tm100021 Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 (Den blå) Lyse rosa og lilla. Siter
Elisabeth00 Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Fjellräven Vidda Pro W (Fikk av kjæresten ). Supergod bukse, er så fornøyd Fjellräven Skare Jacket W Ikke fått denne enda, veldig spent på om den passer. Leste at den var liten i størrelsen, men gamblet på en M, da L så alt for stor ut i følge målene... 1 Siter
SiriEveline Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Kjenner at Lill må lære meg å shoppe, der var det mye jeg likte! 1 Siter
Annik Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Hold dere fast! Sofabord Rullgardin * 3 stk Tørkeballer Termodyne+pute * 2 stk Metervarestoff 5 m * 2 pk Rundt flossteppe * 2 stk Gigantiske håndklær * 5 stk Flossteppe med lav floss Nøkkelskap Bestikksett Toalettbørste Sengesett * 2 stk Kandelaber Laken * 3 stk Plaster * 2 pk (fant så utrolig kule på jysk ) Såpekopp Tannbørstekopp Lakenstrammere Tv-benk Middagstallerken * 12 stk Frokosttallerken * 12 stk Skåler * 12 stk 5.1 hjemmekinoanlegg Div smykker * 10 stk Klokker * 2 stk Klokkebokser * 2 stk Tannkremtubepresser(bare fordi den var formet som pandaansikt) Flaskeåpner(for glassflaske) som ser ut som en nøkkel * 2 stk 4 pk med penner Sånn. Det var min liste fra i går og i dag 2 Siter
Elisabeth00 Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Sånn. Det var min liste fra i går og i dag Imponert!! Siter
Monica123 Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 (Den blå) Lyse rosa og lilla. Hva er det øverste bildet? Og hvor har du kjøpt alt det andre stæsjet? Siter
Annik Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Imponert! Jeg måtte bla igjennom kvitteringer for å huske alt. Og jeg har en følelse av at jeg har rotet bort en kvittering og at den listen skulle hatt noen ting til på seg Siter
Ozzy Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Blei en tur til byen og fikk med meg litt hjem. Et sett undertøy, en hårbøyle, en t-skjorte og en hvit singlet. Og fant endelig en vinterjakke! Liker den faktisk godt, det pleier jeg ikke når det kommer til jakker! Sitter fint på meg så jeg ikke blir helt firkanta også er den ganske varm. Er ikke så lett for meg å finne jakke alltid da jeg har mange krav 1 Siter
Malamuten Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Mer te De hadde endelig fått inn på lager igjen favoritt teen min og den skulle jeg også gi i et par gaver så da ble det 4 stk av denne En til meg, to blir julegave og en tenkte jeg og stikke oppom en venninde som er syk for tiden med så vi kan kose oss med en kopp sammen også kan hun få resten så hun har litt og kose seg med Nå kan vinteren bare komme snart, jeg har masse og varme meg på Da er det bare en smak til jeg gjerne skulle ha hatt, håper de får den inn på lager snart. Gjør jo ingenting og bestille flere runder når det er billig frakt og man allikevell må holde seg under 200 kr for og slippe toll. 2 Siter
Guest lijenta Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Hvor har du fååt tak i den? Siter
ToneS Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Noe sikkelig interessant! 4 pappesker og 3 IKEA blåposer. Er i pakkemodus for tiden! 2 Siter
HeleneFS Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 "Statement" genser fra Gina Tricot Skjørt fra Gina Tricot som jeg egentlig ikke var så fornøyd med allikevel. Stoffet var så tynt at man ser alt igjennom (feks når jeg skal ha topp nedi blir det helt rart) Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Her var det mye kvinnfolkstasj.. Siter
Gjest Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Her var det mye kvinnfolkstasj.. Det var det... Siter
Kaja Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Hvor og pris? Vil ha! Ny jaktcaps: Me <3 Harkila. Men jeg kjøper ikke en så dyr caps bare fordi det står det merket på For å syns ;P 1 Siter
Synnikken Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2013 Hvor og pris? Vil ha! Me <3 Harkila. Men jeg kjøper ikke en så dyr caps bare fordi det står det merket på For å syns ;P Zalando, 499! tre forskjellige farger Siter
Krilo Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Siste kjøpet mitt var på flyplassen hjem fra Island. - Lundefugl bamse (riktig nok til Leo..) - Victoria Seecret sminkepong med bodywash, bodylotion og mist i. - Kroppspeeling og algemask fra Blue Lagoon 1 Siter
Aya Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Hvor og pris? Vil ha! Me <3 Harkila. Men jeg kjøper ikke en så dyr caps bare fordi det står det merket på For å syns ;P helt enig i begge deler! Men jeg kjøpte denne på en messe til bare en tredjedel av prisen det var den verdt, for den er så tykk at den holder toppen av hodet både varmt og synlig:p Siter
Kaja Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 helt enig i begge deler! Men jeg kjøpte denne på en messe til bare en tredjedel av prisen det var den verdt, for den er så tykk at den holder toppen av hodet både varmt og synlig:p Å Lucky bastard!jeg har en dødsgod cabelas caps, men den er ikke oransje, bare naturcamo:p Siter
Gjest Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2013 Hvor har du fååt tak i den? http://www.getinspired.no/treningsdagbok-6218.html Siter
Recommended Posts