27. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2013 Oii! Stor jente, jo! Scala veide 7 kg da hun var 12 uker gammel Men hun var vel kanskje egentlig ganske liten. Skikkelig nydelig er Prima i alle fall, og man ser tydelig på bildene at det der er en samla, blid og trygg valp! Og det med selvkontroll når de sover...jeg har ikke det jeg Jeg har en golden retriever som ruller seg rundt og sukker i halvsøvne når jeg koser på henne Her er redselen for mer valpebiting og raptus meg fra det Åååå, så herlig liten dame . Fiiineste Prima . Og tusen tusen tusen takk for en kjempeSØT og god overraskelse i dag . Hadde ikke gjettet det overhodet!! Men så moro, da... også bare for et lite navn da gitt . Det var velfortjent. Jeg er så fornøyd med navnet Siter
Siri Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2013 Det var velfortjent. Jeg er så fornøyd med navnet Det gleder meg . Endelig kunne jeg også bidra i en sånn navnetråd . Siter
Shlush Skrevet 28. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2013 nydelig :-D gleder meg til å følge dere! Siter
Debbie Skrevet 18. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2013 Hjelp jeg har jo glemt å oppdatere. I dag er Prima 3 mnd, og hun er bare en herlig liten valp Hun veier nå 10 kg, og er ca 42 cm høy. Hun er en frisk og fin valp, trygg, blid og god. Valpebitingen er blitt bedre, og vi fungere bedre sammen. Skjønner hverandre bedre. Hun er ferdig vaksinert, forsikret( prisen gikk opp gitt når en fikk golden), og det eneste dyrlegen bemerket, var de hengende øyene. Jeg håper de tørker opp når skallen vokser- noen som har erfaring med det? Vi har ikke trent så mye, men sitt og ligg er inne. Håndtarget er inne, musematten begynner hun å fatte. Vi trener mye rotrening( har fått litt angst av historier om gærne golden) Det er mye lyd under lek med denne tuppa, så jeg går inn og avbryter litt på det. Og hun høres ut som en grevling når hun tøffer seg Hun er en enkel valp, utrolig enkel med alenetrening, har til nå ikke vært redd for noe.Dog reagerte hun på lydcd(lyder med torden,fyrverkeri o.l) Så her får jeg ta en innsats, men er ikke veldig bekymret. Hun virker veldig trygg og god. Så nå skal vi kose oss videre på bursdagen vår 4 Siter
SiriEveline Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Herlige Prima! Vokser som bare rakkern hun også! 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Fine Prima! Min Flat har også sånne hengende øyne og det virker som om de kommer til å være sånn for alltid. Men det er jo ikke umulig at Prima sine kan gå inn Siter
Debbie Skrevet 28. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. November 2013 Fine Lotus og Prima 2 Siter
SandraNH Skrevet 28. November 2013 Rapporter Skrevet 28. November 2013 Har noen i slekten hennes hengende øyne? Jeg kjenner til flere Flat Coated Retrievere som har slike øyne, og de har ikke gått tilbake. I allefall på flat'en til broren min, så kan det til tider se veldig ekkelt ut for de som ikke er vant med det - for det røde under øynet vises godt når hunden er helsvart Såvidt jeg vet så er det ganske mange flat'er som har sånn.. Men om det gjelder golden også - det vet jeg ikke.. Håper i allefall at det order seg for Prima Siter
Debbie Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2013 Nei så vidt jeg vet er det ingen i slekten som har det. Vi håper det gror seg til Siter
SandraNH Skrevet 29. November 2013 Rapporter Skrevet 29. November 2013 Legg gjerne ut flere bilder Siter
Poter Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Skrevet 5. Desember 2013 Angående hengende øyner så har Eine det også. Han vokste seg litt inn i dem, men har fortsatt hengende øyelokk. Han plages ikke noe av det, så vi lar det bare være. 1 Siter
MegaMarie Skrevet 5. Desember 2013 Rapporter Skrevet 5. Desember 2013 Så søt Jeg tror hun blir en pen dame jeg Siter
Debbie Skrevet 7. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Her endelig kom stamtavlen, ting tar litt tid :Pissed: Hun vokser utav det meste av utstyr jeg har, her med en trang regndress- hun er ikke fornøyd Ang hengeøyne så tar jeg det med ro, men jeg synes hun har dager hvor det synes mye bedre enn andre Men hun vokser og trives :Grin: og er virkelig en PRIMA valp :Grin: :Grin: 2 Siter
SandraNH Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Hengeøyne eller ikke, nydelig er hun uansett <3 Siter
Shlush Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Du får vurdere å stramme dem opp om de plager henne ;-) Rottweileren hjemme har hengende øyelokk og de er grobunn for mye betennelse. Men først må hun jo vokse ferdig hodet hun er aldeles nydelig Gleder meg til å følge henne fremover!! flere bilder? Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Pen frøken! Hun har et herlig ansikt Nei så vidt jeg vet er det ingen i slekten som har det. Vi håper det gror seg til Jeg har inntrykk av at det varierer veldig om de forblir hengende eller strammes opp når hunden vokser til. Bernern til foreldrene mine hadde veldig hengende øyne da hun var valp og unghund. Det førte til en del øyebetennelser og rusk og rask havna oppi der. På henne stramma det seg heldigvis helt opp og nå er de helt tettliggende og hun har ikke problemer med øyebetennelser lenger Siter
Debbie Skrevet 12. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Fineste Prima har bikket 16 uker, og er stor jente. Vekten er nå 12 kg, og lengden 45. Der røyk de dekkena jeg kjøpte for to uker siden.. 13 Siter
Recommended Posts