Gå til innhold
Hundesonen.no

Halloween kostyme!


Guest Elisabethk
 Share

Recommended Posts

Guest Elisabethk

Heisann! Dette er min første post her inne, så jeg er ikke helt sikker på hvordan dette fungerer.

Men jeg lurer på om noen av dere der ute veit om noen steder jeg kan skaffe et Halloween kostyme til hunden min? Jeg har funnet en del sider, men de fleste av dem er svenske. Så jeg lurte på om dere veit om en eller flere norske slike nettsteder? Det gjør heller ingenting om de er svenske heller, men helst norske.

Om noen lurer, så har jeg en Labrador.

Tusen takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit!

Nå skal jeg være litt kjedelig og si at jeg ville vært forsiktig med hva slags kostyme jeg ville hatt på hunden min. Et fargerikt halsbånd eller et spesielt dekken kan jo være kult, men noe spesielt mer enn det som må kles på tror jeg de fleste hunder ikke er særlig begeistret for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Elisabethk

Hei og velkommen hit!

Nå skal jeg være litt kjedelig og si at jeg ville vært forsiktig med hva slags kostyme jeg ville hatt på hunden min. Et fargerikt halsbånd eller et spesielt dekken kan jo være kult, men noe spesielt mer enn det som må kles på tror jeg de fleste hunder ikke er særlig begeistret for. :)

Takk! Ja, jeg skjønner det. Har nettopp funnet ut at jeg skal gå halloween med noen unger i familien min, og tenkte at jeg da kunne ta med hunden min i samme sleng. Men da skal jeg leite litt rundt etter noe ho er mer "vandt" med å gå med, eller noe som kan se litt mer "normalt" ut.

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit!

Nå skal jeg være litt kjedelig og si at jeg ville vært forsiktig med hva slags kostyme jeg ville hatt på hunden min. Et fargerikt halsbånd eller et spesielt dekken kan jo være kult, men noe spesielt mer enn det som må kles på tror jeg de fleste hunder ikke er særlig begeistret for. :)

Det er jo helt individuelt, så om TS sin hund ikke bryr seg om å bli kledd på så er det jo bare å kjøre på.

Best utvalg er det på ebay, men det er nok litt kort frist for i år. Noen dyrebutikker kan ha noe :)

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest bikkje1

Har du noe erfaringer med denne siden? Eller om du veit at denne er trygg? Har gått på en smell et par ganger før..hehe!

Både jeg og søsteren min har bestilt der før, og den er helt trygg! Men jeg ville betalt med mastercard uansett.

Men leveringstiden er på 2-3 uker.. Ved mindre du bestiller sånn superfast levering, men det koster noen kroner ekstra. Ellers sender de fraktfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Elisabethk

Både jeg og søsteren min har bestilt der før, og den er helt trygg! Men jeg ville betalt med mastercard uansett.

Men leveringstiden er på 2-3 uker.. Ved mindre du bestiller sånn superfast levering, men det koster noen kroner ekstra. Ellers sender de fraktfritt.

Okei, takk! Da skal jeg undersøke den siden mer! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Elisabethk

Var en link her et sted til refleksspray til hunder/hester. Kunne jo, om stoffet er ufarlig, også spraya bikkja i kult mønster, eller tegnet skjelletet dens på den. Slik som dette

dakotas-halloween-costume.jpg

Det er jo en fin mulighet det også, men er ikke sikker på om jeg hadde turt det.. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hunder har noe imot å gå i kostyme dersom den ikke er ubehagelig eller hindrer bevegelser. De fleste hunder ville vel foretrukket litt action og det å få være med ut framfor å ligge alene hjemme?

Signerer dette!

Så lenge man ikke har hund som motetilbehør og kler den opp i kjoler hver dag, så bryr jeg meg deng om hva man kler på bikkjen sin. Å kle den ut en dag på halloween er jo bare morsomt :) Vurderte det samme i fjor da jeg hadde med hunden min på halloween fest, men jeg var for opptatt med mitt eget kostyme til å få fikset det.

Hva med ebay? Mye rart man finner der. Billig er det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Elisabethk

Signerer dette!

Så lenge man ikke har hund som motetilbehør og kler den opp i kjoler hver dag, så bryr jeg meg deng om hva man kler på bikkjen sin. Å kle den ut en dag på halloween er jo bare morsomt :) Vurderte det samme i fjor da jeg hadde med hunden min på halloween fest, men jeg var for opptatt med mitt eget kostyme til å få fikset det.

Hva med ebay? Mye rart man finner der. Billig er det også :)

Ja, takk! Ganske så enig, ja... En dag, eller det blir jo bare så vidt noen få timer. Jeg får prøve dette året og se hvordan det blir :) Jeg tror dette kommer til å gå ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hunder har noe imot å gå i kostyme dersom den ikke er ubehagelig eller hindrer bevegelser. De fleste hunder ville vel foretrukket litt action og det å få være med ut framfor å ligge alene hjemme?

:lol: Du kjenner ikke så mange shibaer, skjønner jeg! Når bare ting som sele og kløv er vanskelig å ha på inntil de kommer ut, så blir et halloween-kostyme bare alt for mye av det "gode" for mange. :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Du kjenner ikke så mange shibaer, skjønner jeg! Når bare ting som sele og kløv er vanskelig å ha på inntil de kommer ut, så blir et halloween-kostyme bare alt for mye av det "gode" for mange. :D

Når Pippin får på seg regndressen så går han med stive bein og et utrolig furtent uttrykk i ansiktet i hundre meter, så glemmer han hele greia. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe erfaringer med denne siden? Eller om du veit at denne er trygg? Har gått på en smell et par ganger før..hehe!

Helt trygg! :) Har selv bestilt der og kjenner flere andre som har gjort det. :)

Bare pass på å mål skikkelig for å få rett størrelse. Kjøpte en sele der i størrelse medium uten og måle bikkja og den var altfor liten. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Elisabethk

Helt trygg! :) Har selv bestilt der og kjenner flere andre som har gjort det. :)

Bare pass på å mål skikkelig for å få rett størrelse. Kjøpte en sele der i størrelse medium uten og måle bikkja og den var altfor liten. :P

Ja, er ganske lei det med å kjøpe ting på nettet i den grunn.. Kjøpte en Hurtta Lifeguard y-sele til hunden min, i str 100 da. Det sto enkelte raser som den passet til. Jeg målte å det var et par cm i mellom, men jeg syns labradoren min er ganske kraftig bygd, så jeg gikk for den.

Den selen var egentlig for stor, men jeg stilte den inn.. Men den innstillingen på selen går opp av seg selv hele tiden, så jeg skulle nok ha gått får den i en str mindre... jaja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...