ToneS Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Kjempefine! Vet ikke om jeg tørr legge ut de bildene jeg tok.... Jooo, legg ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Jeg tar skrytet her jeg, den andre tråden er så lang og litt mer bortgjemt. Tusen takk for en fantastisk dag! Har vært med på alle tre sonenmesterskap som har blitt arrangert, og det er alltid stas men i år var det litt ekstra altså. Alt var jo under kontroll og tiden (som jeg bekymret meg litt for) gikk jo så det suste. Ikke noe stress, deilig stemning - og "vi tar det når det passer." Ekstra fellesdekk når eieren endelig skjønte at hun kunne få ta det på nytt - "ikke noe problem vi har god tid vi." Så deilig! Og for noen utrolig flotte sløyfer, og premier! Den førstehjelpspakken var jo foreksempel helt genial! Blir nok ingen hat og farveltråd til Margrete, men heller tusen takk for god stemning i ringen og kjempemange gode tips! SFX: Jeg lærte mer om utstilling av å se på igår, enn jeg har gjort av de utstillingene jeg har stilt på selv hittil. Det var kjempegøy at du forklarte så mye, og jeg angret bittert på at jeg ikke hadde meldt på egne hunder. Johanne hadde det så gøy at vi ble mye lengre enn tenkt også. Stor takk til alle som hjalp til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 For noen fantastiske bilder - utrolig stemningsfulle for en herlig gjeng med folk og hunder Skulle ønske jeg bodde nærmere - da hadde jeg garantert kommet og sett på dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Kjempefine bilder, du er så flink Pippin! Utrolig flotte hunder vi har altså (Tenkte jeg skulle si at om noen tok bilde av Johanne er det ok å legge ut. ) Så flott! Har jo tatt noen, vet dog ikke hvor bra de ble, men det finner jeg ut av i kveld Kjempefine! Vet ikke om jeg tørr legge ut de bildene jeg tok.... Joda! Grønne bilder er kult det Neida, fra spøk til alvor tror jeg alle vil se bilder uansett! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Så mange flotte bilder og filmen fra Jeanette skikkelig artig å se Vi koste oss masse og er garantert med neste år også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Så mange flotte bilder, gleder meg til å se flere, er alltid kjekt å komme hjem og se hva en gikk glipp av mens en var der og skravlet seg bort RekruttDet er når jeg ser bilder som dette at jeg forstår hvorfor folk stusser på at jeg kaller mine for "lille venn" og sånn... For de er aldri så store når vi er alene LP 1?Præhæh, jeg ser jeg valgte prime position for å være linselus! Gladberner!Åh, dette bildet ble jeg så glad i! Er det lov til å låne bilder? SFX: Jeg lærte mer om utstilling av å se på igår, enn jeg har gjort av de utstillingene jeg har stilt på selv hittil. Det var kjempegøy at du forklarte så mye, og jeg angret bittert på at jeg ikke hadde meldt på egne hunder. Jeg er ganske sikker på at det er det fineste komplimentet jeg har fått på mange år! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Jeg tør ikke å være med fordi jeg er en redd pyse. Men har lyst da.. Morro å se på bildene og filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 SFX: Jeg lærte mer om utstilling av å se på igår, enn jeg har gjort av de utstillingene jeg har stilt på selv hittil. Det var kjempegøy at du forklarte så mye, og jeg angret bittert på at jeg ikke hadde meldt på egne hunder. Helt enig! Og SFX var spot on på mine hunder sine fordeler og svakheter, og det er det ikke alle dommere som ser! Og Margrete, som nå har gitt meg motivasjonen til å begynne å konkurrere med Tia igjen :-) 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Takk for en finfin dag! Takk til Margrete for avslappet og god stemning i LP-ringen. Vi liker litt alternative øvelser! Og jeg sier meg enig med Marie - SFX, det var kjempeinteressant og lærerikt med deg som dommer. Lærte mye av at du høyt forklarte hva og hvorfor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Helt enig! Og SFX var spot on på mine hunder sine fordeler og svakheter, og det er det ikke alle dommere som ser! Kult! Takk for en finfin dag! Takk til Margrete for avslappet og god stemning i LP-ringen. Vi liker litt alternative øvelser! Og jeg sier meg enig med Marie - SFX, det var kjempeinteressant og lærerikt med deg som dommer. Lærte mye av at du høyt forklarte hva og hvorfor. Det føles alltid mer brutalt å ha åpen bedømmelse foran alle som er der, enn å bare skrive det på en kritikk som ingen andre behøver å lese. Men jeg synes personlig det er interessert å høre dommers begrunnelser og logikk bak sine avgjørelser, og det er jo en eller annen feil eller mangel som gjør at en hund ikke går videre. Alle hunder har feil og fortrinn, så er spørsmålet hva som skal vektes mest og prioriteres. Så det er veldig hyggelig å høre at folk både koste seg og lærte noe, det tar jeg med meg, for jeg storkoste meg i ringen i går 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 (endret) Johanne hadde det så gøy at vi ble mye lengre enn tenkt også. Åh du skulle sett blikket hennes når jeg flyttet ruta til rett foran der dere satt Den hadde hun veldig lyst til å leke med. Hun var jo helt fantastisk, sa det til Ida i bilen, dere var der i mange timer og hørte jo aldri ett knyst fra henne. Fine lille Johanne! Og Margrete, som nå har gitt meg motivasjonen til å begynne å konkurrere med Tia igjen :-) Oi det hyggelig! Dere to er jo en fantastisk ekvipasje og du har en så fin attitude i ringen. Du ga blanke f i meg og det var bra Edit: Takk for en finfin dag! Takk til Margrete for avslappet og god stemning i LP-ringen. Vi liker litt alternative øvelser! Og jeg sier meg enig med Marie - SFX, det var kjempeinteressant og lærerikt med deg som dommer. Lærte mye av at du høyt forklarte hva og hvorfor. HÆ?? Skjønner ikke hva du mener!! Det var din feil, jeg forventet jo konsert og ble helt perpleks av manglende underholdning. Slikt blir det rot av! Endret 21. Oktober 2013 av Margrete 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Ååååh Det ser kjempekoselig ut! Må få sjangsen til å bli med på noe sånt en gang! Om så bare som tilskuer/medhjelper. ^^ (heste)Stevner er noe av det koseligste jeg vet om å være med på og da må man jo bare like sonenstevner tenker jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Bare vent, neste år skal jeg og Nora delta i rekrutt! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Bare vent, neste år skal jeg og Nora delta i rekrutt! Kult! Jeg og Pim også kanskje? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Åh, her burde vi vært! Kjenner jeg blir sånn ekstra glad i dere alle av å se på disse bildene, altså! For en gjeng! (Og så morsomt å se Alexander så kort og fin på året! ) Veldig fin på håret! Jeg er ganske sikker på at det er det fineste komplimentet jeg har fått på mange år! Helt enig med Marie, det var både morsomt og lærerikt! Takk for en finfin dag! Takk til Margrete for avslappet og god stemning i LP-ringen. Vi liker litt alternative øvelser! Og jeg sier meg enig med Marie - SFX, det var kjempeinteressant og lærerikt med deg som dommer. Lærte mye av at du høyt forklarte hva og hvorfor. Absolutt. Og veldig enig med deg og, det var en god opplevelse å gå i LP-ringen! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Åh du skulle sett blikket hennes når jeg flyttet ruta til rett foran der dere satt Den hadde hun veldig lyst til å leke med. Hun var jo helt fantastisk, sa det til Ida i bilen, dere var der i mange timer og hørte jo aldri ett knyst fra henne. Fine lille Johanne! Tusen takk! Hun var helt fantastisk igår ja. Det gikk mye bedre enn vi trodde på forhånd. Hun er jo en sonenbaby Hun fikk krabbe rundt og leke, se på ting og hilse på folk, og var superhappy. Men hun ville helst inn i ringen hele tiden da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Om et par år kan vi arrangere barn & hund under sonenmesterskapet 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Neste år må jeg nok bli med! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 For noen fantastisk flotte bilder - du har jo virkelig fanget stemningen her altså . Ser virkelig ut som om alle koste seg og hadde det helt toppers . Herlig.... Kjenner det rykker i både utstillings- og lp-lystene når jeg ser sånt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 At jeg ikke var der! Nydelige bilder. .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Da kommer bildene mine, endelig! Vår flotte skriver ida BC'en Keo Pippa! Terven Grim Greyster Ella-mor! Saeta i FVF Enkeltdekk Ella Saeta igjen Kida Rulle Pippa Klima varmer opp X'en Sulten Geo? X'en klar for innkalling Klima i dekk Papillonen...? Benedicte viser at basenjier kan, ihvertfall på utsiden av ringen Sansa *dele opp* 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Åååh, Pippa er mongoest. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Fixit Mikke Litt mer Fixit AH Pippa på vei hjem Skjønne Johanne Skinny Ellie Tia Ellie Tia 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts