Nirm Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Tank er vel hittil kronet det største rævhulet. 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Flott initiativ til tråd, jeg har selv lurt mye på dette etter at jeg hadde Marvel og traff en del boerboeler med EKSTREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMT stort rumpehull. O.M.G. Ser jo ut som festet på halen har revna, jo! Jeg skjønner forøvrig ikke at dere med pelshunder skryter sånn av det. Greit, vi med hunder med praktisk pels og oppoverhale ser kanskje rett i brunøyet på dem (Sirkus Samurai har forøvrig begge ergonomisk str på rompehullene sine. Jeg er tilogm tilbøyelig til å hevde at Imouto sitt er litt søtt ), men det havner ALDRI bæsj eller tiss i pelsen. Hah! 4 Siter
tulip Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Og jeg gjentar; blikkfang som ei diskokule. D i s c o k u l e. Man har ikke et valg. Du kanskje, men du teller ikke. Jeg tror om du spør samtlige som har gått tur med Putle hvorvidt de ha sett hennes svært uheldig proposjonerte anus, så vil du få et rungende JA . Jeg liker forsatt ikke pels da. It's a problem. Diskokule eller ei, du må fortsatt velge å se ned først Nei, jeg har ikke sett at Putle har et gedigent høl baki der for jeg går faktisk ikke å kikker ned i rævva på bikkjer jeg. Kanskje fordi jeg er mer opptatt av hva som er foran bikkja, ikke hva som er foran meg? Akkurat som når man kjører bil, man ser framover for å analysere hele trafikkbildet, ikke rett framfor panseret for å se på veien Siter
tulip Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 tulip, din weirdo! Normalt sett ja, men i dette tilfellet er det dere som er weirde, ass! 2 Siter
Djervekvinnen Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Ute krymper ballene til Nitro til søte små, så plages ikke så mye med den biten. Han holder også halen naturlig ned, så ikke ofte jeg ser inn i det området. Veldig sjeldent faktisk. Siter
MaritaS Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Jeg går og ser på hundene mine hele tiden når vi går tur, fordi de er så inn i hampen vakre. Selv bakfra! Kuma sitt vises bedre enn Tanuki sitt. Det har nok noe med kontraster og sånn å gjøre: Nå synes jeg ikke Kumerten har styggstort kokkhull, men det virker større enn på andre shibaer jeg har møtt.. men synes også det virker lysere, de andre har liksom hatt svarte hull. 1 Siter
Kartoffel97 Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 What, hva er dette for noe 5 Siter
MegaMarie Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Hahahahaha, jeg bare elsker sonen Selv har jeg en av hver. En med langt hår som kan skjule, men igjen som Sandra sier, bæsj og tiss i pelsen. En korthåret som viser sitt, men ingen bæsj og tiss i pelsen. hennes er heldigvis ikke noe stort og det plager meg ikke 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Min hund, som har pels og hale som stort sett henger i en sabel og derfor burde ha dekket over kroppsåpninger, er rååååsa rundt hele rævhølet, og det syns enten jeg vil det eller ikke. Liten svisj med halen, og man bare ser det.. Løpetid derimot, det legger vi ikke merke til så sant vi ikke studerer glufsa - og det gjør vi ikke på allergihunder som ikke skal gå i avl Det var rein skjær flaks at jeg fikk med meg at hun har løpetid, egentlig (og jeg visste til og med at hun skulle løpe omtrent nå-ish). Puddærn, som blir barbert i den enden (også ) og stående hale, har et lite nusselig hull vi ikke ser noe til så sant hun ikke må bæsje. Glufsa er så å si usynlig den også, selv under løpetid, men den er det jo litt hår på Siter
bernertryne Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 (endret) Jesus..! Driter den boerboelen vannmeloner!? Og jeg som har gått og irritert meg over denne (kortklipt pga nedfallsfrukt) Endret 6. Mai 2016 av Marie Fjernet bilde 2 Siter
Synnikken Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Jeg ler så jeg griner!! Men jentene mine har søte små sorte rosinrumpehull, mens gutta har seriøst svære druerasshøl.. NO kidding! Boris sitt lyser liksom opp med den rosabrune fargen medalt det sorte rundt.... Siter
SandyEyeCandy Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Nå synes jeg ikke Kumerten har styggstort kokkhull, men det virker større enn på andre shibaer jeg har møtt.. men synes også det virker lysere, de andre har liksom hatt svarte hull. Men Kuma er lysere pigmentert enn mange andre, så det er ikke så rart at han er litt rosaere der bak også. Komatsu til Lise har forøvrig kjempestort rompehull som er skikkelig ladypink... 1 Siter
lucy Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Haha, sonen ass.. Pelshund 4ever ♡ 1 Siter
Nirm Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Tru om variasjonen er like stor hos mennesker? Siter
Gjest Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Tru om variasjonen er like stor hos mennesker? Nirm har herved avslørt seg som en "porno-avholdsmann"..... Siter
Mardina Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Bare på sonen får man sånne lange diskusjoner om rompehull og tissefanter..... Sonen 1 Siter
ipadda Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 I kid you not - det er arvelig Vi har hatt fine rævhål på alle våre helt til vi inkluderte ene hannen her, alle hans avkom har avskyelig store rævhål.... 4 Siter
Pringlen Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Pelshund 4ever ♡ (tilfeldig "pelshundersåmyebedrequote" ) Jo da, om man foretrekker danglebær og diarrè-innsausete pelstafser, stinkende mopper av ekle hår både her og der, ja så for all del.... Hver sin lyst 1 Siter
maysofie Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Men atte, hvorfor går dere å ser i rævva på bikkjene? De fleste av dere må jo faktisk bevisst se ned for å få det til.. Og Mari, jeg skulle ønske jeg hadde et bilde av GrandeBalder sitt dingeldangel, han ble kalt for langballe på varmere dager, han... GrandeBaller? Denne tråden altså! Vondt i magemusklene! Forøvrig så kan jeg meddele at begge mine har godkjente rasshøl, bortsett fra at Bonnie er glufsekjerring til de grader at hun ofte blir spurt om hun er hannhund. Hjelper ikke akkurat på at hun gjerne rir på andre tisper Siter
lucy Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 (tilfeldig "pelshundersåmyebedrequote" ) Jo da, om man foretrekker danglebær og diarrè-innsausete pelstafser, stinkende mopper av ekle hår både her og der, ja så for all del.... Hver sin lyst Har ikke himle-med-øynene-smiley tilgjengelig så gjør det old school; *himler med øynene*. Nei, jeg sier ikke at pelshunder er BEDRE enn korthårshunder. JEG personlig foretrekker pelshunder av flere årsaker, og denne humoristiske tråden satte tilfeldigvis lys på en "rar" fordel med pelshund; man slipper å se på rumpehull, glufser, peniser og baller i tide og utide. Så får du lage tråd om hvor ekle, stinkende og avføringsinngrodde alle pelshunder er, og ta den sure tonen din med der. Siter
Elisabeth00 Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2013 For en tråd Edit: Prøvde å komme med et bildebidrag, men det forsvant, så postet på nytt. Tenkte ikke på at jeg kunne redigere her før etterpå.. Siter
Guest Michellus Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2013 Heller et synlig ****** enn bæsj i pelsen sier nå jeg Er på det punktet der jeg barberer bikkja i ræva for å ikke måtte dusje han etter hvert bæsjebesøk Og der kom jeg på at det er på tide med en ny runde med barbermaskinen.. Sist vi var på utstilling var jeg faktisk redd for at dommeren skulle få bæsj på henda når han skulle ta på ballene til Angus. Stakkars gutten hadde dreti rett før vi skulle inn i ringen, og husker jeg rett var ikke bæsjen superfast den dagen heller Heldigvis gikk det bra OT Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.