tm100021 Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Ja, med elggryte tenkte jeg mer på sånn med kjøtt oppi med saus av fløte og kantareller mm eller noe. Ikke elghakk, det er kjedelig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Ja, med elggryte tenkte jeg mer på sånn med kjøtt oppi med saus av fløte og kantareller mm eller noe. Ikke elghakk, det er kjedelig Det hørtes veldig godt ut.. Nå ble jeg sulten Synes lasagne med salat høres ut som en god middag også forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Jegergryte liksom, med elgkjøtt! Namnam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Lite babytråd for oss for tiden. Dagene kan oppsummeres enkelt: goggeligoggeligoggeligoggeligogg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Takk for tips! Syns det er lite villtsmak på elgen her, så vi bruker elgkjøttdeig til alt. Vi får høre hva klokken sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Da må jeg vel bare offentliggjøre at mannen rakk seg ikke hjem til fødselen han landet på flyplassen 30 min etter jeg var ferdig Så nå er vi foreldre til ei herlig jente Jeg er i uforskammet god form og ligger nå på hotellet fordi gubben nekter meg å dra hjem Og jenta, ho sover bare Sent from my iPhone using Tapatalk 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Da må jeg vel bare offentliggjøre at mannen rakk seg ikke hjem til fødselen han landet på flyplassen 30 min etter jeg var ferdig Så nå er vi foreldre til ei herlig jente Jeg er i uforskammet god form og ligger nå på hotellet fordi gubben nekter meg å dra hjem Og jenta, ho sover bare Sent from my iPhone using Tapatalk Gratulerer så masse!!!! Ser frem til mange bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Gratulerer Krutsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Gratulerer så mye Krutsi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Gratulerer! :bounce: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Gratulerer, Krutsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Gratulerer Krutsi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 What!? Gratulerer Krutsi!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Grattis! hun er kjempesøøt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Grattis igjen, Krut. Sier som Lll, kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Gratulerer, @Krutsi! Hun er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Da må jeg vel bare offentliggjøre at mannen rakk seg ikke hjem til fødselen han landet på flyplassen 30 min etter jeg var ferdig Så nå er vi foreldre til ei herlig jente Jeg er i uforskammet god form og ligger nå på hotellet fordi gubben nekter meg å dra hjem Og jenta, ho sover bare Sent from my iPhone using Tapatalk Åååh gratulerer!! Funka ikke å knippe igjen gitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Nydelig er hun spent på hva hun heter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Gratulerer masse! Hvor er det bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Gratulerer så mye, Krutsi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Gratulerer så mye, Krutsi Kom hun litt tidlig? Legg ut bilder her, da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Gratulerer såå mye Krutsi! Og så du som ikke hadde noen planer om å slippe henne ut enda ... Jeg vil også se bilder såklart!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Ååh! Gratulerer sååå mye! Herregud så fort det går når det først starter (hjelp?)! Gleder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Tusen takk alle sammen Det skal sies at det pleier vist ikke å gå såpass fort for førstegangsfødende som det gjorde til meg.. Jeg brukte knapt 6 timer ifra vannet gikk til jeg var helt ferdig Og så må jeg innrømme at epidural er Guds gave når riene ikke har pause imellom sånn ifra første stund Her er tuppa fortsatt navnløs da siden vi trodde jo at vi hadde så god tid enda haha Og hun kom bare 10 dager for tidlig, men vi har ikke mye klart enda da mamma kjem og redder oss litt i morgen Sent from my iPhone using Tapatalk 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Begynner å stresse litt med dåpen kjenner jeg, så i dag har vi snakket med søskenbarnet til svigermor, og hun vil lage mat til oss! Vi vet ikke helt hva vi skal ha enda, koldtbord blir veldig uøkonomisk når vi ikke blir flere enn 12 stk, så noe middag av noe slag. Vi har fryserne fulle i elg. Hvordan hadde dere reagert om dere fikk servert lasange og salat i en sånn situasjon? Ut en tur til sivilisasjonen nå, så se om vi finner pynt til bordene, og gave fra oss, dress til Bonden og finsko til meg. Vi hadde gryterett og salat. Lite babytråd for oss for tiden. Dagene kan oppsummeres enkelt: goggeligoggeligoggeligoggeligogg. Da må jeg vel bare offentliggjøre at mannen rakk seg ikke hjem til fødselen han landet på flyplassen 30 min etter jeg var ferdig Så nå er vi foreldre til ei herlig jente Jeg er i uforskammet god form og ligger nå på hotellet fordi gubben nekter meg å dra hjem Og jenta, ho sover bare Sent from my iPhone using Tapatalk Gratulerer Tusen takk alle sammen Det skal sies at det pleier vist ikke å gå såpass fort for førstegangsfødende som det gjorde til meg.. Jeg brukte knapt 6 timer ifra vannet gikk til jeg var helt ferdig Og så må jeg innrømme at epidural er Guds gave når riene ikke har pause imellom sånn ifra første stund ImageUploadedByTapatalk1389899353.741726.jpg Her er tuppa fortsatt navnløs da siden vi trodde jo at vi hadde så god tid enda haha Og hun kom bare 10 dager for tidlig, men vi har ikke mye klart enda da mamma kjem og redder oss litt i morgen Sent from my iPhone using Tapatalk Haha! Neste gang skal jeg ikke kjøpe inn en ting så slipper jeg å gå to uker over! Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts